• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт внутрішньої системи електропостачання та приміщень Чернігівського центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей Чернігівської ОДА за адресою: вул. Толстого, 110-а, м.Чернігів (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

Завершена

33 717 559.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 170 000.00 UAH
Номер: fdee2ab19209431a8547ff79a41d49e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-05-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.01.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 05.01.2024 15:39 - 27.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.01.2024 № 2-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-09-06-013946-a 06.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, y.p.smolovyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі - Особливості), виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.09.2023 № 29 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, скарги ТОВ «БУДВЕНДОР» про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.09.2023 та від 17.10.2023, рішення комісії АМКУ від 04.10.2023 № 15851-р/пк-пз та від 24.10.2023 № 17040-р/пк-пз, протоколи уповноваженої особи від 20.09.2023 № 48, від 21.09.2023 № 53, від 10.10.2023 № 69 та № 70, від 27.10.2023 № 85, договір від 03.11.2023 № 19-Б, укладений Замовником з ТОВ «БУДВЕНДОР» (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.01.2023, 18.01.2023, 23.01.2023 на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, звіт про виконання договору. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Пунктом 4 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що «Учасник-переможець на стадії укладання договору надає до договірної ціни підтверджуючі розрахунки та документи за статтями витрат, а саме: 1) договірна ціна; 2) розрахунки до договірної ціни: заробітної плати (розрахований відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281); прибутку; адміністративних витрат; інших витрат (у разі наявності): розрахунки на відрядження будівельних органiзацiй на місце виконання робіт; розрахунок на доплати працiвникам у зв’язку з втратами часу на проїзд вiд мiсця розмiщення будiвельної органiзацiї (збірного пункту) до місця виконання робіт і назад; розрахунки на перевезення робітників будiвельних органiзацiй автомобiльним транспортом; розрахунки на перебазування будівельних організацій або їх структурних виробничих підрозділів тощо; податку; 3) локальні кошториси; 4) розрахунок загально-виробничих витрат до локальних кошторисів; 5) підсумкова відомість ресурсів; 6) розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності) (у разі застосування орендованої техніки вартість машино-години визначається на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машині механізмів в регіоні); 7) підтвердження вартості матеріальних ресурсів (приймаються за обґрунтованими цінами, що склалися на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні, на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку матеріалів в регіоні мінімум від двох постачальників) – прайс-листи, цінові пропозиції тощо; 8) розрахунок показників вартості загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі аналізу фактичних загальновиробничих витрат за попередній звітній період (рік); 9) розрахунок показників вартості на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі обґрунтованих адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітній період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період за Актами КБ-2в). Крім того, надаються розрахунки інших витрат, у разі включення їх до договірної ціни». Пунктом 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника передбачено подання учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю банківської гарантії, яка «подається Замовнику із супровідним листом. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі протягом строку на який вона видана. Термін дії гарантії повинен закінчуватись не раніше спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана». Частиною восьмою статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Проте, у ході моніторингу встановлено, що ТОВ «БУДВЕНДОР», як переможцем торгів не завантажено в електронну систему закупівель Prozorro документи, подання яких передбачено пунктом 4 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» та пунктом 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, чим не дотримано вимоги частини восьмої статті 12 Закону. Слід зазначити, що згідно з даними електронної системи закупівель, Замовником в ході моніторингу оприлюднено звіт про виконання договору (сума договору - 30 940 714,14 грн, виконання договору в сумі 1 828 036,45 гривень).
Період усунення порушень: 30.01.2024 17:10 - 14.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2024 17:10

