• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95 Євро -5 (талони)

Завершена

1 144 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 22 880.00 UAH
Номер: 13d1232b503c4f59b4fecabf212a28e7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-06-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.11.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 06.11.2023 18:19 - 28.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.11.2023 №82-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 06.11.2023 №82-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13. UA-2023-09-08-005000-a, 08.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Авторемонтна база закладів охорони здоров'я Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, тендерну документацію зі змінами, оголошення про проведення відкритих торгів, вимогу про усунення порушення від 12 вересня 2023 року за номером UA-2023-09-08-005000-a.b1, рішення Замовника від 13 вересня 2023 року, тендерну пропозицію ТОВ «Інтекс інвест», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20 вересня 2023 року №170, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26 вересня 2023 року №46 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника від 09 та 10 листопада 2023 року, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до розділу 1 додатку 2 до тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо надання переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий не раніше 30 днів до дати подання такого витягу. Однак, переможцем торгів ТОВ «Інтекс інвест» надано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий про те, що громадянин України Глушко Олександр Олександрович, станом на 20 червня 2023 року, до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, чим порушено вимоги розділу 1 додатку 2 до тендерної документації, в частині наявності в даному витязі інформації станом на дату, раніше 30 днів до дати подання такого витягу (24 вересня 2023 року). На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07 листопада 2023 року, Замовником надано пояснення, що при завантаженні у систему Прозорро довідок кваліфікації по закупівлі UA-2023-09-08-005000-a ТОВ «Інтекс інвест» через технічний збій завантажились довідки від 20 червня 2023 року замість довідок від 01 вересня 2023 року. Відповідно до вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178. Проте , на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «Інтекс інвест», у зв’язку із ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178, та уклав з ним Договір. За даними пошуково-аналітичної системи (https:// https://spending.gov.ua/new/transactions/search) фінансові зобов’язання за даним договором від 26 вересня 2023 року №46 виконано в повному обсязі, а саме Замовником 05 жовтня 2023 року, на підставі накладної від 26 вересня 2023 року №0001/0001818, здійснено розрахунки із ТОВ «Інтекс інвест» у відповідності до умов Договору.
Період усунення порушень: 27.11.2023 17:10 - 12.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2023 17:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши уважно запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області згідно моїх пояснень щодо порушень вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178. Переможцем торгів ТОВ «Інтекс інвест» інформує , що стався технічний збій при роботі в системи прозоро, відповідно до якого ТОВ «Інтекс інвест» було надано лист з довідками в паперовому вигляді які підтверджують про відсутність кримінальних справ по керівнику разом з договором та установчими документами до КНП «Авторемонтної бази закладів охорони здоров’я Вінницької обласної Ради» а саме витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості, що на момент процедури закупівлі є чинною.
Дата публікації звіту: 01.12.2023 19:37

Запити/Пояснення