-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні (стоматологічні) матеріали для надання стоматологічної допомоги населенню м. Маріуполя та Маріупольського району
Завершена
173 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 865.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 865.00 UAH
Номер:
e7aef98a5d1d4d42b53f36f8cd2eda39
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-09-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.11.2023 00:00
Період моніторингу:
10.11.2023 10:38 - 02.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.11.2023 № 38-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 09.11.2023
№ 38-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальне некомерційне підприємство Маріупольскої ради "Міський стоматологічний центр" UA-2023-09-08-005642-a 08.09.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу дотримання замовником вимог законодавства під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення пункту 43 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю змін до нього та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення порушень в подальшому, зокрема: шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо розглянути питання притягнення винних осіб до відповідальності та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиті заходи або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення 30.11.2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства Маріупольскої ради "Міський стоматологічний центр" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель від 08.09.2023 № 55, реєстр пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм» (далі – ТОВ «Волиньфарм»), фізичної особи підприємця Білоусова Віталія Всеволодовича (далі – ФОП Білоусов Віталій Всеволодович), учасника-переможця фізичної особи підприємця Ворони Кирила Володимировича (далі – ФОП Ворона Кирило Володимирович), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Волиньфарм» від 19.09.2023 № 60, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ФОП Білоусова Віталія Всеволодовича від 26.09.2023 № 64, протокол про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель щодо визначення переможця процедури закупівлі від 26.09.2023 № 65, повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2023, договір від 03.10.2023 № 52 на суму 172 435,90 грн. без ПДВ, додаткову угоду від 04.10.2023 №1, відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 21.11.2023 та від 29.11.2023.
Моніторингом питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій, встановлено наступне.
Для участі у процедурі закупівлі було подано пропозиції трьома учасниками.
Згідно вимог пунктів 1; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 13; 14; 15; 42; 48; 49 Додатку №2 «СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА МЕДИКО -ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, передбачено що, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистрибютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
Відповідно до протоколу від 19.09.2023 № 60 найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ТОВ «Волиньфарм» відхилена Замовником з підстав відсутності в тендерній пропозиції цього учасника вищезазначених гарантій (гарантійного листа).
На виконання вимог, викладених у Додатку № 2 до тендерної документації учасником ФОП Білоусовим Віталієм Всеволодовичем у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 13.09.2023 № 25, яким стверджуються що він є дилером ТОВ «Латус».
За інформацією, оприлюдненою Замовником в електронній системі закупівель 21.11.2023року у відповідь на запит посадової особи органу державного фінансового контролю при розгляді другої за економічною вигодою тендерної пропозиції учасника ФОП Білоусова Віталія Всеволодовича, Замовнику 19.11.2023 стало відомо, що «…згідно даних з сайта https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result (Додаток 1) ТОВ «Латус» в стані припинення, 19.05.2006, 15221310000008551, у зв’язку з внесенням судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з її банкрутством. На підставі цієї інформації пропозиція Учасника підлягала відхиленню згідно статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та додано відповідний витяг від 19.11.2023.
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника ФОП Ворона Кирила Володимировича як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На виконання вимог Додатку №2 до тендерної документації учасником - переможцем ФОП Ворона Кирилом Володимировичем надано Гарантійний лист від 14.08.2023 №14-08/10/29-10-0500, яким ТОВ «Ютекс Медікал» (ЄДРПОУ 43904607), як дилер ТОВ «Латус», гарантує можливість постачання фізичною особою-підприємцем Ворона Кирило Володимирович (РНОКПП 3456003454), продукції відповідно до відкритих торгів закупівлі UA-2023-09-08-005642-a. (файл – Гарантійний лист Ютекс Медікал.pdf).
На запит Замовника від 25.09.2023 № 47 товариством з обмеженою відповідальністю «Ютекс Медікал» повідомлено що в гарантійному листі від 14.08.2023 №14-08/10/29-10-0500 написання ТОВ «Латус» замість ПП «Латус» сталося у результаті технічною помилкою (відповідна інформація та документи оприлюднені Замовником 29.11.2023 в електронній системі закупівель у відповідь на запит посадової особи органу державного фінансового контролю).
Абзацем 1 пункту 43 Особливостей №1178 передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Водночас, Замовник, маючи інформацією про припинення юридичної особи ТОВ «Латус», не скористався можливостю оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідповідностей в інформації, поданій учасником ФОП Ворона Кирилом Володимировичем в складі тендерної пропозиції (щодо написання в гарантійному листі ТОВ «Ютекс Медікал» від 14.08.2023 №14-08/10/29-10-0500 ТОВ «Латус», замість ПП «Латус»), чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
04.12.2023 19:26 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2023 19:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП ММР «Міський стоматологічний центр» відповідно до висновку Держаудитслужби України від 04.12.2023 року інформує про наступне.
З відповідальною особою з питань здійснення закупівель проведено роз'яснювальну роботу щодо дотримання вимог законодавства України у сфері публічних закупівель. Заплановано направлення відповідальної особи з питань здійснення закупівель на додаткове навчення у відповідній сфері.
