• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо

Завершена

1 439 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 197.50 UAH
Номер: ddbce530fa9c4053ba21634959e63f9c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-06-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.12.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 06.12.2023 19:40 - 28.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.12.2023 № 266 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 04.12.2023 № 003100-18/13979-2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 05.12.2023 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.12.2023 № 266 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 17. UA-2023-09-08-012066-a 08.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено не дотримання пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанова № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Золотоніської міської ради UA-P-2023-09-08-004314-a (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-09-08-012066-a, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.09.2023; тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМ ТЕРРА» (далі – ТОВ «ПРАЙМ ТЕРРА», учасник, учасник - переможець); повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 20.09.2023; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Постанови № 1178; договір про закупівлю від 27.09.2023 № 498 на загальну суму 1 319 685,00 грн (далі – Договір); пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 12.12.2023 року. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю установлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей.
Період усунення порушень: 21.12.2023 20:00 - 05.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.12.2023 20:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення Замовника У відповідь на Ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-08-012066-a від 21.12.2023р. повідомляємо наступне відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 26 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості) визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Налогошуємо, що жодних іншим вимог щодо об’єму зазначеної інформації чи порядку її оформлення законодавство не містить. Оголошення за закупівлею містить інформацію: Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Відповідно до умов тендерної документації; Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 43000 UAH та інформацію Вимоги до тендерної пропозиції: Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Відповідно до умов тендерної документації Сума забезпечення: 43000 UAH Форма підтвердження: документ Назва документу: Електронна банківська гарантія Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації Таким чином оголошення містить інформацію щодо виду та умов забезпечення тендерної пропозиції, тим самим Замовником виконано вимоги передбачені пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей. Із зазначеного слідує, що висновок висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-08-012066-a від 21.12.2023р. не відповідає вимогам законодавства. У випадку продовження вчинення неправомірних заходів з боку Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник буде змушений у зв’язку з недотриманням законодавства у сфері моніторингу публічних закупівель направити скаргу до Головного управління Держаудитслужби та органів прокуратури.
Дата публікації звіту: 27.12.2023 16:22

Запити/Пояснення