• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання спеціального транспорту для комунального підприємства житлово-комунальне господарство "САВИНСЬКЕ" Савинської територіальної громади: екскаватор, фронтальний ківш 1,3 куб. метра, екскаваційний ківш 0,24 куб. метра

п.10 постанови КМУ 12.10. 2022 № 1178

Завершена

5 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
Номер: 0ca793e7067d4f5aa6ca793ade437315
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-10-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 10.11.2023 16:44 - 02.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.11.2023 № 76-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 10.11.2023 № 76-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2023-09-03-000340-a 03.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 01.09.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту житлово – комунального господарства та паливно – енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.08.2023 б/н, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «Спецзапчасть», товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері», товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «БУДШЛЯХМАШ» (далі – ТОВ «ТД «БУДШЛЯХМАШ»), роз’яснення від 08.09.2023, від 11.09.2023 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 05.09.2023, від 06.09.2023, від 08.09.2011, протоколи уповноваженої особи від 17.09.2023 б/н, від 28.09.2023 б/н, від 03.10.2023 б/н, від 06.10.2023 б/н, від 10.10.2023 б/н, від 13.10.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.10.2023, договір поставки від 27.10.2023 № 664/23 на суму 5 100 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ТД «БУДШЛЯХМАШ», пояснення надане 20.11.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 27.11.2023 15:05 - 01.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2023 15:05

Запити/Пояснення