-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання спеціального транспорту для комунального підприємства житлово-комунальне господарство "ДОНЕЦЬКЕ" Донецької територіальної громади: екскаватор, фронтальний ківш 1,3 куб. метра, екскаваційний ківш 0,24 куб. метра
п.10 постанови КМУ 12.10. 2022 № 1178
Завершена
5 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
Номер:
ac3a5caf6d9847f384dfe135233aff63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-10-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2023 00:00
Період моніторингу:
10.11.2023 16:32 - 02.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.11.2023 № 76-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 10.11.2023 № 76-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-09-03-000327-a 03.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 01.09.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту житлово – комунального господарств та паливно – енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 31.08.2023), тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» (далі – ТОВ «Констракшн Машинері»), товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «Спецзапчать», товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «БУДШЛЯХМАШ» (далі – ТОВ «ТД «БУДШЛЯХМАШ»), роз'яснення від 08.09.2023, від 11.09.2023 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 05.09.2023 та 06.09.2023, від 08.09.2011 відповідно, надання роз’яснення від 11.09.2023 на вимогу про усунення порушення ТОВ «Констракшн Машинері» від 08.09.2023 за номером UA-2023-09-03-000327-a.c2, протоколи уповноваженої особи від 17.09.2023 б/н, від 28.09.2023 б/н, від 03.10.2023 б/н, від 06.10.2023 б/н, від 10.10.2023 б/н, від 13.10.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.10.2023, договір поставки від 27.10.2023 № 666/23 на суму 5 100 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ТД «БУДШЛЯХМАШ», пояснення надане 17.11.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.11.2023 12:30 - 28.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2023 12:30
Запити/Пояснення
Номер:
1a1ac9d03d2548c0b508672f78282382
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.11.2023 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Придбання спеціального транспорту для комунального підприємства житлово-комунальне господарство «ДОНЕЦЬКЕ» Донецької територіальної громади: екскаватор, фронтальний ківш 1,3 куб. метра, екскаваційний ківш 0,24 куб. метра» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-03-000327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bea8464f38664f40a3fb59f5a5e8885d
Назва:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата опублікування:
17.11.2023 13:44
Опис:
У встановленому порядку на виконання вимог чинного законодавства України надаються пояснення на заптит Держаудитслужби України, що опублікований 14.11.2023 року о 17:15