-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Вода питна бутильована (об’ємом 1,5 л. та 5-6 л.)
Завершена
39 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 195 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 195 000.00 UAH
Номер:
276bfed1ad444894b16bfda933bd0ee6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-19-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2023 00:00
Період моніторингу:
19.10.2023 12:47 - 09.11.2023 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
9 UA-2023-09-07-010924-a 07.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям, розгляду пропозиції ТОВ «АКВАПЛАСТ», відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, затверджене протокольним рішенням (протоколом) робочої групи Бази забезпечення НГУ (Військової частини 3075) від 12.09.2023 № 20, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АКВАПЛАСТ» (далі – ТОВ «АКВАПЛАСТ»), протокольне рішення № 40 від 26.09.2023, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.10.2023 № 10-ПЗ на суму 24 899 000,00 гривень, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 16.10.2023 № 1, від 20.10.2023 № 2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 26.10.2023.
Період усунення порушень:
03.11.2023 14:27 - 09.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2023 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
b97216c170944034949cee2575de8eb3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2023 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі води питної бутильованої (об’ємом 1,5 л. та 5-6 л.) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-07-010924-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ce0d008fcdac4546a13a61da1b262975
Назва:
Доброго дня! Надаємо роз'яснення.
Дата опублікування:
26.10.2023 15:31
Опис:
Доброго дня!
База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) (далі – База забезпечення, військова частина 3075) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 18.11.2022 № 401 «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів. З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості) щодо проведення закупівель, в свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України (далі – ГУ НГ України) на підставі наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 №330 «Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України» визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо та надається, на підставі розпоряджень, наказів та листів.
Враховуючи вищезазначене, надаючи відповідь на задане Вами запитання, зазначаємо, що розпорядженням ГУ НГ України від 22.08.2023 №27/10/1/2-6712 (розпорядження додається) визначено порядок проведення закупівлі води питної бутильованої (об’ємом 1,5л.) та води питної бутильованої (об’ємом 5-6л.), їх об’єми, місця постачання тощо.
За вхідним від 06.09.2023 №17 надійшов «Витяг з обсягів та переліку закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення на 2023 рік» (витяг додається) в якому визначено очікувану вартість предмету закупівлі – 39 000 000,00 гривень.
Щодо формування очікуваної вартості хочемо зауважити, що вимогами закупівлі передбачено постачання товару до багатьох областей України, що складає значні витрати постачальника.
За вхідним від 06.09.2023 №18 надійшли «технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі» затверджені ГУ НГУ від 06.09.2023 (технічні вимоги додаються).