• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання спеціального транспорту для комунального підприємства "Капитолівське" Оскільскої сільскої ради Ізюмського району: екскаватор, фронтальний ківш 1,3 куб. метра, екскаваційний ківш 0,24 куб. метра

п.10 постанови КМУ 12.10. 2022 № 1178

Завершена

5 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
Номер: 9431baffa9314500956783068c293257
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-20-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 20.11.2023 15:10 - 12.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.11.2023 № 32-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 20.11.2023 № 32-3 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2023-09-03-000421-a 03.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 282-30-15, nakorenok1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства установлено порушення пункту 28, підпунктів 3, 6, 12 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей № 1178 та пунктів 2, 8 частини другої статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону № 922 та вимог Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації у випадках передбачених Законом - порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації у формах документів, що оприлюднюються відповідно законодавства в сфері публічних закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі – Закон № 922) із урахуванням вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Департаменту житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника зі змінами (Протокол від 31.08.2023); тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшен Машинері» (далі – ТОВ «Констракшен Машинері»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.09.2023 щодо відхилення учасника; товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Юромаш» (далі – ТОВ «Юромаш»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.10.2023 щодо відхилення учасника; товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія «Спецзапчасть» (далі – ТОВ «ТК «Спецзапчасть»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.10.2023 щодо відхилення учасника; товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Будшляхмаш» (далі – ТОВ «ТД «Будшляхмаш»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.10.2023 щодо визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір від 14.10.2023; договір про закупівлю товарів від 27.10.2023 № 662/23 (далі – Договір); пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 24.11.2023 та 30.11.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами торгів було визначено ТОВ «Констракшен Машинері» з остаточною ціновою пропозицією в сумі 3 349 999,0 грн з ПДВ. Проте, згідно з абзацом 2 підпунктом 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовником було відхилено тендерну пропозицію у зв’язку із не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами торгів було визначено ТОВ «Юромаш» з остаточною ціновою пропозицією в сумі 3 350 000,0 грн з ПДВ. Проте, згідно з абзацом 2 підпунктом 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовником було відхилено тендерну пропозицію у зв’язку із не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами торгів було визначено ТОВ «ТК «Спецзапчасть» з остаточною ціновою пропозицією в сумі 3 602 280,0 грн з ПДВ. Проте, згідно з абзацом 2 підпунктом 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовником було відхилено тендерну пропозицію у зв’язку із не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами торгів було визначено ТОВ «ТД «Будшляхмаш» з остаточною ціновою пропозицією в сумі 5 370 000,0 грн з ПДВ. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922 з урахуванням цих особливостей. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено: - на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону № 922 проект договору Додаток 4 до тендерної документації не містить порядку змін його умов; - на порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та підпунктів 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей № 1178 Замовник в пунктах 1-3 частини 4.1 Додатку 1 до тендерної документації при визначенні умов для відмови учаснику в участі у відкритих торгах зазначив умови для відхилення тендерної пропозиції, які стосуються «службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі» замість «керівника учасника процедури закупівлі». Крім того Замовник у тендерній документації підпунктом 4.1. пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації встановив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у підпункті 12 пункту 47 Особливостей № 1178 у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, чим порушив вимоги абзацу 15 пункту 47 Особливостей № 1178 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
Період усунення порушень: 07.12.2023 11:03 - 22.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2023 11:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» У встановленому порядку на виконання вимог чинного законодавства України надається звіт про усунення порушень згідно висновку Держаудитслужби України, що опублікований 07.12.2023 11:03
Дата публікації звіту: 14.12.2023 18:54

Запити/Пояснення