• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобіль спеціалізований санітарно-транспортний (за кодом Є3C ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі (34114120-6 - Санітарні транспортні засоби))

Завершена

1 608 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 040.00 UAH
Номер: 5acd77ac581248c18146e0d9703823e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-07-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.11.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 07.11.2023 10:10 - 29.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.11.2023 №31-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 06.11.2023 № 31-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13. UA-2023-09-04-012814-a 04.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 140-96-88, SmirikaV84@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178); дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710); відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Рубіжанська центральна міська лікарня» Рубіжанської міської ради Луганської області (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерна документація Замовника (із змінами) від 07.09.2023 року № 121; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Завод АВТОСНАБ» (далі – ТОВ «Завод АВТОСНАБ» ); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.09.2023 № 124; повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2023; договір про закупівлю від 27.09.2023 № 80 (далі - Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 10.11.2023. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником у Додатку 5 «Проєкт договору» до тендерної документації вказано, що проєкт договору про закупівлю, його редакція не є остаточною і вичерпною та буде доповнена і скоригована під час укладання Договору про закупівлю з учасником-переможцем торгів з урахуванням його тендерної пропозиції, що суперечить вимогам частини 6 статті 33 Закону, частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 14.11.2023 11:45 - 29.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2023 11:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не погоджується з Висновком та надає Заперечення наступного змісту: Замовником встановлена вимога у тендерній документації (п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації) щодо надання Учасником у складі пропозиції документів, у тому числі: «підписаний (не заповнений) проєкт Договору з додатками до нього (згідно Додатку 5 до тендерної документації)». У зв’язку з цим у проєкті договору (Додаток 5 до тендерної документації) Замовник зазначив наступне : «Враховуючи те, що Учасник у складі тендерної пропозиції не зобов’язаний заповнювати проєкт договору про закупівлю, його редакція не є остаточною і вичерпною та буде доповнена і скоригована під час укладання Договору про закупівлю з учасником-переможцем торгів з урахуванням його тендерної пропозиції. Замовник у даному випадку має на увазі зміни лише в частині заповнення преамбули Договору в частині «Постачальник» та зазначення ідентифікатору закупівлі, п. 3.1. Договору (щодо ціни Договору), п. 11.12 Договору (щодо використання печатки у власній господарській діяльності), розділ 14 Договору (місцезнаходження та банківські реквізити сторін), Специфікації (Додаток №1 до договору), Технічна специфікація ( Додаток № 2 до Договору).» Виходячи з вищезазначеного, Замовник пояснює детально що мається на увазі у даній вимозі. З метою недопущення порушення у сфері публічних закупівель договір про закупівлю повинен укладатися відповідно до норм чинного законодавства. Договір № 80 від 27.09.2023 укладено у відповідності до цих вимог. Повна інформація стосовно виконання вимог частини 6 статті 33 Закону, частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей № 1178 при проведенні процедури закупівлі зазначена у затвердженій Замовником тендерній документації, що свідчить про те, що Замовник свідомо планував укласти договір про закупівлю у відповідності до норм чинного законодавства України, а тому, беручи до уваги зміст Висновку, Замовник не вважає порушенням зазначені вимоги у проєкті договору.
Дата публікації звіту: 21.11.2023 11:23

Запити/Пояснення