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації повідомляє про подачу 09.02.2024 до Чернігівського окружного адміністративного суду позовної заяви про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-09-06-013946-a.
Дата публікації: 09.02.2024 15:37
Дата відкриття провадження: 14.03.2024 00:00
Номер відкриття провадження: П/620/2058/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У результаті проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-06-013946-a «Капітальний ремонт внутрішньої системи електропостачання та приміщень Чернігівського центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей Чернігівської ОДА за адресою: вул. Толстого, 110-а, м.Чернігів (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» виявлено, що замовником порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) із вказаними висновками не погоджується і керуючись частиною 8 статті 8 Закону надає свої аргументовані заперечення. 1. Щодо не завантаження в електронну систему закупівель Prozorro переможцем процедури закупівлі ТОВ «Будвендор» документів, подання яких передбачено пунктом 4 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Пунктом 4 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що «Учасник-переможець на стадії укладання договору надає до договірної ціни підтверджуючі розрахунки та документи за статтями витрат, а саме: 1) договірна ціна; 2) розрахунки до договірної ціни: • заробітної плати (розрахований відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281); • прибутку; • адміністративних витрат; • інших витрат (у разі наявності): - розрахунки на відрядження будівельних органiзацiй на місце виконання робіт; - розрахунок на доплати працiвникам у зв'язку з втратами часу на проїзд вiд мiсця розмiщення будiвельної органiзацiї (збірного пункту) до місця виконання робіт і назад; - розрахунки на перевезення робітників будiвельних органiзацiй автомобiльним транспортом; - розрахунки на перебазування будівельних організацій або їх структурних виробничих підрозділів тощо; • податку; 3) локальні кошториси; 4) розрахунок загально-виробничих витрат до локальних кошторисів; 5) підсумкова відомість ресурсів; 6) розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності) (у разі застосування орендованої техніки вартість машино-години визначається на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машині механізмів в регіоні); 7) підтвердження вартості матеріальних ресурсів (приймаються за обґрунтованими цінами, що склалися на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні, на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку матеріалів в регіоні мінімум від двох постачальників) – прайс-листи, цінові пропозиції тощо; 8) розрахунок показників вартості загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі аналізу фактичних загальновиробничих витрат за попередній звітній період (рік); 9) розрахунок показників вартості на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі обґрунтованих адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітній період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період за Актами КБ-2в). Крім того, надаються розрахунки інших витрат, у разі включення їх до договірної ціни.». Вимога щодо подання документів в паперовому вигляді встановлена Замовником у тендерній документації для подальшого підписання договору про закупівлю, оскільки, відповідно до пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» договір підряду укладається у письмовій формі, а документи, перераховані в пункті 4 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, є додатками до договору підряду. Додатки до договору є невід’ємною його частиною та оприлюднюються в електронній системі закупівель під час публікації договору про закупівлю. Крім того, тендерною документацією не встановлено жодних вимог щодо завантаження переможцем закупівлі вищевказаних документів в електронну систему закупівель Prozorro. Викладене вище свідчить про те, що переможець процедури закупівлі ТОВ «Будвендор» на стадії укладання договору виконав вимогу Замовника щодо надання документів, зазначених в пункті 4 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, в паперовому вигляді, а підстави для їх завантаження до електронної системи закупівель Prozorro у ТОВ «Будвендор» були відсутні. Таким чином, вимоги частини восьмої статті 12 Закону не порушено. 2. Щодо не завантаження в електронну систему закупівель Prozorro переможцем процедури закупівлі ТОВ «Будвендор» документів, подання яких передбачено пунктом 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Пунктом 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено вимогу внесення Учасником-переможцем не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія подається Замовнику із супровідним листом. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі протягом строку на який вона видана. Термін дії гарантії повинен закінчуватись не раніше спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. Переможцем закупівлі ТОВ «Будвендор», 03.11.2023 надана банківська гарантія від 03.11.2023 №115970/V-1886 із супровідним листом. Тендерною документацією не встановлено жодних вимог щодо завантаження переможцем процедури закупівлі вищевказаних документів в електронну систему закупівель Prozorro. Таким чином, вимоги частини восьмої статті 12 Закону не порушено. Крім того, варто зазначити, що норма частини восьмої статті 12 Закону застосовується до інформації наданої учасниками під час проведення процедури закупівлі та не стосується документів, які надає переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю. Враховуючи вищевикладене, у переможця процедури закупівлі ТОВ «Будвендор» не було підстав для завантаження документів, згідно з пунктом 4 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» та пунктом 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в електронну систему закупівель Prozorro. Під час укладання договору про закупівлю, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації, виконані ТОВ «Будвендор» в повному обсязі. Відповідно, порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону у даному випадку відсутні, а висновки моніторингу є необґрунтованими.
Дата публікації звіту: 06.02.2024 17:23

Запити/Пояснення