-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
"Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску" (код 44610000-9 за ДК 021:2015) (Контейнери морські 20 футів, б/в, категорія 2 (3))
Завершена
15 570 240.00
UAH з ПДВ
Номер:
bb7163cc64b94f97891c24f9d8b7b731
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-15-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2023 00:00
Період моніторингу:
15.09.2023 15:35 - 07.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
15.09.2023 № 275
Київ
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-09-05-005017-a 05.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи.
Документи, що містять інформацію, яка повинна бути оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів та/або в тендерній документації, належить до інформації з обмеженим доступом або коли її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, та/або безпеці об’єктів енергетичної чи газової інфраструктури, та/або об’єктів електроенергетики, та/або об’єктів розробки чи видобування вуглеводнів, під час моніторингу не досліджувались.
Період усунення порушень:
29.09.2023 16:13 - 05.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2023 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
f265f8bc7cf240b6806e2f3a0a97735e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.09.2023 17:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів контейнерів морських 20 футів, б/в, категорія 2 (3), (код 44610000-9 за ДК 021:2015), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-05-005017-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності законних підстав, що обґрунтовують проведення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме ПП «КІФА» (код ЄДРПОУ 30347169), з яким укладений договір від 05.09.2023 № 03-00/03-23 без використання електронної системи закупівель?
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e9d156af77c64d30839d6d6c77a8ce3d
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ від 18.09.2023р.
Дата опублікування:
20.09.2023 16:46
Опис:
Вимога п.1.
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення по п.1
Щодо п.1 повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до п. 3.2. «Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до «Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом від 29.08.2022 №422, згідно з рішенням головного акціонера АТ «Укртранснафта» - НАК «Нафтогаз України» (витяг з Протоколу №81 засідання правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 27.02.2020р.). Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахунок його очікуваної вартості здійснено на підставі внутрішніх організаційно-розпорядчих документів АТ «Укртранснафта», зокрема: наказів АТ «Укртранснафта» від 06.04.2020 № 134 «Про затвердження Порядку здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у Групі Нафтогаз як обов'язкового для АТ «Укртранснафта», від 17.04.2020 № 158 «Про затвердження Інструкції для учасників з проведення процедур закупівель у АТ «Укртранснафта», від 22.07.2022 № 322 «Про затвердження Переліку обов’язкових для застосування в АТ «Укртранснафта» зовнішніх нормативних документів», від 29.08.2022 № 422 «Про затвердження нової редакції Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг». Також на вимогу даного пункту надаємо файли «Таблиця рішень - РОВ (Контейнери морські)» та «Лист-запит АТ Укртранснафта щодо надання КП».
Вимога п.2.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності законних підстав, що обґрунтовують проведення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення по п.2
На вимогу п.2 надається файл «Обґрунтування проведення закупівлі контейнерів морських»
Вимога п.3.
Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме ПП «КІФА» (код ЄДРПОУ 30347169), з яким укладений договір від 05.09.2023 № 03-00/03-23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення по п.3.
Критерій оцінки – мінімальна ціна. Пропозиції, що приймались до розгляду зазначені в файлі «Таблиця рішень - РОВ (Контейнери морські)».
Вимога п.4.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку (що підтверджує запит до учасників, щодо надання ними комерційних пропозицій), окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них.
Пояснення по п.4.
Запитувана інформація надана у наступних файлах: «Лист-запит АТ Укртранснафта щодо надання КП», «Скрин. Запиту щодо надання КП - Контейнери морські», «Скрин. отримання КП ПП Кіфа», «Скрин. отримання КП ПП Кіфа», «Скрин. отримання КП ТОВ Контейнери України», «Скрин. отримання КП ТОВ Контрейд Логістік», «Скрин. отримання КП ТОВ Контрейд Логістік».