-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою:Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе,4
Завершена
5 996 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 982.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 982.80 UAH
Номер:
1037776d48bb41e6a6421d6cdb5b2a91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-20-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2023 00:00
Період моніторингу:
20.11.2023 15:53 - 12.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.11.2023 №84-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 15 листопада 2023 року №003100-18/13264-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.11.2023 №84-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-09-08-012759-a, 08.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено, що при складанні тендерної документації не враховано норми частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови №668, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до тендерної документації установлено не дотримання абз.4 пункту 54 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору установлено порушення вимог підпункту 4 пункту 19 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, оприлюднення змін до договору, повноти виконання рішення Комісії АМКУ - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору №24/10/2023 до вимог законодавства у сфері закупівель, а у разі неможливості розірвати Договір №24/10/2023 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, повноти виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Пірнівської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08 вересня 2023 року №309 (із змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Міське будівництво», вимогу про усунення порушення від 25 вересня 2023 року №UA-2023-09-08-012759-a.a2, рішення Замовника від 27 вересня 2023 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20 вересня 2023 року №335, від 12 жовтня 2023 року №372, скарга ТОВ «Міське будівництво за №UA-2023-09-08-012759-a.a1, рішення Комісії АМКУ від 04 жовтня 2023 року №15864-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24 жовтня 2023 року №24/10/2023 (далі – Договір №24/10/2023), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 24 жовтня 2023 року №1, від 22 листопада 2023 року №2 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 29 листопада 2023 року та 08 грудня 2023 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався.
Згідно з абз.1 пункту 28 Постанови №1178, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема щодо проєкту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що у пункті 6.3.11 Розділу 6. «Права та обов’язки сторін» проєкту договору, який є Додатком 3 до тендерної документації зазначено, що підрядник зобов’язаний гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, та можливість їх експлуатації протягом терміну – 24 місяців, з дати підписання акту прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку.
Положення зазначеного пункту 6.3.11 включені в укладений між сторонами Договір №24/10/2023.
Відповідно до пункту 17 Постанови №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови №1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Постанови №1178.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року №668, затверджено «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова №668), які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Відповідно до вимог пункту 103 Постанови №668 гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Відповідно до пункту 5 Постанови №668 умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Тобто нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Відповідно до статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Отже, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) капітального ремонту становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років, або більший ніж 10 років.
Таким чином положення пункту 6.3.11 Розділу 6. «Права та обов’язки сторін» проєкту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації, та Договору №24/10/2023, суперечать вимогам пункту 103 Постанови №668 та статті 884 Цивільного кодексу України.
Відповідно до абз.4 пункту 54 Постанови №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Моніторингу установлено, що Замовником при внесенні змін до тендерної документації не оприлюднено тендерну документацію у вигляді нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації, чим не дотримано вимоги абз.4 пункту 54 Постанови №1178.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) 04 грудня 2023 року звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення (інформації та документів). Однак, відповідь на запит Управління від 04 грудня 2023 року, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 08 грудня 2023 року, тобто з перевищенням строку (три робочі дні), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Згідно із нормами підпункту 4 пункту 19 Постанови №1178 істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Умовами пунктів 6.3.1, 6.3.3 Розділу 6. Договору №24/10/2023 визначено, що ТОВ «Міське будівництво» зобов’язане забезпечити виконання робіт у строки, встановлені Договором №24/10/2023, а також, розпочати виконання робіт протягом 10 календарних днів з дати укладення договору.
Відповідно до пункту 5.1 Розділу 5. Договору №24/10/2023 строк виконання робіт визначено до 30 листопада 2023 року.
Додатковою угодою від 22 листопада 2023 року №2 до Договору №24/10/2023 до умов пункту 5.1 Розділу 5. Договору №24/10/2023 внесено зміни, якою продовжено строк виконання робіт до 31 грудня 2023 року.
Водночас, згідно із пунктом 5.1.1 Розділу 5. Договору №24/10/2023 строк виконання робіт може змінюватися у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, шляхом укладення та підписання сторонами відповідної додаткової угоди.
