-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Реабілітаційне обладнання Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії ((42577 Фізіотерапевтичний стіл, з живленням від електромережі, 42577 Фізіотерапевтичний стіл, з живленням від електромережі, 44231 - Механічний тренажер для верхніх кінцівок, з важільним/роликовим блоком, 46573 Система фізіотерапевтична для електростимуляції, з живленням від батареї, 36313 Стегно / коліно безперервне пасивне рух навчання, 38064 Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, 36314 Тренажер для пасивного розроблення плеча; 36314 Тренажер для пасивного розроблення плеча, 48071 Система динамічної підтримки руки реабілітаційна, 36314 - Тренажер для пасивного розроблення плеча, 10385 — Велотренажер, 38129 Система підйому та перенесення пасажира повітряним шляхом, 33015 - Доріжка бігова стандартна, з електроживленням, 47032 - Система пневматична екстракорпоральної ударно-хвильової терапії для ортопедії, 46571 Система фізіотерапевтична для електростимуляції, з живленням від мережі, 46571 Система фізіотерапевтична для електростимуляції, з живленням від мережі, 60409 Лазер терапевтичний універсальний малої потужності, з живленням від мережі, 47517 - Віртуальна реабілітаційна система, з механізованою підтримкою, 58762 - Система глибокої електромагнітної стимуляції тканин, професійна, 35149 Опромінювач ультрафіолетовий для фототерапії, 61429 Система теплової / холодової терапії / компресійної терапії) )
Завершена
10 093 662.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 468.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 468.31 UAH
Номер:
bfb71b9b5605422684e88bb01caec429
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2023 00:00
Період моніторингу:
02.10.2023 13:40 - 24.10.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2023-09-07-014149-a 07.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РМЕД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи Національний науковий центр радіаційної медицини Національної академії медичних наук України (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.09.2023 б/н зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РМЕД» (далі – ТОВ «РМЕД»), протокол уповноваженої особи Замовника від 18.09.2023 № 140, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.09.2023, договір поставки від 25.09.2023 № 7-1190 (далі – Договір) на суму 10 076 812,00 грн (в т.ч. ПДВ), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 27.09.2023 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника надані 06.10.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.10.2023 15:33 - 26.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.10.2023 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
10735f61905c435ea18bf06d0cf2451c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2023 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реабілітаційного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-07-014149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5aa7d84df9cd4d409edfa315c8a15ccb
Назва:
Щодо закупівлі реабілітаційного обладнання
Дата опублікування:
06.10.2023 14:43
Опис:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://nrcrm.gov.ua/downloads/2023/purchase_2023_2.pdf
На підтвердження додаємо обґрунтування, що було оприлюднено на веб-сайті, а також Протокол №2 засідання експертної групи по вивченню медико-технічних вимог на закупівлю обладнання Державної установи «Національний науковий центр радіаційної медицини Національної академії медичних наук України» від «18_» травня 2023 року, Кошторис на 2023 рік за КПКВК 6561190 .
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та розмір очікуваної вартості було визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року №275, а саме отримано відповідь (цінові пропозиції) про можливість постачання предметів закупівлі у відповідності до технічних та якісних характеристик визначених Протоколом №_2__ від «18» травня 2023 року, від 3-х постачальників (додаються до пояснень) на підставі яких здійснено визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відповідно до абзацу 16 п.1 розділу ІІІ Примірної методики