• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт приміщень Коноплянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" Коноплянської сільської ради за адресою: Одеська область, Березівський район, с. Конопляне, вул. 30 років Перемоги, 47

Завершена

1 247 554.44 UAH без ПДВ
Номер: f65ef534a60c4b85ad0126b78b4b781e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-18-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.10.2023 16:26 - 08.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.10.2023 №281 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2023-09-08-005172-a 08.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що укладений договір не відповідає вимогам пункту 17 Постанови КМУ № 668. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, укладення договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без використання електронної системи та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коноплянської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір підряду від 06.09.2023 № 178/А (далі – договір № 178/А), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника, отримані 02.11.2023 через електронну систему закупівель. За нормами частини першої статті 846 Цивільного кодексу України строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду. Водночас, відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова КМУ № 668), строки початку та закінчення робіт (будівництва об’єкта) є істотною умовою договору підряду. Крім того, відповідно до пункту 17 Постанови КМУ № 668, строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Проте, моніторингом встановлено, що договір підряду від 06.09.2023 № 178/А містить календарний план виконання робіт, в якому зазначається лише дата початку та закінчення робіт, без зазначення всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду, чим порушено вимоги пункту 1.1 договору № 178/А та пункту 17 Постанови КМУ № 668.
Період усунення порушень: 09.11.2023 19:31 - 24.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.11.2023 19:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що для запобігання в подальшому порушень при проведенні публічних закупівель Уповноважена особа Коноплянської сільської ради була ознайомлена з результатом моніторингу та було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Для виконання вимог пункту 17 Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в подальшому в календарному плані виконання робіт крім дати початку та закінчення робіт, будуть обов’язково зазначатися всі види (етапи, комплекси) робіт передбачених договором підряду. Також, надалі зобов’язуємося дотримуватися законодавства у сфері публічних закупівель і не допускати подібних помилок в майбутньому.
Дата публікації звіту: 14.11.2023 08:13

Запити/Пояснення