• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Реабілітаційне обладнання Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії ((42577 Фізіотерапевтичний стіл, з живленням від електромережі, 42577 Фізіотерапевтичний стіл, з живленням від електромережі, 44231 - Механічний тренажер для верхніх кінцівок, з важільним/роликовим блоком, 46573 Система фізіотерапевтична для електростимуляції, з живленням від батареї, 36313 Стегно / коліно безперервне пасивне рух навчання, 38064 Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, 36314 Тренажер для пасивного розроблення плеча; 36314 Тренажер для пасивного розроблення плеча, 48071 Система динамічної підтримки руки реабілітаційна, 36314 - Тренажер для пасивного розроблення плеча, 10385 — Велотренажер, 38129 Система підйому та перенесення пасажира повітряним шляхом, 33015 - Доріжка бігова стандартна, з електроживленням, 47032 - Система пневматична екстракорпоральної ударно-хвильової терапії для ортопедії, 46571 Система фізіотерапевтична для електростимуляції, з живленням від мережі, 46571 Система фізіотерапевтична для електростимуляції, з живленням від мережі, 60409 Лазер терапевтичний універсальний малої потужності, з живленням від мережі, 47517 - Віртуальна реабілітаційна система, з механізованою підтримкою, 58762 - Система глибокої електромагнітної стимуляції тканин, професійна, 35149 Опромінювач ультрафіолетовий для фототерапії, 61429 Система теплової / холодової терапії / компресійної терапії) )

Завершена

10 093 662.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 468.31 UAH
Номер: bfb71b9b5605422684e88bb01caec429
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-02-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.10.2023 13:40 - 24.10.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.10.2023 № 290 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 42 UA-2023-09-07-014149-a 07.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, holod.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РМЕД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи Національний науковий центр радіаційної медицини Національної академії медичних наук України (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.09.2023 б/н зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РМЕД» (далі – ТОВ «РМЕД»), протокол уповноваженої особи Замовника від 18.09.2023 № 140, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.09.2023, договір поставки від 25.09.2023 № 7-1190 (далі – Договір) на суму 10 076 812,00 грн (в т.ч. ПДВ), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 27.09.2023 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника надані 06.10.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 20.10.2023 15:33 - 26.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.10.2023 15:33

Запити/Пояснення