Згідно із пунктом 9.3 Розділу 9. «Обставини непереборної сили» Договору №24/10/2023 сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана надати іншій стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Документи, зазначені у цьому пункті, сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), повинна надати іншій стороні у розумний строк, але не пізніше ніж 14 днів з моменту припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та їх наслідків.
Згідно із поясненням, наданим Замовником на запит Управління, додаткову угоду від 22 листопада 2023 року №2 до Договору №24/10/2023 укладено на підставі листа ТОВ «Міське будівництво» від 21 листопада 2023 року б/н, яке звернулося до Замовника «з проханням продовжити термін виконання робіт до 31 грудня 2023 року шляхом укладання додаткової угоди у зв’язку з тим, що затримується отримання дозволу на початок будівництва на об’єкті за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе, 4».
При цьому, установлено, що учасник ТОВ «Міське будівництво» у складі тендерної пропозиції надав лист-згоду від 16 вересня 2023 року №07, в якому він погоджується з проєктом договору, що запропонований Замовником та викладений у Додатку 3 до тендерної документації, в тому числі щодо строку виконання робіт до 30 листопада 2023 року. Отже, учасник ТОВ «Міське будівництво» погодився з умовами проєкту договору, а також усвідомлював строки закінчення виконання робіт до 30 листопада 2023 року. Поряд з цим, пунктом 14.7 Розділу 14. Договору №24/10/2023 передбачено, що ТОВ «Міське будівництво» підтверджує, що має усі необхідні дозволи (ліцензії), для належного виконання своїх зобов’язань за договором.
Отже, враховуючи вищевикладене та те, що ТОВ «Міське будівництво», згідно з умовами Договору №24/10/2023, погодилось та зобов’язалось виконати роботи з капітального ремонту підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе, 4 - до 30 листопада 2023 року, продовження строку їх виконання на підставі листа зазначеного товариства не є документально підтвердженими об’єктивними обставинами для продовження строку виконання зазначених робіт, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника.
Зважаючи на зазначене, додаткова угода від 22 листопада 2023 року №2 до Договору №24/10/2023 укладена з порушенням вимог підпункту 4 пункту 19 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
11.12.2023 17:21 - 26.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2023 17:21
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відділом освіти Пірнівської сільської ради, було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу державної закупівлі.Позов та додатки до нього були відправлений до Київського окружного адміністративного суду, кур'єром Укрпошти.Також копія позову та додатки до нього були відправлені до ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСТІ, що свідчать квитанції про відправлення.
Дата публікації:
21.12.2023 16:43
Дата відкриття провадження:
29.02.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
П/320/17760/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані запереченя щодо висновку.
Дата публікації звіту:
15.12.2023 10:25
Запити/Пояснення
Номер:
4ba17173c61c4f319c13bbc1aa343019
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
24.11.2023 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе, 4 (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-08-012759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Чому при внесенні змін до тендерної документації не дотримано вимог абз.4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), а саме: не розміщено в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації?
4. Яким чином учасником ТОВ «Міське будівництво», якого обрано переможцем торгів, при визначенні договірної ціни, яка є динамічною, враховано вимоги Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова) (пункт 9, розділ ІІІ. додаток №2 до тендерної документації), в частині визначення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва (пункт 5.33 розділу V. Настанови)? 5. З яких підстав додатковою угодою від 22 листопада 2023 року №2 до договору від 24 жовтня 2023 року №24/10/2023 внесені зміни щодо продовження строку виконання робіт до 31 грудня 2023 року та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ff1960d3b2c74acfbac6b0406603f07a
Назва:
Відповідь на запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
29.11.2023 17:02
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 24.11.2023 щодо надання пояснень (інформації та документів) в межах моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе, 4 (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-08-012759-a) відділ освіти Пірнівської сільської ради надає наступні пояснення згідно з переліком питань.
