• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Вода питна бутильована (об’ємом 1,5 л. та 5-6 л.)

Завершена

39 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 195 000.00 UAH
Номер: 276bfed1ad444894b16bfda933bd0ee6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-19-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.10.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.10.2023 12:47 - 09.11.2023 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.10.2023 № 306 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-09-07-010924-a 07.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям, розгляду пропозиції ТОВ «АКВАПЛАСТ», відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, затверджене протокольним рішенням (протоколом) робочої групи Бази забезпечення НГУ (Військової частини 3075) від 12.09.2023 № 20, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АКВАПЛАСТ» (далі – ТОВ «АКВАПЛАСТ»), протокольне рішення № 40 від 26.09.2023, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.10.2023 № 10-ПЗ на суму 24 899 000,00 гривень, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 16.10.2023 № 1, від 20.10.2023 № 2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 26.10.2023.
Період усунення порушень: 03.11.2023 14:27 - 09.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.11.2023 14:27

Запити/Пояснення