-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі №*/* (управління), військова частина А****, м.Львів, військове містечко №*
Завершена
1 698 033.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 490.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 490.17 UAH
Номер:
2f7a5d5b1d2d480684bb1a9a946626b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-26-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2023 00:00
Період моніторингу:
26.09.2023 12:01 - 18.10.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.09.2023 № 284
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 21 вересня 2023 року № 277-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2023-09-07-005703-a 07.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договорів умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель квартирно-експлуатаційний відділ м. Львова (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 07.09.2023, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр пропозицій від 15.09.2023, пропозицію приватного підприємства «КОМФОРТ-СКОЛЕ» (далі – ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ»), протокол розкриття пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2023, договір підряду від 21.09.2023 № 639 на суму 1 694 448,40 з ПДВ, пояснення Замовником з власної ініціативи, отримані через електронну систему закупівель від 27.09.2023, та на запити Держаудитслужби від 28.09.2023 та від 29.09.2023.
Період усунення порушень:
18.10.2023 10:45 - 24.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.10.2023 10:45
Запити/Пояснення
Номер:
4c2f692a74e645f8a5ab3c25d09c051a
Назва:
щодо закупівлі за постановою КМУ №1275
Дата опублікування:
27.09.2023 09:37
Опис:
Повідомляємо, що Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, керуючись наказом Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану», здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг згідно п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ №1275 від 11.11.2022р.
Номер:
8c8af7af51f94f909ad88c70d3ebb31a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.09.2023 11:59
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі №*/* (управління), військова частина А****, м. Львів, військове містечко №* (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-07-005703-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином здійснена оцінка та розгляд пропозиції учасника ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ» на відповідність вимог підпункту 1 пункту 14.1 розділу 14 «Інша інформація» Оголошення, зокрема щодо надання документів, які мають бути чіткими та розбірливими для читання (стор. 27 завантаженого файлу «кошторис pdf»)
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
69a76a2e7efa42c387901f9d707c5cde
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.09.2023 12:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі №*/* (управління), військова частина А****, м. Львів, військове містечко №* (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-07-005703-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином здійснена оцінка та розгляд пропозиції учасника ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ» на відповідність вимог підпункту 1 пункту 14.1 розділу 14 «Інша інформація» Оголошення, зокрема щодо надання документів, які мають бути чіткими та розбірливими для читання (стор. 27 завантаженого файлу «кошторис pdf»)
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9e1b9ce98f6949aa89e211f610ea3b67
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
28.09.2023 09:35
Опис:
На Ваш запит від 27.09.2023р. повідомляємо, що очікувана вартість капітального ремонту визначена відповідно до розробленої кошторисної документації (додаток 1) та експертної оцінки №899/23-РБК/ЕО від 06.09.2023р. (додаток 2).
Щодо оцінки та розгляду пропозиції учасника ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ» повідомляємо, що учасником надано електронну версію кошторисної документації (файл «126.imd») у якій сума Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-02 на Вогнезахист (додаток 3) відповідає сумі вказаній в сканованій версії (стор. 28 завантаженого файлу «кошторис.pdf»).
Додатки:
1. кошторисна документація на суму 1 747,363 тис.грн. на 20 арк.;
2. експертна оцінка кошторисної документації на 2 арк.;
3. локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на вогнезахист на 2 арк.
Номер:
30eb88e409484a91a0dcb84b5a0b60dc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.09.2023 12:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі №*/* (управління), військова частина А****, м. Львів, військове містечко №* (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-07-005703-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником - переможцем торгів ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ» вимог підпункту 12.1 розділу 12 «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині внесення переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5bc0588e6ec74259b348ce85b13bca32
Назва:
Відповідь на зхапит
Дата опублікування:
29.09.2023 15:04
Опис:
На Ваш запит від 29.09.2023р. повідомляємо, що учасник-переможець торгів ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ» на виконання вимог підпункту 12.1 розділу 12 «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» 20.09.2023 року перерахував кошти в сумі 84 722,42 грн. (вісімдесят чотири тисячі сімсот двадцять дві гривні, 42 копійки) на розрахунковий рахунок Квартирно-експлуатаційного відділу міста Львова. Дана інформація підтверджена платіжною інструкцією №1222 від 20.09.2023 року (додаток 1), а також випискою з рахунка за 20.09.2023р. (додаток 2)
Додатки:
1. Платіжна інструкція №1222 від 20.09.2023р.
2. Виписка з рахунка за 20.09.2023р.