• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху Давидковецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Давидківці, вул. Гавришка, 70 (коригування) (код ДК 021:2015 - 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

6 220 733.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 103.66 UAH
Номер: 2c74f2c370b9473dbad6dee16b798fea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-30-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 30.10.2023 11:36 - 21.11.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.10.2023 №39-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 жовтня 2023 року № 39-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2023-09-06-009117-а від 06.09.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департамента освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-06-004581-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 06.09.2023 № 625 із змінами; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.09.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергосервісна компанія «Адамсон» (далі – ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 21.09.2023 № 631; повідомлення про намір укласти договір від 21.09.2023; договір від 29.09.2023 № 97 (далі – Договір № 97); пояснення Замовника, надані разом із документами 07.11.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 10.11.2023 11:38 - 16.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.11.2023 11:38

Запити/Пояснення