-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення від ТП-398, ТП-102 в с.Малополовецьке Кожанської селищної ради Фастівського району Київської області
Завершена
1 230 003.97
UAH з ПДВ
Номер:
fba4e059d1694fd797d73f827461ccaa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-12-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.12.2023 00:00
Період моніторингу:
12.12.2023 09:21 - 03.01.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.12.2023 № 71-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.12.2023 № 71-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2023-09-04-005974-a від 04.09.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кожанської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.09.2023, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення (із долученими документами) Замовника від 15.12.2023, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.01.2024 09:56 - 05.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.01.2024 09:56
Запити/Пояснення
Номер:
3c91dbbb20694a95ab2cf84b95e0c3e0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.12.2023 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення від ТП-398, ТП-102 в с.Малополовецьке Кожанської селищної ради Фастівського району Київської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-04-005974-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, послуги (роботи), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців, що є предметом закупівлі, та вибрано саме МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГІЯ» (код ЄДРПОУ 20600943), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0f466591cbd44804be0c3e42af63410a
Назва:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 12 грудня 2023 року надання пояснення
Дата опублікування:
15.12.2023 10:56
Опис:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇСЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ на надання пояснення "У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення від ТП-398, ТП-102 в с.Малополовецьке Кожанської селищної ради Фастівського району Київської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-04-005974-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, послуги (роботи), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців, що є предметом закупівлі, та вибрано саме МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГІЯ» (код ЄДРПОУ 20600943), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель." повідомляємо наступне:
У Кожанської селищної ради, що розташована за адресою: Київська область, Фастівський район, смт. Кожанка, вул. Заводська, 6А (далі – Замовник)була необхідність провести закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. грн, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн грн, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Замовником попередньо було замовлено проектно-кошторисну документацію на виконання робіт з капітального ремонту мереж вуличного освітлення від ТП-398, ТП-102 в с. Малополовецьке та отримано Експертний звіт № 802/е/23-КД/П від 10.08.2023 р. Основні технічні показники проекту зазначені в проектно-кошторисній документації.
З метою пошуку виконавця зазначених робіт на протязі серпня 2023 р. Замовником був проведений моніторинг відповідного ринку, а також були надані технічні показники передбачені ПКД потенційним учасникам закупівлі для складання комерційної пропозиції.
Замовником були отримані наступні комерційні пропозиції на виконання робіт з капітального ремонту мереж вуличного освітлення від ТП-398, ТП-102 в с. Малополовецьке:
Учасник Пропозиція
ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79» 1 280 009,99 грн. з ПДВ
МПП «ЕНЕРГІЯ» 1 230 003,97 грн. з ПДВ
ТОВ «ФІРМА «СТРУМСЕРВІС» 1 300 087,23 грн. з ПДВ
Враховуючи вищезазначене, а також наявну потребууЗамовника провести закупівлю робіт за предметом закупівлі Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення від ТП-398, ТП-102 в с.МалополовецькеКожанської селищної ради Фастівського району Київської області(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), відповідно до пункту 11 Особливостей замовник може здійснити таку закупівель без використання електронної системи закупівель, оскільки відповідно до найменшої ціни від отриманих комерційних пропозицій,очікувана вартість предмета закупівлісклала 1 230 003,97 грн.
Замовник уклав договір з Малим Приватним підприємством «ЕНЕРГІЯ» (код ЄДРПОУ 20600943) на виконання робіт з Капітального ремонту мереж вуличного освітлення від ТП-398, ТП-102 в с.МалополовецькеКожанської селищної ради Фастівського району Київської області(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) на суму 1 203 003,97 грн з ПДВ.