-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху Давидковецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Давидківці, вул. Гавришка, 70 (коригування) (код ДК 021:2015 - 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
6 220 733.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 103.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 103.66 UAH
Номер:
2c74f2c370b9473dbad6dee16b798fea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-30-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2023 00:00
Період моніторингу:
30.10.2023 11:36 - 21.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2023 №39-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 30 жовтня 2023 року № 39-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-09-06-009117-а від 06.09.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департамента освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-06-004581-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 06.09.2023 № 625 із змінами; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.09.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергосервісна компанія «Адамсон» (далі – ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 21.09.2023 № 631; повідомлення про намір укласти договір від 21.09.2023; договір від 29.09.2023 № 97 (далі – Договір № 97); пояснення Замовника, надані разом із документами 07.11.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.11.2023 11:38 - 16.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2023 11:38
Запити/Пояснення
Номер:
5da3cf49b3f448ad97ad0821e609b029
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.11.2023 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт даху Давидковецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Давидківці, вул. Гавришка, 70 (коригування) (код ДК 021:2015 - 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-009117-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
841263400810477fbf32a385da898f39
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
07.11.2023 13:27
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт даху Давидковецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Давидківці, вул. Гавришка, 70 (коригування) (код ДК 021:2015 - 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-009117-a)
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до рішення Хмельницької міської ради від 21.12.2023 року № 12 «Про бюджет Хмельницької міської територіальної громади на 2023 рік» та рішення Хмельницької міської ради від 28.07.2023 року №7 «Про внесення змін до бюджету Хмельницької міської територіальної громади на 2023 рік».
Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, замовником проведено відкриті торги.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта: «Капітальний ремонт даху Давидковецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Давидківці, вул. Гавришка, 70 (коригування)», що підтверджений Експертним звітом (позитивним) філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Хмельницькій області від № 23-0137/01-23 від 18 серпня 2023 року, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку. Всього по зведеному кошторисному розрахунку сума становить – 6 400 765,00 грн. з врахуванням витрат на здійснення технічного нагляду, проектних робіт, експертизи проектної документації, витрат на здійснення авторського нагляду. Сума очікуваної вартості закупівлі становить – 6 220 733,00 без врахування витрат на здійснення технічного нагляду, проектних робіт, експертизи проектної документації, витрат на здійснення авторського нагляду.
Перелік та вимоги до робіт, що є предметом закупівлі, встановлені в проєктно-кошторисній документації, що розроблена згідно з положеннями законодавства, вимогами будівельних норм, стандартів, правил та з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281. Проєктно-кошторисна документація містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до ч.1 ст.877 Цивільного кодексу України, Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (перелік та види робіт) зазначені, виходячи із вимог проєктно-кошторисної документації.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Із обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі можна ознайомитись за посиланням: https://osvita.khm.gov.ua/?p=15738
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок.