-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях)
Закупівля відбувається відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 922-VIII від 25.12.2015 року та з урахуванням п.п.4 п.13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Завершена
6 390 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
3ebd76f74acd44d2938fc199c3e36e36
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-06-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2023 00:00
Період моніторингу:
06.11.2023 15:44 - 28.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2023-09-08-012469-a 08.09.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.09.2023 № 326, договір про закупівлю від 05.09.2023 № ткл-144 на суму 6 390 000,00 грн, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.11.2023.
Документи, що містять інформацію, яка повинна бути оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів та/або в тендерній документації, належить до інформації з обмеженим доступом або коли її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, та/або безпеці об’єктів енергетичної чи газової інфраструктури, та/або об’єктів електроенергетики, та/або об’єктів розробки чи видобування вуглеводнів, під час моніторингу не досліджувались.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 14.11.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та її документального підтвердження.
Однак, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник надав через електронну систему інформацію та її документального підтвердження 24.11.2023, чим перевищив строк у три робочі дні з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
30.11.2023 17:50 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2023 17:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Головуючий: Себов Денис Михайлович – директор.
Запрошені:
- Бахчієв Рубен Володимирович – медичний директор;
- Павлова Ірина Вікторівна – заступник медичного директора зі стаціонарної роботи;
- Вісьтак Людмила Іванівна – заступник медичного директора з консультативно-діагностичної роботи;
- Звягінцева Наталія Іванівна - заступник директора з економічної роботи;
- Сосновська Вікторія Олегівна - уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель (далі – уповноважена особа).
Порядок денний: Звіт уповноваженої особи Сосновської В.О. про результати моніторингу процедур закупівлі UA-2023-07-31-009021-a, UA-2023-09-08-012469-a
Доповідає Сосновська В.О. – уповноважена особа.
Слухали: Звіт уповноваженої особи Сосновської В.О. про результати моніторингу процедур закупівлі UA-2023-07-31-009021-a, UA-2023-09-08-012469-a
Доповідач: Сосновська В.О – уповноважена особа
Сосновська В.О доповіла, що згідно з висновками Державної аудиторської служби України від 30 листопада 2023 року про результати моніторингу процедур закупівлі UA-2023-07-31-009021-a, UA-2023-09-08-012469-aза результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не установлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Виступив: Себов Д.М., який зазначив, що згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
У цьому зв’язку Себов Д.М. наголосив на тому, що уповноважена особа Сосновська В.О повинна постійно відстежувати публічні закупівлі, де КНП «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради є замовником, на предмет наявності запитів посадових осіб органу державного фінансового контролю про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, та надавати відповідні пояснення з неухильним додержанням строків, визначених частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Себов Д.М. звернув увагу Сосновській В.О як уповноваженої особи на недопущенні в подальшому надання пояснень на запити посадових осіб органу державного фінансового контролю поза межами строку, встановленого частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами обговорення питання, вирішили:
1. Інформацію Державної аудиторської служби України взяти до відома.
2. Звернути увагу уповноваженої особи Сосновської В.О на положення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині обов’язку замовника надавати пояснення не пізніше трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
3. Доручити уповноваженій особі Сосновській В.О оприлюднити через електронну систему закупівель копію цього протоколу наради (строк до 07 грудня 2023 року).
Дата публікації звіту:
04.12.2023 15:15
Запити/Пояснення
Номер:
1f250a7b699f40729c154088d3774204
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2023 10:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-08-012469-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами (ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без застосування відкритих торгів у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником замовника, у разі затвердження іншою особою, надати документ, яким керівником замовника визначено його повноваження щодо погодження (затвердження).
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: товариство з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ» (код ЄДРПОУ 01999052), з яким укладений договір про закупівлю від 05.09.2023 № ткл-144?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2eccad12d3db468d863d0524f3a0f01c
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-08-012469-a
Дата опублікування:
24.11.2023 12:43
Опис:
1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік».
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась також орієнтовна кількість хворих (+- 470 осіб), для яких надаватимуться послуги, зазначені у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації.
