-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобіль спеціалізований санітарно-транспортний (за кодом Є3C ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі (34114120-6 - Санітарні транспортні засоби))
Завершена
1 608 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 040.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 040.00 UAH
Номер:
5acd77ac581248c18146e0d9703823e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-07-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2023 00:00
Період моніторингу:
07.11.2023 10:10 - 29.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.11.2023
№31-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 06.11.2023 № 31-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2023-09-04-012814-a 04.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178); дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710); відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Рубіжанська центральна міська лікарня» Рубіжанської міської ради Луганської області (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерна документація Замовника (із змінами) від 07.09.2023 року № 121; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Завод АВТОСНАБ» (далі – ТОВ «Завод АВТОСНАБ» ); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.09.2023 № 124; повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2023; договір про закупівлю від 27.09.2023 № 80 (далі - Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 10.11.2023.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником у Додатку 5 «Проєкт договору» до тендерної документації вказано, що проєкт договору про закупівлю, його редакція не є остаточною і вичерпною та буде доповнена і скоригована під час укладання Договору про закупівлю з учасником-переможцем торгів з урахуванням його тендерної пропозиції, що суперечить вимогам частини 6 статті 33 Закону, частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
14.11.2023 11:45 - 29.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2023 11:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник не погоджується з Висновком та надає Заперечення наступного змісту:
Замовником встановлена вимога у тендерній документації (п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації) щодо надання Учасником у складі пропозиції документів, у тому числі: «підписаний (не заповнений) проєкт Договору з додатками до нього (згідно Додатку 5 до тендерної документації)». У зв’язку з цим у проєкті договору (Додаток 5 до тендерної документації) Замовник зазначив наступне : «Враховуючи те, що Учасник у складі тендерної пропозиції не зобов’язаний заповнювати проєкт договору про закупівлю, його редакція не є остаточною і вичерпною та буде доповнена і скоригована під час укладання Договору про закупівлю з учасником-переможцем торгів з урахуванням його тендерної пропозиції.
Замовник у даному випадку має на увазі зміни лише в частині заповнення преамбули Договору в частині «Постачальник» та зазначення ідентифікатору закупівлі, п. 3.1. Договору (щодо ціни Договору), п. 11.12 Договору (щодо використання печатки у власній господарській діяльності), розділ 14 Договору (місцезнаходження та банківські реквізити сторін), Специфікації (Додаток №1 до договору), Технічна специфікація ( Додаток № 2 до Договору).»
Виходячи з вищезазначеного, Замовник пояснює детально що мається на увазі у даній вимозі.
З метою недопущення порушення у сфері публічних закупівель договір про закупівлю повинен укладатися відповідно до норм чинного законодавства. Договір № 80 від 27.09.2023 укладено у відповідності до цих вимог.
Повна інформація стосовно виконання вимог частини 6 статті 33 Закону, частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей № 1178 при проведенні процедури закупівлі зазначена у затвердженій Замовником тендерній документації, що свідчить про те, що Замовник свідомо планував укласти договір про закупівлю у відповідності до норм чинного законодавства України, а тому, беручи до уваги зміст Висновку, Замовник не вважає порушенням зазначені вимоги у проєкті договору.
Дата публікації звіту:
21.11.2023 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
e50de020c7384f248fe91011c5b28fde
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2023 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автомобіль спеціалізований санітарно-транспортний (за кодом Є3C ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі (34114120-6 - Санітарні транспортні засоби))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-04-012814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5d726540e5a141139114168e7c293538
Назва:
Відповідь замовника на запит
Дата опублікування:
10.11.2023 14:44
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. Всі закупівлі Комунальним некомерційним підприємством «Рубіжанська центральна міська лікарня» Рубіжанської міської ради Луганської області (надалі - КНП «РЦМЛ»РМР Луганської області ) плануються та здійснюються на підставі службових записок на закупівлю товарів/послуг від відповідних структурних підрозділів медичного закладу. Закупівля за ідентифікатором UA-2023-09-04-012814-a проведена на підставі службової записки на закупівлю товару № 63 від 29.08.2023, (додається файл у форматі PDF), у якій зазначена інформація стосовно цілі та мети (обгрунтування) закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги), загальні вимоги, очікувана вартість, джерело фінансування та інше.
Очікувана вартість розрахована на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників торгів (додається файл «Комерційні пропозиції» у форматі PDF, на підтвердження файл «Скріншоти» у форматі Word), враховуючи примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. Джерелом фінансування закупівлі, згідно інформації зазначеної у річному плані закупівель за предметом закупівлі (ідентифікатор - UA-P-2023-09-04-004649-c), є кошти НСЗУ. КНП «РЦМЛ»РМР Луганської області належить до категорії Замовників, відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2(юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів), а саме є одержувачем бюджетних коштів. У зв’язку з чим не підпадає під вимогу пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)(надалі-Постанова). На виконання зобов’язання дотримуватися законодавства у сфері публічних закупівель Уповноважена особа при плануванні закупівель керується вимогами вищезазначеної Постанови та затверджує протокольним рішенням обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.