-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання спеціального транспорту для комунального підприємства "Теплові мережі" Роганської селищної ради: екскаватор, фронтальний ківш 1,3 куб. метра, екскаваційний ківш 0,24 куб. метра
п.10 постанови КМУ 12.10. 2022 № 1178
Завершена
5 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
Номер:
b316012f89a7436b87baf534afdd9d2f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-20-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2023 00:00
Період моніторингу:
20.11.2023 17:25 - 12.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.11.2023 № 99-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.11.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.11.2023 № 99-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2023-09-04-001021-a 04.09.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 28 та 47 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЮРОМАШ», ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть», ТОВ «Констракшн Машинері» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності винних осіб, якими допущено порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Департаменту житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 31.08.2023, зі змінами, оприлюдненими в електронній системі закупівель 07.09.2023 (далі – тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ «ЮРОМАШ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «Спецзапчасть» (далі – ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть»), товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» (далі – ТОВ «Констракшн Машинері») та товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ»); обґрунтування аномально низької ціни; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.09.2023, від 28.09.2023, від 03.10.2023, від 06.10.2023, від 10.10.2023 та 13.10.2023; вимоги про усунення порушень та відповідь на них; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 27.10.2023 № 660/23; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та пункту 47 Особливостей в пунктах 1-3 частини 4.1 додатку 1 до тендерної документації при визначенні умов для відмови учаснику в участі у відкритих торгах Замовник зазначив умови для відхилення тендерної пропозиції, які стосуються «службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі» замість «керівника учасника процедури закупівлі».
Період усунення порушень:
29.11.2023 11:08 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2023 11:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Оприлюднити, в установленому порядку, у системі закупівель Prozorro протокол про вжиття заходів у відповідь на висновок Держаудитслужби України, що опублікований 29.11.2023 року о 11:08.
Дата публікації звіту:
06.12.2023 19:46
Запити/Пояснення
Номер:
63a6125c0bb7488cabfb66b20392404d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.11.2023 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
dc964d93daf44cccb8d09f889edbf5a8
Назва:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата опублікування:
24.11.2023 17:32
Опис:
У встановленому порядку на виконання вимог чинного законодавства України надаються пояснення на заптит Держаудитслужби України, що опублікований 21.11.2023 року о 15:43