Також, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість днів харчування з моменту підписання договору про закупівлю до кінця грудня 2023 року.
Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro». Зокрема, Замовником в вересні 2023 були надіслані запити до постачальників відповідних послуг із проханням про надання інформації щодо вартості послуг з організації харчування, в вересні 2023 року надійшли відповіді постачальників відповідної продукції (запити та відповіді додаються). На підставі цього, згідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», було прораховано середню очікувану вартість за комплект харчування та визначено очікувану вартість закупівлі Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях до кінця грудня 2023 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-09-08-012469-a визначено Замовником на підставі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року «Про ведення воєнного стану в Україні» (зі змінами), наказу МОЗ України №374 від 24.02.2022 р. «Про затвердження Тимчасових заходів у закладах охорони здоров’я з метою забезпечення їх готовності для надання медичної допомоги постраждалим внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України».
2. 21.07.2023 Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради оголосило закупівлю за кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ). Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях.
Інформація про закупівлю розміщена в електронній системі закупівель «Рrоzorro» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-21-007092-a).
Унікальний номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-07-21-007092-a.
25.07.2023 Товариство з обмеженою відповідальністю «Харчування плюс» звернулось до Антимонопольного комітету України зі скаргою, відповідно до якої просило зобов’язати Замовника внести зміни до Документації у відповідності до обставин, викладених у даній скарзі.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12406-р/пк-пз від 09.08.2023 зобов’язано Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ). Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-21-007092-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель (частина двадцять третя статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 04.09.2023 відкрито провадження у справі № 320/29595/23 за адміністративним позовом Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради до Антимонопольного комітету України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «Харчування плюс», про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівел № 12406-р/пк-пз від 09.08.2023 (ухвала суду додається).
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, НЕ БУЛО ОСКАРЖЕНЕ ДО СУДУ, ТАКЕ РІШЕННЯ МАЄ БУТИ ВИКОНАНО не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Отже, з огляду на оскарження до суду рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12406-р/пк-пз від 09.08.2023, таке рішення не підлягає виконанню.
У зв’язку з цим, враховуючи, що Замовником оскаржено рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12406-р/пк-пз від 09.08.2023, що фактично унеможливило дотримання Замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів UA-2023-07-21-007092-a, а також вичерпання послуг за Договором № 89 від 16.01.2023, укладеним між Замовником та ТОВ «Фабрика смаку» за наслідками процедури закупівлі UA-2023-02-03-000541-a, у Замовника виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі за для забезпечення пацієнтів лікарні харчуванням шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (UA-2023-09-08-012469-a) з ТОВ «Фабрика смаку» від 05.09.2023 № МКЛ-144 на період проведення процедури закупівлі UA-2023-07-21-007092-a.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі за текстом – Особливості).
Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником (підпункт 4 пункту 13 Особливостей).
3. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2023 № 952 у пункті 13 Особливостей в абзаці двадцять дев’ятому слово і цифри «підпунктів 5-11, 14» виключено, а слова «зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту» замінено словами «обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника».
Вказана постанова Кабінету Міністрів України набрала чинності 07.09.2023.
Таким чином, з 07.09.2023 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Проте, Замовником укладено відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей Договір про закупівлю № МКЛ-144 05.09.2023, тобто до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2023 № 952.
Таким чином, чинне на момент укладення з ТОВ «Фабрика смаку» Договору про закупівлю від 05.09.2023 № МКЛ-144 законодавство не встановлювало обов’язок Замовника оприлюднювати в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, яке готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
4. Критерієм оцінки можливих потенційних постачальників послуг, що є предметом закупівлі, є ціна, тому обрано для їх надання ТОВ «Фабрика смаку», з яким укладено Договір про закупівлю від 05.09.2023 № МКЛ-144.
Крім того, ТОВ «Фабрика смаку» зарекомендувало себе як надійний постачальник кейтерингових послуг під час виконання Договору № 89 від 16.01.2023, укладеного між Замовником та ТОВ «Фабрика смаку» за наслідками процедури закупівлі UA-2023-02-03-000541-a.