Номер:
b243df163c534ef4b9ea870a87eba8e7
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
28.11.2023 12:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе, 4 (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-08-012759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином учасником ТОВ «Міське будівництво», якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації, в частині надання:
- копій технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію обладнання або інших документів, які підтверджують право власності власного обладнання, зазначеного в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 16 вересня 2023 року №01, на кожну одиницю такого обладнання, зазначеного у позиціях №№11-24 вищевказаної Довідки (підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації);
- сканованого оригіналу наказу про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг контракту Д’яченка Іллі Андрійовича, зазначеного у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16 вересня 2023 року №03 (підпункт 2.1 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації);
- довідки в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища», Законом України «Про відходи» (пункт 6 розділу 4. «Інша інформація»?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
eedd9f2334c8427984b9fed7144c6485
Назва:
Відповідь на запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
29.11.2023 17:12
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 28.11.2023 щодо надання пояснень (інформації та документів) в межах моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе, 4 (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-08-012759-a) відділ освіти Пірнівської сільської ради надає наступні пояснення згідно з переліком питань
Номер:
e8ce0d1589a34fc09e7a400e1ab7dcc4
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
04.12.2023 09:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе, 4 (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-08-012759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Згідно з вимогами встановленими у підпункті 1.1. пункту 1 додатку №1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування. Довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника. В додатку №2 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі» визначений перелік та обсяги робіт, зокрема, засипання траншей та котлованів із залученням бульдозерів потужністю 59 кВт. Також, в позиції 11 локального кошторису на будівельні роботи №06-01-01 на зовнішні мережі каналізації зазначено засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 1. Поясніть, яким чином учасник ТОВ «Міське будівництво», виконав вимоги підпункту 1.1. пункту 1 додатку №1 до тендерної документації, в частині відображення у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 16 вересня 2023 року №01, бульдозера потужністю 59 кВт, передбаченого кошторисом учасника?
2. Надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Міське будівництво», з огляду на те, що відповідно до договору оренди транспортного засобу від 05 жовтня 2022 року учасник ТОВ «Міське будівництво приймає в оренду транспортний засіб, а саме, автомобіль марки КАМАЗ, модель 53213: спеціальний вантажний автокран 10-20Т без водія, в той час як у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16 вересня 2023 року №03, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «Міське будівництво», жодного водія не зазначено.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6954ec16132044a3b4e14e0cf5a40abe
Назва:
Відповідь на запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2023 15:15
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 04.12.2023 про надання пояснень (інформації та документів) в межах моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе, 4 (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-08-012759-a), Відділ освіти Пірнівської сільської ради повідомляє наступне.
Номер:
2be16f059e7044febbf3d063a31affb7
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
05.12.2023 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе, 4 (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-08-012759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), щодо причин затримки в отриманні Відділом освіти Пірнівської сільської ради дозволу на виконання будівельних робіт на об’єкті за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе, 4. Зазначте дату подання (реєстрації) заяви до органу державного архітектурно-будівельного контролю про початок виконання будівельних робіт.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bd58b52f2aa9484ba272dfbdf76eacdc
Назва:
Відповідь на запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2023 15:18
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 05.12.2023 про надання пояснень (інформації та документів) щодо причин затримки в отриманні Відділом освіти Пірнівської сільської ради дозволу на виконання будівельних робіт на об’єкті за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе, 4 в межах моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе, 4 (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-08-012759-a), Відділ освіти Пірнівської сільської ради повідомляє наступне.
Номер:
837d6222b24c4573959ec2db84c447db
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
13.12.2023 13:09
Опис:
Просимо Вас надати роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Номер:
b1fae35256b24f87ade53ace4a708732
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
19.12.2023 15:24
Опис:
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок) від 11 грудня 2023 року, оприлюднене в електронній системі закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-08-012759-a) та повідомляє.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини другої статті 8 Закону, Управлінням проведено моніторинг процедури закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою:Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе,4 (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), здійсненої Відділом освіти Пірнівської сільської ради (далі - Замовник).
Згідно з частиною 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Форму висновку та порядок його заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року №552 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за №958/35241 (далі - Порядок №552).
За результатами моніторингу процедури закупівлі, посадовою особою Управління складено висновок від 11 грудня 2023 року №05-41/606, який оприлюднено в електронній системі закупівель в порядку, визначеному частиною 6 статті 8 Закону.
