-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Реконструкція будівлі Комунального закладу "Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня № 5" Дніпровської міської ради по вул. Івана Акінфієва, 5 в м. Дніпрі (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Завершена
30 703 978.10
UAH з ПДВ
Номер:
05765ebfd6154ace95c25c07ec1e4929
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-15-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2023 00:00
Період моніторингу:
15.09.2023 15:20 - 07.10.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
15.09.2023 № 275
Київ
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-09-08-010509-a 08.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, договір від 08.09.2023 № 63/09-23 на суму 30 703 978,10 гривень з ПДВ, звіт від 08.09.2023 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 21.09.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
29.09.2023 16:16 - 05.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2023 16:16
Запити/Пояснення
Номер:
3d0b9780a11249c3a9401cdd38c633c5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.09.2023 19:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція будівлі Комунального закладу «Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня № 5» Дніпровської міської ради по вул. Івана Акінфієва, 5 в м. Дніпрі (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-08-010509-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, в тому числі перелік додаткових будівельно-монтажних робіт, визначений проектною організацією під час здійснення коригування проектно-кошторисної документації предмету процедури закупівлі за номером UA-2022-11-15-004165-a, експертний звіт № 05-244-23 від 05.09.2023 (тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у зв’язку із закупівлею додаткових робіт, пов’язаних із предметом закупівлі основного договору від 08.12.2022 № 140/12-2022, саме в того самого виконавця робіт – товариства з обмеженою відповідальністю «СК «Стройінвест».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9bcd98135ad64278a9400ef0b8ead563
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.09.2023 15:09
Опис:
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Реконструкція будівлі Комунального закладу "Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня № 5" Дніпровської міської ради по вул. Івана Акінфієва, 5 в м. Дніпрі (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» повідомляємо наступне:
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають рішенням проектно-кошторисної документації, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт. Перелік будівельно-монтажних робіт, визначений проектною організацією під час здійснення коригування додається.
Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ.
Стосовно підтвердження наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів повідомляємо наступне.
08 грудня 2022 року за результатами процедури відкритих торгів з особливостями між Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації та ТОВ «СК «Стройінвест» по вищезазначеному об’єкту було укладено договір на виконання будівельно-монтажних робіт № 140/12-2022 загальною вартістю 65 626 000,00 грн.
У ході виконання робіт за договором № 140/12-2022 виявлені додаткові будівельно – монтажні роботи, що не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, та виконання яких є необхідним для завершення робіт з реконструкції.
Відповідно до пп. 8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами), затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі».
Вартість додаткових робіт по об’єкту Реконструкція будівлі Комунального закладу "Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня № 5" Дніпровської міської ради по вул. Івана Акінфієва, 5 в м. Дніпрі не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, замовник має підстави для проведення закупівлі додаткових робіт по зазначеному об’єкту без застосування відкритих торгів.
Разом з тим, відповідно до абзацу 29 п.13 Особливостей уповноваженою особою опубліковано обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без застосування відкритих торгів, що погоджено особою, визначеною керівником замовника.