• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Сіль технічна кам'яна з протизлежувальною добавкою

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
Номер: a8cd83235c684f4685d4b2b612709d85
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-27-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 27.11.2023 16:55 - 19.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.11.2023 № 76 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.11.2023 № 76. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-09-07-013790-a 07.09.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції-переможця торгів встановлено порушення норм підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-09-07-006175-b , оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.09.2023 №303 (далі – Тендерна документація), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС», ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО» (далі - ТОВ «ТД «КИП І КО») на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.09.2023 №311, від 28.09.2023 №314, від 28.09.2023 №315, від 03.10.2023 №318, від 09.10.2023 №325, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 16.10.2023 №408, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 29.11.2023. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТД «КИП І КО» вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція повинна супроводжуватись документами, зокрема, інформацією та документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно з Додатком 1 до Тендерної документації. Згідно з Додатком 1 до Тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги до предмета закупівлі. Так, Замовником передбачено, що якість товару повинна відповідати діючим стандартам України, а саме ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови»; за способом одержання: кам’яна (в жодному разі не морська); за якістю: ґатунок вищий; за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка якої не повинна перевищувати 150г/т; масова частка вологи – не більше ніж 0,3 %; пакування: без пакування. Також, згідно з Додатком 1 Учасник надає у складі тендерної пропозиції протокол випробувань на товар виданий органом сертифікації та сертифікат відповідності на відповідність Товару ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови». В пункті 4.2.2 підрозділу 4.2 «Характеристики» розділу 4 «Технічні вимоги» ДСТУ 4246:2003 зазначено, що за узгодженням із замовником виварну і мелену сіль виробляють з протизлежувальною добавкою. Як протизлежувальну добавку використовують 3-водний залізистосиньородистий калій (ІІ), (фероціанид калію) згідно з ГОСТ 4207, ГОСТ 6816 чи згідно з чинними нормативними документами. Масова частка добавки не повинна перевищувати 1,50*10-2% (150г/т). Учасником-перможцем ТОВ «ТД «КИП І КО» в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності, виданий Державним підприємством «Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (зареєстровано в Реєстрі органу з сертифікації за № TER.1.Пр.318-22), в якому зазначено, що продукція «Сіль технічна для посипання доріг вищого гатунку» відповідає вимогам ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння. Технічні умови: п.4.2.1 табл. 1, п.7, п.8, п.4.2.3, ГН 6.6.1.1-130-2006. Однак у вищевказаному Сертифікаті відповідності не міститься інформація щодо підтвердження продукції п. 4.2.2 ДСТУ 4246:2003. Таким чином в пропозиції учасника ТОВ «ТД «КИП І КО» відсутній сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність товару показнику «протизлежувальна добавка, масова частка якої не повинна перевищувати 150г/т. Зазначена вище невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ТД «КИП І КО» вимогам тендерної документації не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ТД «КИП І КО» не відповідає п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку №1 до Тендерної документації. Відповідно до п.п. 2 п. 44 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на викладене, пропозиція ТОВ «ТД «КИП І КО» підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
Період усунення порушень: 30.11.2023 17:06 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.11.2023 17:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновоку про наявність або відсутність порушень законодавства від 30.11.2023 договір №408 від 16.10.2023 від 16.10.2023 було розірвано (додаткова угода №1 додається). Даний висновок буде прийматися до уваги під час кваліфікації учасників торгів у подальшому.
Дата публікації звіту: 07.12.2023 14:37

Запити/Пояснення