• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання спеціального транспорту для комунального підприємства "Благоустрій міста Ізюм": екскаватор, фронтальний ківш 1,3 куб. метра, екскаваційний ківш 0,24 куб. метра

п.10 постанови КМУ 12.10. 2022 № 1178

Завершена

5 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
Номер: 8bf061f704284a9683e1c29662f643d7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-23-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.11.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 23.11.2023 16:50 - 15.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.11.2023 № 108-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.11.2023 № 108-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2023-09-03-000303-a, яку проводить Департамент Житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 210-73-33, 2107333a@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дослідженням підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Торгова Компанія "Спецзапчасть" встановлено порушення п. 42 та п. 44 Особливостей, в частині зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Констракшн Машинері", порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «15» грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, звіт про результати проведення процедури; тендерні пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДШЛЯХМАШ" та ТОВ "Торгова Компанія "Спецзапчасть"; протокол про відхилення пропозиції ТОВ "Торгова Компанія "Спецзапчасть"; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів від 27.10.2023 № 665/23 (далі – Договір). За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника переможцем визначено ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДШЛЯХМАШ". Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі, між Замовником та ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДШЛЯХМАШ" укладено договір на суму 5 100 000,00 гривень. Під час моніторингу встановлено, що в протоколі про відхилення ТОВ "Торгова Компанія "Спецзапчасть" від 26 жовтня 2023 року зазначено, що на офіційному сайті виробника (www.cumitas.com) виявлено невідповідності між даними виробника та даними поданими учасником у пропозиції. - виробником зазначено, що кут розвантаження ковша при повному підйомі ковша складає 48 градусів, однак учасник зазначив, що відповідний кут складає 64 градуси, водночас замовник вимагає не менше 49 градусів (таблиця 2 Розділ 1 Додатку 2 до тендерної документації). Отже зазначений на сайті виробника показник екскаватора-навантажувача CUCUROVA 884 не відповідає вимогам замовника зазначеним в Додатку 2 до тендерної документації; - виробником зазначено, що кут закидання навантажувального ковша 64 градуси, однак учасник зазначив, що відповідний кут складає 48 градусів, водночас замовник вимагає не менше 42 градусів (таблиця 2 Розділ 1 Додатку 2 до тендерної документації). Відповідно п. 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Відповідно до довідки від 11.09.2023 № 0109/7 ТОВ "Торгова Компанія "Спецзапчасть" надано інформацію щодо ступеня локалізації виробництва на 15,02%, отже інформація з сайту виробника Cukurova Makina Imalat ve Ticaret A.S. не є підставою відхилення. В порушення п. 42 Особливостей замовник не звертався до виробника за інформацією стосовно технічних характеристик, безпідставно зробив висновок з посиланням на сайт (www.cumitas.com). Окремо слід зазначити, що на сайті виробника відсутня інформація щодо кута закидання або кута розвантаження екскаватора-навантажувача CUCUROVA 884 до його локалізації на території України на 15,02%. Таким чином, замовником безпідставно відхилено пропозицію ТОВ "Торгова Компанія "Спецзапчасть" меншу на 1,5 млн грн. ніж у переможця торгів ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДШЛЯХМАШ", чим порушено п.42 та п. 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 19.12.2023 10:47 - 03.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.12.2023 10:47

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зазначає про відкриття провадження №П/520/211/24 (справа №520/198/24) щодо висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, що опублікований 19.12.2023 року о 10:47
Дата публікації: 03.01.2024 15:45
Дата відкриття провадження: 03.01.2024 00:00
Номер відкриття провадження: П/520/211/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» У встановленому порядку на виконання вимог чинного законодавства України надається звіт про усунення порушень згідно висновку Держаудитслужби України, що опублікований 19.12.2023 10:47
Дата публікації звіту: 26.12.2023 18:47

Запити/Пояснення