• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

„Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)“

Завершена

114 939 320.82 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 574 696.60 UAH
Номер: 3699856dc319498b857e93ef0ce2852b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-01-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 01.03.2024 15:12 - 23.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.03.2024 № 22-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі UA-2023-09-08-008728-a. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 01.03.2024 № 22-З Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-08-008728-a, 08.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, gu1990@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання відповіді Замовника на запитання до процедури закупівлі; стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання відповіді Замовника на запитання до процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стан виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ); дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.09.2023 № 93; зміни до тендерної документації; запитання до процедури закупівлі та надання відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Конструкторське бюро гарант» (далі – ТОВ «Конструкторське бюро гарант»); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.09.2023 №113, від 24.10.2023 №131 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Конструкторське бюро гарант»; тендерну пропозицію приватного підприємства «АМТ-ГРУПП» (далі – ПП «АМТ-ГРУПП»); вимогу про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані учасником ПП «АМТ-ГРУПП»; документи, надані ПП «АМТ-ГРУПП» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи від 25.10.2023 №132; рішення Колегії АМКУ від 17.10.2023 № 16585; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ПП «АМТ-ГРУПП» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 13.03.2024 в електронній системі закупівель; договір від 09.11.2023 № 14; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткові угоди до договору від 09.11.2023 № 1, від 13.11.2023 №2, від 21.11.2023 № 3, від 29.12.2023 № 4, від 31.01.2024 № 5, від 01.02.2024 № 6, від 08.02.2024 № 7; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «АМТ-ГРУПП» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 1 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» до тендерної документації визначено, що вся кошторисна документація повинна бути складена згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (далі - Настанова). При складанні кошторисної документації необхідно забезпечити комплекс технічних, економічних та організаційних заходів, ефективного контролю на всіх стадіях виконання робіт у відповідності з діючими ДСТУ, ДБН, ГОСТ, СНіП, ТУ, НПБ, ППБ, СанПіН з високою якістю, із врахуванням специфіки закладу, з мінімальними затратами. Відповідно до пункту 6 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інші підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Настанови. ПП «АМТ-ГРУПП» при розрахунку договірної ціни в частині вартості експлуатації будівельних машин та механізмів замінено будівельні машини та/або механізми з нормами, що визначені на підставі кошторисних норм України ресурсних елементних кошторисних норм (КНУ РКНЕМ) на інші будівельні машини та механізми з більшими нормами машино-годин. Відповідно до п. 5.4 Настанови встановлено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5-5.9 Настанови. Нормативний час будівельних машин та механізмів визначається на підставі ресурсних елементних кошторисних норм та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. Пунктом 5.9 Настанови визначено, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. Згідно з пунктом 2.4 Настанови з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 №67 визначено, що індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми розробляються у випадку, зокрема, якщо з об'єктивних причин матеріально-технічні ресурси, передбачені відповідними ресурсними елементними кошторисними нормами, замінюються на інші і це призводить до зміни технології виконання робіт чи інших показників цих норм. Рішення щодо розроблення індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм приймається замовником будівництва та оформлюється відповідним технічним завданням. Проте, учасником не надано в складі тендерної пропозиції розрахунки витрат на збільшені норми машино-годин або ж індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми, чим не виконано вимоги пункту 1 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» до тендерної документації та пункту 6 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» тендерної документації. Крім того, у договірній ціні, наданій у тендерній пропозиції ПП «АМТ-ГРУПП», мають місце помилки у розрахунках: кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (розрахунок №12), становлять 7000,00 тис. грн, з них: будівельних робіт – 2500,00 тис. грн та інших витрат – 0. Як наслідок, ціна тендерної пропозиції у графі 4 «Всього» не відповідає сумі цін у графах 5 та 6. Враховуючи вищевикладене, ПП «АМТ-ГРУПП» не підтвердило відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, та його тендерна пропозиція мала б бути відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що договір від 09.11.2023 №14, укладений з ПП «АМТ-ГРУПП», не містить обсяги робіт, які підлягають виконанню. Відповідно до умов договору додатками до договору є: Додаток 1 «Протокол погодженні договірної ціни», додаток 2 «Договірна ціна», Додаток 3 «План фінансування (на весь період будівництва)», Додаток 4 «План фінансування будівництва (на поточний рік)», Додаток 5 «Календарний план виконання робіт». Згідно із частиною першою статті 837 Цивільного кодексу України договір від 09.11.2023 № 14 є договором підряду, оскільки одна сторона (підрядник – ПП «АМТ-ГРУПП») зобов’язується виконати роботи «Реконструкція будівлі КНП «Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради» по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)» за завданням другої сторони (замовника – Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації), а замовник зобов’язується прийняти їх та оплатити. Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов’язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об’єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об’єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Відповідно до пункту 15 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору. Типовий договір підряду в капітальному будівництві, затвердженого наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 (далі – Типовий договір підряду), та відповідно до пункту 3 Типового договору підряду склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід'ємною частиною договору. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Пунктом 17 Особливостей встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Також, за нормою статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. З огляду на вищевикладене, договір від 09.11.2023 №14 укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, зокрема не містить обсяги робіт, чим порушено вимоги пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 22.03.2024 15:15 - 06.