-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Білка за адресою: майдан В.П. Матвієнка, 1 в с. Білка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
«Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Білка за адресою: майдан В.П. Матвієнка, 1 в с. Білка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Завершена
1 113 140.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 131.40 UAH
мін. крок: 1% або 11 131.40 UAH
Номер:
7f7020fc100b472f98bea5b315fb24d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2023 00:00
Період моніторингу:
02.10.2023 17:09 - 24.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2023
№ 59-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.10.2023 № 59-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-09-04-006570-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей, пункту 5 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФРІДОМБУД» установлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов укладеного договору законодавству установлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам частини 1 статті 41 Закону, пункту 17 Особливостей, пункту 83 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від від 21.09.2023 № 256, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Ушомирської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.09.2023, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФРІДОМБУД» (далі - Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.09.2023, повідомлення про намір укласти договір від 14.09.2023, договір про закупівлю від 21.09.2023 № 256, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 09.10.2023.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Відповідно до пунктів 1 та 2 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668) визначено, що ці загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників).
Разом з тим, відповідно до пункту 5 Постанови № 668 визначено, що істотними умовами договору підряду є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт(об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
Проте, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 4 розділу 6 тендерної документації Замовником встановлено умову, що істотними умовами договору про закупівлю є лише предмет договору (найменування, номенклатура, ассортимент), обсяг послуг, що надається, порядок здійснення оплати, сума, визначена у договорі, термін та місце надання послуги та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів, що не відповідає вимогам пункту 5 Постанови № 668.
Також в пункті 5 розділу VI тендерної документації Замовником встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
Проте, відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як роботи.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є товар, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище зміни істотних умов договору не відповідає вимогам абзацу 1 пункту 28 Особливостей, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція Переможця процедури закупівлі не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що у складі тендерної пропозиції потрібно надати кошторисну документацію, що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281, а також надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: Договірна ціна до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів.
Слід відмітити, що, відповідно пункту 5.1. розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», які затверджені згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 (далі - Настанова) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Разом з тим, відповідно до пункту 5.17 розділу V Настанови визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що відповідно до пояснювальної записки та розрахунку адміністративних витрат за 2022 рік у складі тендерної пропозиції Переможця, адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «Пояснювальна записка.pdf») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам Додатку № 2 до тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови зазначено, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, а також до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні кошти на покриття ризиків та розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (файл «Договірна ціна.pdf»), що не відповідає вимогам пунктів 5.1, 5.31 та 5.33 Настанови, а відтак не відповідає умовам Додатку № 2 до тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як такого, що не відповідав вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як такого, що не відповідав умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
За результатами моніторингу питання відповідності укладеного договору про закупівлю законодавству у сфері закупівель установлено, що в укладеному між Замовником та ТОВ «ФРІДОМБУД» договорі про закупівлю робіт від 21.09.2023 № 256, відсутній план фінансування робіт, який повинен бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пункту 83 Постанови № 668, а відтак не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.
Період усунення порушень:
16.10.2023 17:06 - 30.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2023 17:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-04-006570-a, Ушомирська сільська рада та ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Фрідомбуд" прийняли рішення щодо розірвання Договору про закупівлю від 21.09.2023 року № 256. Підписано Сторонами додаткову угоду щодо припинення договірних відносин між Ушомирською сільською радою та ТОВАРИСТВОМ З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Фрідомбуд". Додаткову угоду №1 від 23.10.2023 року оприлюднено в електронній системі Прозорро.
Дата публікації звіту:
26.10.2023 09:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
26.10.2023 12:50
Запити/Пояснення
Номер:
6dafb616a7d54890a492f28ec3579fc6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.10.2023 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Білка за адресою: майдан В.П. Матвієнка, 1 в с. Білка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-04-006570-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації встановлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників розрахунку договірної ціни (з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 08.11.2021 року.).
Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.17 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 6) (далі - Настанова) визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФРІДОМБУД» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «Пояснювальна записка.pdf») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 Настанови, а відтак не відповідає умовам Додатку № 2 до тендерної документації.
Також, згідно пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови зазначено, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) включаються кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Слід відмітити, предметом розгляду Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарг сформовано однозначну та сталу практику, згідно якої винесені рішення про неправомірність обрання переможцем процедури закупівлі Учасника у якого в договірній ціні відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Останніми прикладами таких рішень є Рішення № 5808-р/пк-пз від 02.05.2023 року, Рішення № 5673-р/пк-пз від 01.05.2023 року, Рішення № 5477-р/пк-пз від 26.04.2023 року, Рішення № 4461-р/пк-пз від 10.04.2023 року.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФРІДОМБУД» відсутні кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (файл «Договірна ціна.pdf»), що не відповідає вимогам пунктів 5.31 та 5.33 Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту Додатку № 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 4.2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу, що учасник повинен надати Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника стосовно будування нежитлових будівель відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції).
Однак, моніторингом встановлено, що учасник надав Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2019 стосовно установлення та монтаж машин та устаткування, чим не виконав вимогу пункту 4.2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФРІДОМБУД» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та не відмінено відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
4d23b49665024258932d62c0156b4ea0
Назва:
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Білка за адресою: майдан В.П. Матвієнка, 1 в с. Білка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-04-006570-a).
Дата опублікування:
09.10.2023 16:48
Опис:
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Білка за адресою: майдан В.П. Матвієнка, 1 в с. Білка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-04-006570-a).
1.Ушомирською сільською радою було отримано запит від Північного офісу Держаудитслужби ( обл.) щодо інформації та відповідних документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість. У відповідь на даний запит повідомляємо наступне: Ушомирська сільська рада надає відсканований документ робочий проект, а також експертний звіт №1272-07/23 від 19.07.2023 року, який додається до цього пояснення.
2. Щодо невідповідностей вимогам пунктів 5.31 та 5.33 Настанови (Додаток 2 ТД): тендерною документацією не встановлено, що ціна пропозиції учасника процедури (договірна ціна) формується на підставі пункту 5.33 Настанови. Відповідно до пункту 36 постанови 1178 замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог ст. 29 закону. Виходячи зі змісту статті 29 закону замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію. Враховуючи викладене, якщо умовами тендерної документації не встановлено окремих вимог щодо формування ціни на підставі пункту 5.33 настанови, то у замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції в цій частині.
3. Щодо невідповідностей вимогам п. 4.2. розділу 4 Додатку1: Ушомирська сільська рада вважає, що пропозиція учасника ТОВ «ФРІДОМБУД» відповідає п. 4.2. розділу 4 Додатку 1, так як Учасник ТОВ «ФРІДОМБУД» надав Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2019. Щодо сфери сертифікації Сертифікату, Замовник не вимагав прямої вимоги в ТД.