-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона об’єктів благоустрою міста
Торги відмінено
925 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 628.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 628.20 UAH
Номер:
7018b1c785bc4abf8c2a7d4f15f95139
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-27-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2023 00:00
Період моніторингу:
27.11.2023 17:04 - 19.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.11.2023 № 106-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
27.11.2023 № 106-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2023-09-05-012454-a, 05.09.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону; підпункту 2 пункту 50 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.09.2023 № ВТП 05/09-1; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.09.2023 № ВТП 12/09; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.09.2023 № ВТП 15/09; рішення уповноваженої особи замовника від 26.09.2023 № ВТП 26/09. UA-2023-09-05-012454-a; протокольне рішення уповноваженої особи від 25.09.2023 № ВТП 25/09. UA-2023-09-05-012454-a; протокольне рішення уповноваженої особи від 26.10.2023 № 26/10. UA-2023-09-05-012454-a; скаргу ПП «СБ ГРІЗЛІ» до Органу оскарження від 28.09.2023 № UA-2023-09-05-012454-a.b1; рішення Органу оскарження від 09.10.2023 № 16064-р/пк-пз; відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.12.2023 та 07.12.2023.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення замовником чинного законодавства, зокрема, частини десятої статті 29 Закону.
Так, моніторингом установлено, що пропозиції для участі у торгах подали два учасники: ПП «СБ ГРІЗЛІ» (первинна пропозиція - 459523,20 грн; остаточна пропозиція - 459523,20 грн), ТОВ «ПРОФЕСІЙНА ВАРТА» (первинна пропозиція - 892672,00 грн; остаточна пропозиція - 892672,00 грн).
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи від 26.10.2023 № 26/10. UA-2023-09-05-012454-a про продовження строку розгляду тендерної пропозиції закупівлі ПП «СБ ГРІЗЛІ».
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення».
З урахуванням, що початком розгляду пропозиції є 26.10.2023, то останнім днем строку розгляду є 23.11.2023.
Проте, відомості щодо подальшого прийняття будь яких рішень стосовно розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СБ ГРІЗЛІ» в електронній системі закупівель відсутні. Вказане є порушенням частини десятої статті 29 Закону.
Таким чином, замовник перевищив строк розгляду тендерної пропозиції на 17 робочих днів, що є порушенням частини десятої статті 29 Закону.
Для підтвердження або спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю надано запит замовнику 04.12.2023 через електронну систему закупівель. Відповідь замовника не свідчить про відсутність порушення з даного питання. Так, замовник в своїй відповіді зазначив: у зв’язку із поданням скарги до органу оскарження (замовник порахував, що в системі відображується строк з 20.09.2023), а потім розпочатим моніторингом, Замовник не зміг вчасно відмінити тендер у зв’язку із відсутністю фінансування. Разом з цим, після проведення моніторингу Замовником буде відмінено тендер на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень».
Разом з цим, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Постанови № 1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, що не забезпечено замовником.
Слід вказати, що тендерна пропозиція учасника ПП «СБ ГРІЗЛІ» на предмет відповідності вимогам тендерної документації в ході моніторингу не розглядалася, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень:
18.12.2023 17:48 - 02.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2023 17:48
Запити/Пояснення
Номер:
7a4c354e31f844f48f0f00718d480d6a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.11.2023 18:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 925 640,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-05-012454-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надайте пояснення щодо викладеного.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c9f148ee5c094eecb6520a76954e86f3
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
04.12.2023 13:09
Опис:
Очікувану вартість на надання послуг визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 925 640 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: запитано додаткові кошти
Номер:
885b8e4311cb4bf6bb76dd9e7c744762
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2023 17:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 925 640,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-05-012454-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації/підтверджуючих документів з наступного питання.
Відповідно до даних веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель 20 жовтня 2023 року замовником розпочато повторний розгляд тендерної пропозиції ПП «СБ ГРІЗЛІ» та разом з цим 26 жовтня 2023 року продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Станом на 04.12.2023 встановлено, що строк розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника перевищив встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк розгляду (20 робочих днів).Надайте пояснення щодо викладеного.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0c4909f1503540a39d9f577934754622
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
07.12.2023 15:24
Опис:
у зв’язку із поданням скарги до органу оскарження (замовник порахував, що в системі відображується строк з 20.09.2023), а потім розпочатим моніторингом, Замовник не зміг вчасно відмінити тендер у зв’язку із відсутністю фінансування.
Разом з цим, після проведення моніторингу Замовником буде відмінено тендер на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.