-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт. Благоустрій з заміною дорожнього покриття по вул. Новоселівська в м. Буринь Сумської області. Коригування (Код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
18 847 928.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 94 239.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 94 239.64 UAH
Номер:
2b9dd4e4424149e8aa21bdb346e5514b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-19-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2023 00:00
Період моніторингу:
19.10.2023 12:16 - 09.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-09-04-009046-a 04.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника КП «Шляхрембуд» Сумської міської ради установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Промін Буд Сервіс», ТОВ «Атлант Будпроект» та ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Буринської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 11.09.2023 № 10, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Промін Буд Сервіс» (далі – ТОВ «Промін Буд Сервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Атлант Будпроект» (далі – ТОВ «Атлант Будпроект»), комунального підприємства «Шляхрембуд» Сумської міської ради (далі – КП «Шляхрембуд» Сумської міської ради), товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмачгазбудсервіс» (далі – ТОВ «Бахмачгазбудсервіс»), протоколи розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Промін Буд Сервіс», ТОВ «Атлант Будпроект», повідомлення про намір укласти договір від 12.10.2023, договір від 20.10.2023 № 504 на суму 12 999 999,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 27.10.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Згідно із пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Під час розгляду Замовником тендерних пропозицій на відповідність вимог тендерної документації, протоколом від 12.10.2023 № 23 відхилено тендерну пропозицію учасника КП «Шляхрембуд» Сумської міської ради на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, через відсутність документів, надання яких вимагалось додатком 3 «Інші документи, що надає Учасник у складі своєї пропозиції» до тендерної документації, а саме:
- довідки/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- сканованої копії чинного сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сканованої копії свідоцтва внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015( ДСТУ ISO 19011:2019).
Інших підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника КП «Шляхрембуд» Сумської міської ради протокол від 12.10.2023 № 23 не містить.
На запит Держаудитслужби з приводу не розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику КП «Шляхрембуд» Сумської міської ради в електронній системі закупівель Замовник 27.10.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, технічному завданню та вимогам, установленим у тендерній документації, зокрема і з інших підстав, про які не зазначено у протоколі від 12.10.2023 № 23, а саме:
- «…учасник у складі тендерної пропозиції надав договір № 11/09/23 від 11.09.2023., предметом якого є суміш гаряча бітумомінеральна дорожня для будівництва та ремонту доріг виготовлена по протоколу №42/1-21/12 від 26.07.2022., що не відповідає найменуванню будівельних матеріалів необхідних для виконання робіт згідно з технічним завданням тендерної документації;
- відсутній оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг/виконання робіт;
- атестат виробництва асфальтобетонного заводу, який подає Учасник у складі своєї матеріально-технічної бази, не відповідає вимогам установленим у підпункті 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, а саме дані про відповідність фізико-механічних властивостей сумішей вимогам ДСТУ Б В. 2.7:127-2015 у даному атестаті відсутні;
- підпис сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи з печаткою відсутні на договірній ціні;
- дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами № 5922081501-2, виданий ДП «Сумський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», але договір № 11/09/23 від 11.09.2023 на постачання асфальтобетону заключений з ТОВ «Універбур»;
- відсутня письмова згода ТОВ «Універбур» (орендодавця) на використання асфальтоукладач BOMAG BF 600 C-2, що орендується у відповідно до договору оренди № 0106/20 від 01.06.2020;
- відсутня тендерна пропозиція згідно з Додатком 1 до тендерної документації;.
- копія транспортної схеми не засвідчена Учасником…».
Абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, відсутність у складі тендерної пропозиції учасника КП «Шляхрембуд» Сумської міської ради документів про які йдеться у протоколі від 12.10.2023 № 23 та у поясненні Замовника від 27.10.2023 не стосується випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції та відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником КП «Шляхрембуд» Сумської міської ради невідповідностей та надання відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
10.11.2023 15:52 - 25.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2023 15:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII надаємо інформацію відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-04-009046-a. За результатами висновку органу державного фінансового контролю Замовником зроблені організаційні висновки щодо оцінки роботи відповідальної особи, яка допустила визначені у висновку порушення та здійснені необхідні заходи щодо попередження і недопущення встановлених порушень у подальшому. Крім того, уповноважена особа зобов’язується пройти відповідні навчання з метою підвищення свого рівня професіоналізму та компетентності у галузі публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
16.11.2023 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
2b80ae87cb284cc882bd38832c3a39e9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2023 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту. Благоустрій з заміною дорожнього покриття по вул. Новоселівська в м. Буринь Сумської області. Коригування (Код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-04-009046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, при розгляді тендерної пропозиції учасника комунальне підприємство «Шляхрембуд» Сумської міської ради.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ee3cd9df7b214002ac3f61e60e61edf2
Назва:
Про надання пояснень.
