-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщення відділення з надання притулку для жінок та дітей, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі, центру надання соціальних послуг Турківської міської ради по вул.Січових Стрільців 78 м.Турка Львівської області» (ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
8 867 752.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 88 677.52 UAH
мін. крок: 1% або 88 677.52 UAH
Номер:
67d43a76b21344d7a90e375a873eab53
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-09-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.11.2023 00:00
Період моніторингу:
09.11.2023 16:52 - 01.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2023 № 100-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.11.2023 № 100-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-09-04-011520-a, 04.09.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Турківської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.09.2023 № 104; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.09.2023 № 109; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи 15.09.2023 № 111; вимоги про усунення порушення UA-2023-09-04-011520-a.c1 від 08.09.2023 та рішення замовника від 11.09.2023; вимоги про усунення порушення UA-2023-09-04-011520-a.c2 від 08.09.2023 та рішення замовника від 11.09.2023; вимоги про усунення порушення від 12.09.2023 UA-2023-09-04-011520-a.a3 та рішення замовника від 13.09.2023; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.09.2023 № 116; повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2023; договір про закупівлю робіт від 06.10.2023 № 127/23-р на суму 7500000,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД»; відповідь замовника від 24.11.2023 на запит органу державного фінансового контролю; офіційний веб-сайт замовника https://turka-mrada.gov.ua/news/1700824827/.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» укладено договір про закупівлю робіт від 06.10.2023 № 127/23-р на суму 7500000,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень:
30.11.2023 18:56 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2023 18:56
Запити/Пояснення
Номер:
467ae95cec974d7597bcb8651dbe48a8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2023 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщення відділення з надання притулку для жінок та дітей, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі, центру надання соціальних послуг Турківської міської ради по вул.Січових Стрільців 78 м.Турка Львівської області» (ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 8867752,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-04-011520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f3312d21eeab4831a1d73bc4ccf1a3ce
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
24.11.2023 13:26
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
По суті запиту про надання пояснень по закупівлі за ID: UA-2023-09-04-011520-a «Капітальний ремонт приміщення відділення з надання притулку для жінок та дітей, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі, центру надання соціальних послуг Турківської міської ради по вул.Січових Стрільців 78 м.Турка Львівської області (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» повідомляю, що очікувана вартість згаданої закупівлі була визначена з врахуванням Розпорядження начальника Львівської обласної військової адміністрації № 638/0/5-23ВА від 09.08.2023 року «Про виділення коштів» (https://loda.gov.ua/documents/75335 ) та на підставі затвердженої рішенням 49 сесії 8 скликання від 27.07.2023 року №2304 кошторисної документації по даному об’єкту (експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної документації №04-04/56-18.07.23 від 18.07.2023 року) (https://turka-mrada.gov.ua/docs/1457790/).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі розміщено на власному веб-сайті Турківської міської ради за посиланням https://turka-mrada.gov.ua/news/1700824827/.
Уповноважена особа Шубін І.О.