-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання спеціального транспорту для комунального підприємства житлово-комунальне господарство "САВИНСЬКЕ" Савинської територіальної громади: екскаватор, фронтальний ківш 1,3 куб. метра, екскаваційний ківш 0,24 куб. метра
п.10 постанови КМУ 12.10. 2022 № 1178
Завершена
5 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
Номер:
0ca793e7067d4f5aa6ca793ade437315
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-10-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2023 00:00
Період моніторингу:
10.11.2023 16:44 - 02.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.11.2023 № 76-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 10.11.2023 № 76-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-09-03-000340-a 03.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 01.09.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту житлово – комунального господарства та паливно – енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.08.2023 б/н, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «Спецзапчасть», товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері», товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «БУДШЛЯХМАШ» (далі – ТОВ «ТД «БУДШЛЯХМАШ»), роз’яснення від 08.09.2023, від 11.09.2023 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 05.09.2023, від 06.09.2023, від 08.09.2011, протоколи уповноваженої особи від 17.09.2023 б/н, від 28.09.2023 б/н, від 03.10.2023 б/н, від 06.10.2023 б/н, від 10.10.2023 б/н, від 13.10.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.10.2023, договір поставки від 27.10.2023 № 664/23 на суму 5 100 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ТД «БУДШЛЯХМАШ», пояснення надане 20.11.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.11.2023 15:05 - 01.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2023 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
801be81285964b57ad7e20155b0c4d70
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.11.2023 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Придбання спеціального транспорту для комунального підприємства житлово-комунальне господарство «САВИНСЬКЕ» Савинської територіальної громади: екскаватор, фронтальний ківш 1,3 куб. метра, екскаваційний ківш 0,24 куб. метра», код ДК 021:2015: 43260000-3 – механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-03-000340-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3034e96d7f594408850e4c9871f04afc
Назва:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата опублікування:
20.11.2023 20:34
Опис:
У встановленому порядку на виконання вимог чинного законодавства України надаються пояснення на заптит Держаудитслужби України, що опублікований 15.11.2023 року о 16:26
Номер:
7722ce8faae94eb0a3d47f0e7517b266
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.11.2023 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Придбання спеціального транспорту для комунального підприємства житлово-комунальне господарство «САВИНСЬКЕ» Савинської територіальної громади: екскаватор, фронтальний ківш 1,3 куб. метра, екскаваційний ківш 0,24 куб. метра», код ДК 021:2015: 43260000-3 – механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-03-000340-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Чому в протоколах уповноваженої особи від 28.09.2023 б/н, від 10.10.2023 б/н про відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» не зазначено, у чому саме полягає невідповідність їх тендерних пропозицій необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, як того вимагає пункт 46 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2c06a3e86961434c836b333b04b76af5
Назва:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата опублікування:
20.11.2023 20:37
Опис:
У встановленому порядку на виконання вимог чинного законодавства України надаються пояснення на заптит Держаудитслужби України, що опублікований 15.11.2023 року о 16:52