-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир кисломолочний 9%, Сир твердий 50%
Завершена
1 573 020.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 730.20 UAH
мін. крок: 1% або 15 730.20 UAH
Номер:
c80f5c2e19624abc889ec86a66fdd2b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-07-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2023 00:00
Період моніторингу:
07.12.2023 10:36 - 29.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.12.2023 № 33-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 05.12.2023 № 33-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-09-08-008146-a 08.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14, частини 2, статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими було допущено вище встановлене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 08.09.2023 № 133; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Продцентр-плюс» (далі –ПП «Продцентр-плюс», Учасник); протокол визначення переможця від 22 вересня 2023 № 152; повідомлення про намір укласти договір; договір від 03.10.2023 №387 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит Управління від 08.12.2023.
За результатами моніторингу установлено, що в порушення вимог пункту 14, частини 2, статті 22 Закону, Замовником у тендерній документації зазначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка не відповідає даті, зазначеній в оголошенні.
Відповідно до пункту 18 Особливостей № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Проте, моніторингом встановлено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту проекту договору наданого ПП «Продцентр-плюс» в складі своєї тендерної пропозиції. Зокрема, пункти 3.2 та 3.3 розділу III у Договорі відсутні, але був передбачений проектом договору у тендерній документації Замовника та проектом договору наданим ПП «Продцентр-плюс» в складі своєї тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 18 Особливостей № 1178.
Відповідно до пункту 21 Особливостей № 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Період усунення порушень:
21.12.2023 11:28 - 05.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2023 11:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виправлені недолікки.
Дата публікації звіту:
28.12.2023 18:20
Запити/Пояснення
Номер:
35f1c72347574714bb491a0f6dbe1e32
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
07.12.2023 11:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Сир кисломолочний 9%, Сир твердий 50%, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-09-08-008146-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bffce3b981094b6e991a4920d7acbb8b
Назва:
Відповідь на запит від 07.12.2023 року
Дата опублікування:
08.12.2023 08:29
Опис:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ розглянув Ваш запит від 07.12.2023 року.
На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит. Так, 08 вересня 2023 р. Замовником було оголошено процедуру «відкриті торги з особливостями» щодо закупівлі: Сир кисломолочний 9%, Сир твердий 50%
(інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером UA-2023-09-08-008146-a на очікувану вартість закупівлі, яка склала 1 573020,00 грн. з ПДВ.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
І. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом.
Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Також, до формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що закуплені, а саме: директори шкіл, завідуючі дитячих садочків, кухарів, комірників та підсобних працівників. Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій, Враховано при визначенні очікуваної вартості вимоги до умов поставки, зокрема необхідність розвезення товару по закладах освіти. Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару по закладах освіти. Щодо розміру бюджетних призначень повідомляємо наступне. Замовником проведено закупівлю на очікувану вартість фінансування на 2023 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі діючих на даний момент ДСТУ.
ІІ. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.
Додатково повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано головного розпорядника бюджетних коштів про проведення закупівлі Сир кисломолочний 9%, Сир твердий 50%.
Замовник не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. З вказаним питанням рекомендуємо звернутись безпосередньо до головного розпорядника бюджетних коштів. Щодо розміщення інформації на власному веб-сайті, повідомляємо наступне. Замовник не має на сьогодні ні власного веб-сайту, ні особи відповідальної за його обслуговування. Отже, інформація щодо закупівлі не розміщувалась безпосередньо Замовником, адже Замовник має вибір оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки.)