Дата опублікування:
27.10.2023 15:43
Опис:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації та відповідно до позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Проектно-кошторисна документація завантажена в Реєстрі будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ) за номером PD01:6366-4755-9862-8039, експертний звіт за номером EХ01:6413-9657-4827-5062. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів робіт та їх обсяги вказані в Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» (додається). У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
2. На виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення предмета закупівлі оприлюднено на веб-сайті Буринської міської ради за посиланням: https://buryn-miskrada.gov.ua/viewpage.php?page_id=48.
3. Відповідно до пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції комунального підприємства "Шляхрембуд" Сумської міської ради (далі — Учасник) замовник виявив, що тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, технічному завданню та вимогам, установленим у тендерній документації, а саме:
- Відповідно до відомості ресурсів, наведеної у технічному завданні у Додатку 2 до тендерної документації, для виконання робіт по вул. Новоселівська м. Буринь потрібні суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні). Учасник у складі тендерної пропозиції надав договір № 11/09/23 від 11 вересня 2023р., предметом якого є суміш гаряча бітумомінеральна дорожня для будівництва та ремонту доріг виготовлена по протоколу №42/1-21/12 від 26 липня 2022 р., що не відповідає найменуванню будівельних матеріалів необхідних для виконання робіт згідно з технічним завданням тендерної документації.
- Оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг/виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі) відсутній (зазначено у підпункті 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації).
- Атестат виробництва асфальтобетонного заводу, який подає Учасник у складі своєї матеріально-технічної бази, не відповідає вимогам установленим у підпункті 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, а саме дані про відповідність фізико-механічних властивостей сумішей вимогам ДСТУ Б В. 2.7:127-2015 у даному атестаті відсутні.
- Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації цiна тендерної пропозицiї (договiрна цiна) Учасника повинна бути підписана сертифікованим інженером з проектно-кошторисної роботи з печаткою. Підпис сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи з печаткою відсутні на договірній ціні.
- Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, № 5922081501-2, виданий Дочірньому підприємству «Сумський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», але договір № 11/09/23 від 11 вересня 2023р. на постачання асфальтобетону заключений з ТОВ «Універбур» (зазначено у підпункті 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації) .
- У довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 02/1080 від 15.09.2023 р. вказаний асфальтоукладач BOMAG BF 600 C-2, що орендується у ТОВ «Унібербур» відповідно до договору оренди № 0106/20 від 01.06.2020 р. Письмова згода орендодавця на використання майна у даній закупівлі по вказаному асфальтоукладачу відсутня (зазначено у підпункті 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації).
- Відсутня Тендерна пропозиція згідно з Додатком 1 до тендерної документації, що вимагається замовником відповідно пункту 1 Розділу 3 тендерної документації.
- Копія транспортної схеми, наведеної в Додатку 3.2. до тендерної документації, що підтверджує дотримання Учасником вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС, не засвідчена уповноваженою особою Учасника.
- Відсутня довідка/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що подається Учасником у складі тендерної пропозиції у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є Учасником. Про подання Учасником даного документу зазначено у Додатку 3 до тендерної документації, тому що на вимогу пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли наявна підстава згідно підпункту 9 вказаного пункту.
- Відсутня сканована копія чинного сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT) «Системи управлiння щодо протидii корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», про що зазначено у пункті 15 Додатку 3 до тендерної документації.
- Відсутня сканована копія свідоцтва внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015( ДСТУ ISO 19011:2019, про що зазначено у пункті 16 Додатку 3 до тендерної документації.
З огляду на зазначене, з урахуванням абзацу 2 пункту 43 Особливостей замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей та на вимогу абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхилено тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, тому що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 46 Особливостей учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Учасник не звернувся до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про відхилення його тендерної пропозиції та не скористався правом на оскарження. Це свідчить про те, що Учасник вважає аргументацію, зазначену в повідомленні про відхилення тендерної пропозиції достатньою та його права не порушені.