• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичні (стоматологічні) матеріали для надання стоматологічної допомоги населенню м. Маріуполя та Маріупольського району

Завершена

173 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 865.00 UAH
Номер: e7aef98a5d1d4d42b53f36f8cd2eda39
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-09-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.11.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 10.11.2023 10:38 - 02.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.11.2023 № 38-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 09.11.2023 № 38-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Комунальне некомерційне підприємство Маріупольскої ради "Міський стоматологічний центр" UA-2023-09-08-005642-a 08.09.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу дотримання замовником вимог законодавства під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення пункту 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю змін до нього та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення порушень в подальшому, зокрема: шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо розглянути питання притягнення винних осіб до відповідальності та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиті заходи або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення 30.11.2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства Маріупольскої ради "Міський стоматологічний центр" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель від 08.09.2023 № 55, реєстр пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм» (далі – ТОВ «Волиньфарм»), фізичної особи підприємця Білоусова Віталія Всеволодовича (далі – ФОП Білоусов Віталій Всеволодович), учасника-переможця фізичної особи підприємця Ворони Кирила Володимировича (далі – ФОП Ворона Кирило Володимирович), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Волиньфарм» від 19.09.2023 № 60, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ФОП Білоусова Віталія Всеволодовича від 26.09.2023 № 64, протокол про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель щодо визначення переможця процедури закупівлі від 26.09.2023 № 65, повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2023, договір від 03.10.2023 № 52 на суму 172 435,90 грн. без ПДВ, додаткову угоду від 04.10.2023 №1, відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 21.11.2023 та від 29.11.2023. Моніторингом питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій, встановлено наступне. Для участі у процедурі закупівлі було подано пропозиції трьома учасниками. Згідно вимог пунктів 1; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 13; 14; 15; 42; 48; 49 Додатку №2 «СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА МЕДИКО -ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, передбачено що, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистрибютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Відповідно до протоколу від 19.09.2023 № 60 найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ТОВ «Волиньфарм» відхилена Замовником з підстав відсутності в тендерній пропозиції цього учасника вищезазначених гарантій (гарантійного листа). На виконання вимог, викладених у Додатку № 2 до тендерної документації учасником ФОП Білоусовим Віталієм Всеволодовичем у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 13.09.2023 № 25, яким стверджуються що він є дилером ТОВ «Латус». За інформацією, оприлюдненою Замовником в електронній системі закупівель 21.11.2023року у відповідь на запит посадової особи органу державного фінансового контролю при розгляді другої за економічною вигодою тендерної пропозиції учасника ФОП Білоусова Віталія Всеволодовича, Замовнику 19.11.2023 стало відомо, що «…згідно даних з сайта https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result (Додаток 1) ТОВ «Латус» в стані припинення, 19.05.2006, 15221310000008551, у зв’язку з внесенням судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з її банкрутством. На підставі цієї інформації пропозиція Учасника підлягала відхиленню згідно статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та додано відповідний витяг від 19.11.2023. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника ФОП Ворона Кирила Володимировича як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На виконання вимог Додатку №2 до тендерної документації учасником - переможцем ФОП Ворона Кирилом Володимировичем надано Гарантійний лист від 14.08.2023 №14-08/10/29-10-0500, яким ТОВ «Ютекс Медікал» (ЄДРПОУ 43904607), як дилер ТОВ «Латус», гарантує можливість постачання фізичною особою-підприємцем Ворона Кирило Володимирович (РНОКПП 3456003454), продукції відповідно до відкритих торгів закупівлі UA-2023-09-08-005642-a. (файл – Гарантійний лист Ютекс Медікал.pdf). На запит Замовника від 25.09.2023 № 47 товариством з обмеженою відповідальністю «Ютекс Медікал» повідомлено що в гарантійному листі від 14.08.2023 №14-08/10/29-10-0500 написання ТОВ «Латус» замість ПП «Латус» сталося у результаті технічною помилкою (відповідна інформація та документи оприлюднені Замовником 29.11.2023 в електронній системі закупівель у відповідь на запит посадової особи органу державного фінансового контролю). Абзацем 1 пункту 43 Особливостей №1178 передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Водночас, Замовник, маючи інформацією про припинення юридичної особи ТОВ «Латус», не скористався можливостю оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідповідностей в інформації, поданій учасником ФОП Ворона Кирилом Володимировичем в складі тендерної пропозиції (щодо написання в гарантійному листі ТОВ «Ютекс Медікал» від 14.08.2023 №14-08/10/29-10-0500 ТОВ «Латус», замість ПП «Латус»), чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 04.12.2023 19:26 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.12.2023 19:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КНП ММР «Міський стоматологічний центр» відповідно до висновку Держаудитслужби України від 04.12.2023 року інформує про наступне. З відповідальною особою з питань здійснення закупівель проведено роз'яснювальну роботу щодо дотримання вимог законодавства України у сфері публічних закупівель. Заплановано направлення відповідальної особи з питань здійснення закупівель на додаткове навчення у відповідній сфері.
Дата публікації звіту: 08.12.2023 15:52

Запити/Пояснення