• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях)

Закупівля відбувається відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 922-VIII від 25.12.2015 року та з урахуванням п.п.4 п.13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).

Завершена

6 390 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 3ebd76f74acd44d2938fc199c3e36e36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-06-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.11.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.11.2023 15:44 - 28.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.11.2023 № 318 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2023-09-08-012469-a 08.09.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.09.2023 № 326, договір про закупівлю від 05.09.2023 № ткл-144 на суму 6 390 000,00 грн, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.11.2023. Документи, що містять інформацію, яка повинна бути оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів та/або в тендерній документації, належить до інформації з обмеженим доступом або коли її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, та/або безпеці об’єктів енергетичної чи газової інфраструктури, та/або об’єктів електроенергетики, та/або об’єктів розробки чи видобування вуглеводнів, під час моніторингу не досліджувались. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 14.11.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та її документального підтвердження. Однак, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник надав через електронну систему інформацію та її документального підтвердження 24.11.2023, чим перевищив строк у три робочі дні з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень: 30.11.2023 17:50 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.11.2023 17:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Головуючий: Себов Денис Михайлович – директор. Запрошені: - Бахчієв Рубен Володимирович – медичний директор; - Павлова Ірина Вікторівна – заступник медичного директора зі стаціонарної роботи; - Вісьтак Людмила Іванівна – заступник медичного директора з консультативно-діагностичної роботи; - Звягінцева Наталія Іванівна - заступник директора з економічної роботи; - Сосновська Вікторія Олегівна - уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель (далі – уповноважена особа). Порядок денний: Звіт уповноваженої особи Сосновської В.О. про результати моніторингу процедур закупівлі UA-2023-07-31-009021-a, UA-2023-09-08-012469-a Доповідає Сосновська В.О. – уповноважена особа. Слухали: Звіт уповноваженої особи Сосновської В.О. про результати моніторингу процедур закупівлі UA-2023-07-31-009021-a, UA-2023-09-08-012469-a Доповідач: Сосновська В.О – уповноважена особа Сосновська В.О доповіла, що згідно з висновками Державної аудиторської служби України від 30 листопада 2023 року про результати моніторингу процедур закупівлі UA-2023-07-31-009021-a, UA-2023-09-08-012469-aза результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не установлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Виступив: Себов Д.М., який зазначив, що згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У цьому зв’язку Себов Д.М. наголосив на тому, що уповноважена особа Сосновська В.О повинна постійно відстежувати публічні закупівлі, де КНП «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради є замовником, на предмет наявності запитів посадових осіб органу державного фінансового контролю про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, та надавати відповідні пояснення з неухильним додержанням строків, визначених частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Себов Д.М. звернув увагу Сосновській В.О як уповноваженої особи на недопущенні в подальшому надання пояснень на запити посадових осіб органу державного фінансового контролю поза межами строку, встановленого частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами обговорення питання, вирішили: 1. Інформацію Державної аудиторської служби України взяти до відома. 2. Звернути увагу уповноваженої особи Сосновської В.О на положення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині обов’язку замовника надавати пояснення не пізніше трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту. 3. Доручити уповноваженій особі Сосновській В.О оприлюднити через електронну систему закупівель копію цього протоколу наради (строк до 07 грудня 2023 року).
Дата публікації звіту: 04.12.2023 15:15

Запити/Пояснення