-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт приміщень Коноплянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" Коноплянської сільської ради за адресою: Одеська область, Березівський район, с. Конопляне, вул. 30 років Перемоги, 47
Завершена
1 247 554.44
UAH без ПДВ
Номер:
f65ef534a60c4b85ad0126b78b4b781e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-18-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2023 00:00
Період моніторингу:
18.10.2023 16:26 - 08.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 №281
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-09-08-005172-a 08.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено, що укладений договір не відповідає вимогам пункту 17 Постанови КМУ № 668.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, укладення договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без використання електронної системи та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коноплянської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір підряду від 06.09.2023 № 178/А (далі – договір № 178/А), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника, отримані 02.11.2023 через електронну систему закупівель.
За нормами частини першої статті 846 Цивільного кодексу України строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду.
Водночас, відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова КМУ № 668), строки початку та закінчення робіт (будівництва об’єкта) є істотною умовою договору підряду.
Крім того, відповідно до пункту 17 Постанови КМУ № 668, строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Проте, моніторингом встановлено, що договір підряду від 06.09.2023 № 178/А містить календарний план виконання робіт, в якому зазначається лише дата початку та закінчення робіт, без зазначення всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду, чим порушено вимоги пункту 1.1 договору № 178/А та пункту 17 Постанови КМУ № 668.
Період усунення порушень:
09.11.2023 19:31 - 24.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.11.2023 19:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що для запобігання в подальшому порушень при проведенні публічних закупівель Уповноважена особа Коноплянської сільської ради була ознайомлена з результатом моніторингу та було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Для виконання вимог пункту 17 Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в подальшому в календарному плані виконання робіт крім дати початку та закінчення робіт, будуть обов’язково зазначатися всі види (етапи, комплекси) робіт передбачених договором підряду.
Також, надалі зобов’язуємося дотримуватися законодавства у сфері публічних закупівель і не допускати подібних помилок в майбутньому.
Дата публікації звіту:
14.11.2023 08:13
Запити/Пояснення
Номер:
4b96e57c9cd34bb688affefba22d5140
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.10.2023 22:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-08-005172-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Терещенко Дмитро Миколайович, з яким укладений договір від 06.09.2023 № 178/А без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4c511b891ea244c280e93166c17804a6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.11.2023 17:15
Опис:
У відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 30.10.2023 р. щодо закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Коноплянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" Коноплянської сільської ради за адресою: Одеська область, Березівський район, с. Конопляне, вул. 30 років Перемоги, 47» (номер закупівлі в електронній системі UA-2023-09-08-005172-a) повідомляємо наступне:
Стосовно питання 1:
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» прийнятого наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Саме тому, обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик, визначення очікуваної вартості робіт закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Коноплянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" Коноплянської сільської ради за адресою: Одеська область, Березівський район, с. Конопляне, вул. 30 років Перемоги, 47» відбувалось на підставі розробленої проектно-кошторисної документації. На дану проектну документацію було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень Коноплянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" Коноплянської сільської ради за адресою: Одеська область, Березівський район, с. Конопляне, вул. 30 років Перемоги, 47» № 2038/23Є-08/23 від 16 серпня 2023 р., складений ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» відповідальним експертом С.І. Макар (АЕ №006181 від 22.07.2021 р.). При визначенні очікуваної вартості використано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єктабудівництва.
Сканкопія експертного звіту № 2038/23Є-08/23 від 16 серпня 2023 р. та сканкопія зведеного кошторисного розрахунку даного об’єкта додається.
Рішенням сесії від 25 серпня 2023 року № 834-VIII Коноплянської сільської ради було затверджено проектно-кошторисну документацію на проект «Капітальний ремонт приміщень Коноплянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" Коноплянської сільської ради за адресою: Одеська область, Березівський район, с. Конопляне, вул. 30 років Перемоги, 47».
Крім того, проведено моніторинг цін на аналогічні роботи на закупівельному майданчику по Одеській області.
Стосовно питання 2:
Відповідно до п. 11 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, а саме: для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, було прийнято рішення щодо здійснення закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, де очікувана вартість робіт становить 1 247 554,44 грн., що є менше ніж 1,5 млн. грн.
І відповідно, 08.09.2023 року було внесено інформацію щодо закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Коноплянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" Коноплянської сільської ради за адресою: Одеська область, Березівський район, с. Конопляне, вул. 30 років Перемоги, 47» за кодом ДК 021-2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи в річний план (номер річного плану закупівлі в електронній системі UA-P-2023-09-08-002697-b), та оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (номер закупівлі в електронній системі UA-2023-09-08-005172-a);
Стосовно питання 3:
Уповноваженою особою Коноплянської сільської ради проведено моніторинг цін на аналогічні роботи на закупівельному майданчику по Одеській області. Також Підрядники надали комерційні пропозиції щодо виконання робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Коноплянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" Коноплянської сільської ради за адресою: Одеська область, Березівський район, с. Конопляне, вул. 30 років Перемоги, 47» такі, як:
1. ТОВ «НСВ СТРОЙ» цінова пропозиція на загальну суму – 1 305 625,15 грн.
2. ФОП Терещенко Дмитро Миколайович цінова пропозиція на загальну суму – 1 247 554,44 грн.
3. ТОВ «ГЛОБАЛ МІТАЛ СТРОЙ» цінова пропозиція на загальну суму – 1 389 254,35 грн.
Саме тому, з метою економії бюджетних коштів було прийнято рішення прийняти пропозицію ФОП Терещенко Д.М. з остаточною сумою пропозиції 1 247 554,44 грн, яка була найбільш економічно вигідною. У відповідності з цим, Замовником прийнято рішення про необхідність укласти договір за предметом закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Коноплянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" Коноплянської сільської ради за адресою: Одеська область, Березівський район, с. Конопляне, вул. 30 років Перемоги, 47» і 06.09.2023 року заключено договір №178/А (даний договір оприлюднений в електронній системі). Сканкопії цінових пропозиції додаються.