• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт даху та фасаду (заходи з енергозбереження) Коханівського ЗЗСО І-ІІ ступенів Яворівської міської ради Львівської області

Категорія замовника - п. 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна

Завершена

1 833 449.00 UAH без ПДВ
Номер: de7bcf8d0f0f400584c28479c3e7a01e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-19-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.09.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 19.09.2023 17:41 - 11.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.09.2023 № 250 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.09.2023 № 250 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-04-011342-a, 04.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено порушення пунктів 13 та 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час моніторингу Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі UA-2023-09-04-011342-a, про що 25.09.2023 опубліковано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 жовтня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-04-004245-b); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі; протокол розкриття пропозиції; опублікований 04.09.2023 договір від 29.08.2023 №344, укладений Замовником з ФОП Ностер С.Я.; опублікований 04.09.2023 звіт про договір про закупівлю; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.09.2023 №106; опубліковані Замовником 25.09.2023 під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон; в редакції Закону від 16.08.2022 №2526-IX) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. У пункті 13 Особливостей №1178 визначено виключний перелік підстав, за яких придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. При цьому, відповідно до вищезгаданого пункту Особливостей №1178 за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Моніторингом встановлено, що Замовником закупівля робіт за ID: UA-2023-09-04-011342-a (капітальний ремонт даху та фасаду (заходи з енергозбереження)), очікуваною вартістю 1 833 449,00 грн, проведена без застосування відкритих торгів з публікацією звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель. Згідно з нормами пункту 13 чинної для досліджуваної закупівлі редакції Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. Під час моніторингу 20.09.2023 Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит, зокрема, про надання інформації щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями). Замовником 25.09.2023 у наданому поясненні зазначено, що у зв’язку із великим обсягом робіт уповноваженою особою помилково було опубліковано договір №344 від 29.08.2023 шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями). Крім того, у поясненні вказано, що 25.09.2023 уповноваженою особою Замовника було скасовано закупівлю без використання електронної системи за предметом «Капітальний ремонт даху та фасаду (заходи з енергозбереження) Коханівського ЗЗСО І-ІІ ступенів Яворівської міської ради Львівської області». Таким чином, Замовником необгрунтовано здійснено закупівлю робіт за досліджуваною закупівлею UA-2023-09-04-011342-a шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, чим порушено вимоги пунктів 13 та 3 Особливостей №1178. Під час моніторингу Замовником 25.09.2023 опубліковано протокол уповноваженої особи від 25.09.2023 №106 стосовно прийняття рішення про відміну (скасування) звіту без використання електронної системи закупівель.
Період усунення порушень: 05.10.2023 12:47 - 20.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.10.2023 12:47

Запити/Пояснення