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 22.03.2024 15:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про неможливість усунення порушень Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто результати проведеного моніторингу Державної аудиторської служби України від 22.03.2024 до процедури відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2023-09-08-008728-a та доповідаємо. Проєктною документацією, що має позитивний експертний звіт від 26.06.2023 року № 24-0300/01-23, на основі якої формувались об’єми та обсяги робіт, та очікувана вартість закупівлі, - не передбачає використання баштового крану вантажопідйомністю 8т, лише крани на автомобільному ходу, ця заміна в проекті обґрунтована у відповідному розділі проектну ПОБ, та всі необхідні механізми є у Інвесторській кошторисній документації. Також влаштування баштового крану на залізничних коліях – є економічно недоцільним на території діючого госпіталю, так влаштування підкранових колій включає в себе: - демонтаж тротуарів та знесення зелених насаджень, з подальшим їх відновленням, а також окреме електричне підключення до зовнішніх електричних мереж. Також в пропозиції учасник не надав документів, що підтвердили б наявність баштового крану. Тому пропозицію учасника було розглянуто з урахуванням заміни баштового крану на автомобільний, на який є документальне підтвердження. Підрядник надав підтвердження наявного Договору Оренди машин та механізмів. При Урахуванні Оренди на машини та механізми збільшується кількість машино – годин, але зменшується загальна кількість людино – годин, так як невраховуються людино – години водіїв, крановщиків. З цього слідує, що зменшуються всі показники, які залежать від людино -годин: 1) загальна заробітна плата по договірній ціні, 2) загальновиробничі витрати, 3) прибуток та адміністративні витрати Форма Додатку 30 Настанови з визначення вартості в будівництві передбачає зазначення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами лише у Розділі І. Будівельні роботи. В Розділі ІІ. Устаткування відповідно до Додатку 30 Настанови з визначення вартості в будівництві вказується лише вартість Устаткування, Податок на додану вартість до вартості устаткування та Разом по Розділу ІІ. Тому програма Автоматичного випуску Кошторисів, формує Договірну ціну (Додаток 30 до Настанови) відповідно до чинного законодавства – кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами ставить в Розділ І в Графу 4, в тому числі і кошти передбачені на інфляцію пов’язану з устаткуванням). Пропозиція приватного підприємства „АМТ - групп“ включає в себе Пояснювальну записку, яка містить в собі пояснення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, Зведений кошторисний розрахунок до Договірної ціни в якому чітко видно по яким графам та на які статті розповсюджуються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Також надано окремо Розрахунок №12. в якому міститься розшифровка Коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, а саме (дані взяті з додатку до тендерної пропозиції) - Сума коштiв на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами - 7000; у т.ч. будiвельнi роботи = 2500; устаткування = 4500; iншi роботи = 0. Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» не передбачено наявність у договорах підряду жодних додатків, які містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією. Примірний договір підряду в капітальному будівництві (далі — Примірний договір підряду) розроблено відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Примірний договір підряду застосовується замовниками та підрядниками у будівництві як рекомендації під час складання ними договору підряду на виконання робіт із будівництва об’єктів. Керуючись положеннями частини четвертої статті 179 Господарського кодексу України щодо статусу примірних договорів, сторони договору підряду мають право за взаємною згодою та, виходячи з конкретних умов, змінювати окремі умови, передбачені Примірним договором, або доповнювати його зміст. При цьому сторони повинні дотримуватись положень, визначених законодавством та Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Відповідно до пункту 97 Примірного договору передбачено наявність наступних додатків: «Додатки до Договору: Додаток 1. Графік передачі проектної документації (якщо вона передається частинами). Додаток 2. Графік передачі Замовником Підряднику матеріалів. Додаток 3. Графік передачі Замовником Підряднику устаткування. Додаток 4. Графік передачі Замовником Підряднику робочої сили. Додаток 5. Заходи Замовника щодо безпечного ведення робіт (якщо виконання робіт здійснюється на діючому об’єкті). Додаток 6. Календарний графік виконання робіт. Додаток 7. План фінансування будівництва.» Жодних додатків, які містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією, не передбачено вищезазначеним Договором. Крім того, слід зауважити, що відповідно до пункту 5.1.1. Договору Підрядник розпочинає виконання робіт протягом 5 (п’яти) робочих днів за умови отримання проектно-кошторисної документації. Тобто, проектно-кошторисна документація є невід’ємною частиною Договору, але не є додатком до Договору. Окремо хочемо зауважити, що Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації при укладання вищезазначеного договору не було завдано збитків державі. Якщо прийняти всі зауваження, то при розрахунку вартість договору складає 126 732,06412 тис.грн, що перевищує на 23 985,30365 тис.грн. діючу договірну ціну. Порівняльна таблиця договірної ціни з урахуванням зауважень Держаудитслужби надається окремим додатком. Для усунення виявлених порушень за результатами проведеного моніторингу Департаменту потребується більше часу, оскільки за даним договором проводились роботи і надавався аванс. При розірванні договору відповідно до п. 10.5. Договору «На підставі письмового повідомлення Замовника Сторони складають та підписують акт, який є підставою для взаємних розрахунків. Одночасно з актом прийому-передачі виконаного обсягу робіт Сторони зобов’язані підписати акт звірки взаємних розрахунків та протягом 3 (трьох) робочих днів після цього Замовник зобов’язаний оплатити Підряднику суму коштів в розмірі, в якому вона буде визначена у акті звірки взаєморозрахунків, узгодженому Сторонами. Підрядник зобов’язаний протягом 20 (двадцяти) робочих днів, з моменту отримання від Замовника повної суми оплати виконаних робіт звільнити будівельний майданчик та передати Замовнику фактично виконані роботи, а також матеріали, обладнання, інше майно, що було придбано Підрядником з метою виконання робіт, або матеріали, обладнання, інше майно щодо якого Підрядником сплачені аванси.» Враховуючи вищевикладене, просимо прийняти до уваги, що розірвання Договору заподіє збитки для державного бюджету та затягне терміни реалізації проєкту. Додатки: Додаток 1 – Порівняльна таблиця вартості договірної ціни з урахуванням зауважень Держаудитслужби. Уповноважена особа Яна БАРАНОВА
Дата публікації звіту: 29.03.2024 12:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 25.09.2024 11:48

Запити/Пояснення