Згідно з підпунктом 3 пункту 1 розділу ІІІ Порядку №552 передбачено заповнення констатуючої частини форми висновку: опис порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням: структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено, його виду, найменування суб’єкта нормотворення, дати прийняття та його реєстраційного індексу (крім законів), заголовка, а в разі відсилання до зареєстрованого нормативно-правового акта - також дати і номера його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Під час зазначення структурної одиниці закону зазначається лише її заголовок (крім законів про внесення змін); найменування та реквізитів документів, на підставі яких зроблено висновок про наявність порушення (у разі потреби також деталізуються суть та обставини допущення порушення).
Так, у констатуючій частині висновку детально описано суть та обставини допущених порушень та зазначено порушені нормативно-правові акти.
Зокрема, за результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору установлено порушення вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178).
Згідно із нормами підпункту 4 пункту 19 Постанови №1178 істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору від 22 листопада 2023 року №24/10/2023 (далі – Договір №24/10/2023), яке оприлюднено Замовником 22 листопада 2023 року, додатковою угодою від 22 листопада 2023 року №2 внесено зміни до умов Договору №24/10/2023, з підстави - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
При цьому, як на підставу для продовження строку дії Договору №24/10/2023 Замовник посилається на лист ТОВ «Міське будівництво» від 21 листопада 2023 року б/н, яке звернулося до Замовника «з проханням продовжити термін виконання робіт до 31 грудня 2023 року шляхом укладання додаткової угоди у зв’язку з тим, що затримується отримання дозволу на початок будівництва на об’єкті за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе, 4».
Разом з тим, із умов пунктів 6.3.1, 6.3.3 Розділу 6. Договору №24/10/2023 слідує, що ТОВ «Міське будівництво» зобов’язалося забезпечити виконання робіт у строки, встановлені Договором №24/10/2023, тобто до 30 листопада 2023 року, а також, розпочати виконання робіт протягом 10 календарних днів з дати укладення договору.
При цьому, з приводу зазначеного Замовником надано пояснення, щодо причин продовження строку виконання робіт за Договором №24/10/2023, а саме: «основною підставою перенесення строку виконання робіт є затримка в отриманні Замовником дозволу на виконання будівельних робіт на об’єкті за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Жукин, Чубінідзе,4. Згідно із Витягом з Державного реєстру речових прав від 21 листопада 2023 року №355246030 згідно заяви від 15 листопада 2023 року було внесено необхідні зміни та зареєстровано право постійного користування земельною ділянкою за відділом освіти Пірнівської сільської ради. Оскільки перереєстрація відбулася лише 21 листопада 2023 року, то документи для отримання дозволу було подано 23 листопада 2023 року, а відповідний дозвіл отримано 24 листопада 2023 року».
Отже, наведені вище обставини свідчать про те, що укладаючи Договір №24/10/2023 із терміном закінчення виконання робіт до 30 листопада 2023 року, Замовник усвідомлював про неможливість виконання його умов у визначений в Договорі №24/10/2023 строк.
Крім того, відсутність можливостей своєчасно розпочати виконання робіт є однією із підстав для розірвання договору (пункт 6.2.9 Договору №24/10/2023).
Відповідно до пункту 5 частини 7 статті 8 Закону на орган державного фінансового контролю покладено обов’язок зазначити у висновку зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Аналогічна вимога до змісту висновку міститься в підпункті 3 пункту 1 розділу ІІІ Порядку №552.
Поряд з цим, абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону на замовника покладено імперативний обов’язок щодо вжиття заходів для усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, органи державного фінансового контролю наділені повноваженнями зазначати у висновку зобов’язання для замовника щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, і при цьому законодавець не встановлює конкретного переліку заходів (варіантів поведінки замовника), спрямованих на усунення зафіксованих у висновку порушень.
Тобто конкретний захід, спрямований на усунення порушень законодавства у сфері закупівель, Управління визначає самостійно, відповідно до наданих йому повноважень, враховуючи суть виявлених порушень за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі.
У пункті 3 констатуючої частини висновку Управлінням зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель, а у разі неможливості розірвати Договір.
При визначенні зобов’язання з усунення виявленого порушення враховано характер допущеного порушення та конкретизовано, яких саме заходів має вжити Замовник.
Поряд з цим, абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.