Дата публікації звіту:
08.12.2023 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
5c9e4e0c0a554ddeafbf2d3796583d2e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.11.2023 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Медичні (стоматологічні) матеріали для надання стоматологічної допомоги населенню м. Маріуполя та Маріупольського району)» код ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-08-005642-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Аналізом тендерної пропозиції ФОП Білоусова Віталія Всеволодовича встановлено, що ним в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист 13 вересня 2023 року № 25 (файл – Гарантвйний лист.pdf), яким учасник зокрема стверджує що він є дилером товариства з обмеженою відповідальності (ТОВ) «Латус». Однак Вами, з метою підтвердження інформації щодо статусу дилера ФОП Білоусова Віталія Всеволодовича, зроблений запит на приватне підприємство (ПП) «Латус», відсутність відповіді на який стало підставою відхилення тендерної пропозиції ФОП Білоусова Віталія Всеволодовича. Поясніть причину направлення запиту на ПП «Латус» замість ТОВ «Латус». Крім того прошу надати копії документів що підтверджують направлення цього запиту.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f4cfbf52ce1e4272a965b6529f04f4cb
Назва:
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 17.11.2023 року надання пояснення
Дата опублікування:
21.11.2023 15:12
Опис:
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 17.11.2023 року Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради «Міський стоматологічний центр» надає пояснення:
1. Обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб щодо забезпечення надання стоматологічної допомоги внутрішньо-переміщеним та/або евакуюваним особам Маріупольської міської територіальної громади. Та з урахуванням вимог нормативних документів, а також з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості. Розмір бюджетного призначення визначено згідно з фінансовим планом підприємства на 2023 рік, та відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік.
Розрахунок очікуваної вартості зазначених товарів було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі товари, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет) тощо.
Інформація розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів https://mariupolrada.gov.ua/page/obgruntuvannja-predmeta-zakupivli_
Більш детально можна ознайомиться з інформацією https://docs.google.com/spreadsheets/d/16lSgW9nsqtD_x7edvrap6szcSVPAMe2pXonzs8eWN7I/edit#gid=0
2. Стосовно відхилення тендерної пропозиції ФОП «Білоусова Віталія Всеволодовича»
ФОП Білоусов Віталій Всеволодович ( далі – Учаcник) в складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 13 вересня 2023 року № 25 (файл – Гарантійний лист.pdf), яким учасник зокрема стверджує що він є дилером товариства з обмеженою відповідальності ТОВ «Латус». Згідно даних з сайта https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result (Додаток 1) ТОВ Латус в стані припинення, 19.05.2006, 15221310000008551, Внесення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з її банкрутством. На підставі цієї інформації пропозиція Учасника підлягала відхиленню згідно статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Для дотримання принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, було проведено аналіз підприємств з назвою «Латус», які займаються виробництвом стоматологічних матеріалів. Єдиною компанією в Україні є ПП «Латус» ( http://www.latus.com.ua/ua/ ).
19.09.2023 року за номером +380577332697, який зазначено на офіційному сайті ПП «Латус» було отримано усну інформацію, що з ФОП Білоусовим Віталієм Всеволодовичем ПП «Латус» ніяких партнерських взаємовідносин не мають і він не є дилером ПП «Латус». 20.09.2023 року на адресу ПП «Латус» було направлено Лист на отримання письмової інформації ( Додаток 2), що підтверджується фіскальним чеком ( Додаток 3) та рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення (Додаток 4). Станом на 26.09.2023 року відповідь від ПП «Латус» не отримано. Також зазначимо, що станом на 21.11.2023 року відповіді досі не отримано.
Таким чином, ФОП Білоусов Віталій Всеволодович зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону.
Додатки:
1. Додаток 1 Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
2. Додаток 2 Лист № 45 від 19.09.2023р.
3. Додаток 3 Фіскальний чек
4. Додаток 4. Рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення
Номер:
ef10f0d24f1f43598cbe5d8de922e8fe
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.11.2023 18:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Медичні (стоматологічні) матеріали для надання стоматологічної допомоги населенню м. Маріуполя та Маріупольського району)» код ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-08-005642-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Ворони Кирила Володимировича встановлено, що ним в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист ТОВ «Ютекс Медікал» від 14.08.2023 № 14-08/10/29-10-0500, в якому поміж іншого стверджується що ТОВ «Ютекс Медікал» є дилером товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) «Латус». Враховуючи Вашу відповідь від 21.11.2023 щодо припинення юридичної особи ТОВ «Латус» прошу пояснити причину невідхилення тендерної пропозиції ФОП Ворони Кирила Володимировича, яка таку що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання відсканованого з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі. У разі якщо Вами проводилась перевірка ТОВ «Ютекс Медікал» з питання дилерських відносин з приватним підприємством (ПП) «Латус» прошу надати копії відповідних підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cd6d263530564303b8c94b82380b75e1
Назва:
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 24.11.2023 року надає пояснення
Дата опублікування:
29.11.2023 16:22
Опис:
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 24.11.2023 року Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради «Міський стоматологічний центр» надає пояснення:
25.09.2023 до ТОВ «Ютекс Медікал» було надіслано письмове звернення з проханням надати інформацію, чи дійсно ТОВ «Ютекс Медікал» є офіційним дилером ТОВ «Латус» без вказання коду ЄДРПОУ ( Додаток 1)
26.09.2023 нами було отримано лист Вих. № 29-11/36/27-10-0500 від 26.09.2023р.від ТОВ «Ютекс Медікал» (Додаток2). У я кому зазначено що написання ТОВ «Латус», замість ПП «Латус» в гарантійному листі сталося з технічної помилки.
Додатки:
1. Запит до ТОВ «Ютекс Медікал»
2. Відповідь ТОВ «Ютекс Медікал»