• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (44211100-3 – Модульні та переносні споруди)

Завершена

5 690 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 450.00 UAH
Номер: 135c67aebdca4068bc2304ea3e687c00
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-08-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 08.11.2023 14:43 - 30.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.11.2023 № 66-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 08.11.2023 № 66-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2023-09-04-012844-a від 04.09.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пунктів 11, 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 28.09.2023 за № 32 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Гуманітарний відділ Слобожанської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.09.2023, протокол розгляду тендерної пропозиції від 13.09.2023 №34, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» (далі – ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ»), повідомлення про намір укласти договір від 13.09.2023 року, договір про закупівлю товарів від 28.09.2023 за №32, пояснення Замовника від 10.11.2023 та 13.11.2023, отримані через електронну систему закупівель. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено : - на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті 2 Форми «Цінова пропозиція», що є Додатком 4 до тендерної документації, визначено дотримання умов пропозиції учасниками «з дати розкриття тендерних пропозицій» тоді як необхідно «із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій»; - на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 13.09.2023 за №34 переможцем торгів визначено ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ». В підпункті 8 пункту 4 «Інші документи, які мають бути надані Учасником у складі тендерної пропозиції» додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання у складі пропозиції учасниками - юридичними особами копії свідоцтва та витягу або виписки та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних - осіб підприємців та громадських формувань (останній повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій). В оголошені про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.09.2023. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» встановлено, що ним у складі пропозиції на виконання вказаних вище вимог надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформований станом на 21.07.2023 (файл «Витяг з ЄДР21.07.202») (далі- Витяг) та відомості з єдиного Державного реєстру підприємств та організацій України видані 03.02.2023 Головним Управлінням статистики у м.Києві (файл «Відомості ЄДРПОУ») (далі –Відомості). Виходячи з наведеного вище надані учасником документи не відповідають вимогам тендерної документації та як сформовані більше чим за тридцять днів до розкриття тендерних пропозицій, а саме Витяг за 54 дні та Відомості за 196 днів. В додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» Замовником окрім іншого встановлено вимогу «Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: 6. Доставка, вантажно-розвантажувальні роботи товару здійснюються силами та за рахунок учасника (надати гарантійний лист). 7. Витрати за доставку та монтаж товару здійснюються за рахунок Учасника (Постачальника) (надати гарантійний лист)». Однак, у складі тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» гарантійних листів, про те що доставка, вантажно-розвантажувальні роботи товару здійснюються силами та за рахунок учасника та витрати за доставку та монтаж товару здійснюються за рахунок Учасника (Постачальника) не надано. В додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» Замовником встановлено вимогу, щодо предмета закупівлі, а саме «Додаткова комплектація: лавки для сидіння (окремо стоячі, без закріплення (для можливості переміщення/комбінування), у кількості, необхідній для одночасного перебування 200 осіб/одна лавка передбачає розміщення не менше трьох осіб на лавці; освітлення (світильників не менше 15 шт; розеток не менше 12 шт.; внутрішня розподільча мережа); 2 туалети не менше 6м² та приміщення для зберігання продуктів не менше 8м².» На виконання вимог тендерної документації (п.2 Додатку 2) ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» у складі пропозиції надано паспорт на швидкоспоруджувальне найпростіше укриття цивільного захисту (файл «Паспорт 200 Слобожанське») в якому в розділі «Комплект поставки» відомості щодо наявності 2 туалетів не менше 6м² та приміщення для зберігання продуктів не менше 8м² відсутні. Виходячи з наведеного вище, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 не відмінено торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Замовником у відповіді від 13.11.2023, щодо розгляду пропозиції ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» та відповідності поданих документів умовам тендерної документації, вказав, що « фактори зазначені в питаннях не є критеріями оцінки, тому до уваги суттєво не приймались при розгляду та оцінки і не впливали на рішення, та як критерієм оцінки є 100 % ціна. Крім того, укладений договір за результатами відкритих торгів з особливостями, розірвано в односторонньому порядку з 14.11.2023. про що повідомлено іншу сторону відповідним листом від 08.11.2023. № 819».
Період усунення порушень: 14.11.2023 16:13 - 29.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2023 16:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-04-012844-a, гуманітарний відділ Слобожанської селищної ради повідомляє, що договір від 28.09.2023 за № 32 розірвано в односторонньому порядку з 14.11.2023. про що повідомлено іншу сторону відповідним листом від 08.11.2023. № 819.
Дата публікації звіту: 14.11.2023 16:57

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 15.11.2023 08:20

Запити/Пояснення