• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт частини адміністративного приміщення в селі Голошино Білоберізької сільської ради, для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (коректура проекту) «ДК 021:2015 – 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи»,

Завершена

986 860.00 UAH з ПДВ
Номер: 7ae3e657d3d9423e87290c45ec43966a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-03-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.10.2023 18:17 - 25.10.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 02.10.2023 № 198 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11139-2023 від 28.09.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.10.2023 № 198 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2023-09-05-003217-a 06.09.2023 Білоберізька сільська рада Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, o.v.kolosova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання виду закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, відповідності укладеного договору вимогам законодавства , повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922 порушень не виявлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: обрання виду закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, відповідності укладеного договору вимогам законодавства , повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 «922-VIII (далі- Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правого режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженних постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (далі Особливості). Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівель на 2023 рік Білоберізької сільської ради (далі Замовник) : UA-Р-2023-09-05-001763-с, протокол розкриття тендерних пропозицій, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Договір про закупівлю товару від 05.09.2022 № 351.
Період усунення порушень: 25.10.2023 18:07 - 30.10.2023 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2023 18:07

Запити/Пояснення