• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція водогону Д 1000 мм по вул. Молодіжна від вул. Приміська до вул. Турбінна, м. Миколаїв

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 000 000 (Один мільйон) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Завершена

256 320 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 563 203.00 UAH
Номер: 22837578bc3e424abc522044cb14c807
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-30-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 30.10.2023 17:21 - 21.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.10.2023 № 91-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 30.10.2023. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 30.10.2023 № 91-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 1 UA-2023-09-02-000199-a 02.09.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 059-37-47, aleksandrshulga.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 06.09.2023 № 3), зміни до тендерної документації; звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» (далі – ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД»); вимога про усунення невідповідностей; протокол уповноваженої особи Замовника від 14.09.2023 № 11; вимога про усунення порушення та відповідь на нього; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду на виконання будівельних робіт від 20.09.2023 № 114 (далі – Договір про закупівлю); додаткові угоди до Договору про закупівлю від 20.09.2023 № 1 та від 27.09.2023 № 2; повідомлення про внесення змін до договору від 22.09.2023 та від 29.09.2023; пояснення, надані Замовником 03.11.2023, 10.11.2023 та 14.11.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону та Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Абзацом третім пункту 49 Особливостей визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому, абзацом четвертим пункту 49 Особливостей визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Замовник в пункті 2 «Строк укладання договору» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначив наступне: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Зважаючи на вищезазначене, на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію, яка не відповідає вимогам абзаців третього та четвертого пункту 49 Особливостей в частині строку укладання договору про закупівлю. Крім того, відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику у разі, зокрема: «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону». Водночас, згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. В свою чергу, не завантаження переможцем у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, є підставою для відхилення пропозиції учасника та підставою для стягнення коштів забезпечення пропозиції у відповідності до положень Особливостей. Отже Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми пункту 47 Особливостей в частині строку надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 17 Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне. Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати: - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт (послуг) за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан; - до довідки на підтвердження наявності обладнання учасник повинен надати договори оренди/суборенди та/або оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї та/або видаткові накладні та/або акти приймання-передачі тощо. Учасник ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази від 06.09.2023 № 61 (файл «Довідка мтб та обладнання 199.pdf») (далі – Довідка про наявність обладнання), в якій в пункті 31 зазначив «екскаватор-навантажувач JCB 3CX, заводський № JCB3CXPCV71331608, рік випуску 2007 р., реєстраційний № 55153ВЕ», яким учасник користується на підставі договору оренди без екіпажу. Також учасник у складі тендерної пропозиції надав договір оренди транспортного засобу без екіпажу від 14.02.2023 № 5 (файл «договір оренди без екіпажу акт 3СХ 55152.pdf»), укладений з ТОВ «СПОРУДА Механікс» щодо оренди екскаватора-навантажувача JCB 3CX, заводський № JCB3CX4ТР60976214, рік випуску 2006 р., реєстраційний № 55152ВЕ. Тобто, зазначений в договорі оренди екскаватор-навантажувач за роком випуску, заводським номером та реєстраційним номером не відповідає зазначеному в пункті 31 Довідки про наявність обладнання. Отже, учасником надано Довідку про наявність обладнання, яка містить інформацію, що не відповідає договору оренди транспортного засобу без екіпажу від 14.02.2023 № 5. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати: - довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за встановленою формою; - копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). При цьому в тендерній документації зазначено: якщо учасник виконував аналогічні роботи у якості субпідрядника, то в складі тендерної пропозиції такий учасник повинен завантажити договір субпідряду, основний договір, в рамках якого виконувались аналогічні роботи, а також оригінал відгуків від генпідрядника та/або замовника робіт основного договору із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Учасник ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» надав довідку про виконання аналогічного договору (файл «довідка про виконання аналогічного договору.pdf»), в якій зазначив договір підряду від 16.12.2022 №16/12, укладений з ТОВ «ДАРІСБУД» по об’єкту будівництва «Реконструкція інженерних мереж блоку основних споруд (БОС) ІІІ-ї черги ОСВ МКП «Миколаївводоканал» за адресою: вул. Янтарна 324є, м. Миколаїв». Учасником ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» в складі тендерної пропозиції також надано договір від 16.12.2022 №16/12 (файл «Аналогічний Договір субпідряду з додатками..pdf»), укладений між учасником та ТОВ «ДАРІСБУД» по об’єкту будівництва «Реконструкція інженерних мереж блоку основних споруд (БОС) ІІІ-ї черги ОСВ МКП «Миколаївводоканал» за адресою: вул. Янтарна 324є, м. Миколаїв» (далі – Договір №16/12). Також учасником у файлі «Договір генпідряд аналогіч досвід.pdf» надано договір від 14.10.2022 № 14/10, укладений між ТОВ «ДАРІСБУД» та МКП «Миколаївводоканал» по об’єкту будівництва «Реконструкція інженерних мереж блоку основних споруд (БОС) ІІІ-ї черги ОСВ МКП «Миколаївводоканал» за адресою: вул. Янтарна 324є, м. Миколаїв». Відповідно до пункту 1.2 Договору №16/12 «склад та обсяги робіт на Об’єкті, що доручаються до виконання Підряднику, визначені умовами цього Договору та проєктною документацією, яка є невід’ємною частиною Договору». Разом з тим, в складі тендерної документації відсутня проєктна документація по об’єкту будівництва «Реконструкція інженерних мереж блоку основних споруд (БОС) ІІІ-ї черги ОСВ МКП «Миколаївводоканал» за адресою: вул. Янтарна 324є, м. Миколаїв». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Період усунення порушень: 23.11.2023 17:05 - 08.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.11.2023 17:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕПАРТАМЕНТОМ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ були здійснені заходи, направлені на недопущення встановленого ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ порушення у подальшому, а саме з уповноваженою особою була проведена робота щодо аналізу тендерної документації на предмет можливих невідповідностей умов тендерної документації законодавству з публічних закупівель, в тому числі тих, що викладені у висновку, та недопущення в подальшому аналогічних невідповідностей. Так, Шаблон тендерної документації, який використовується під час проведення закупівель було приведено у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та з урахуванням зауважень викладених у висновку. В свою чергу, для уникнення можливості виконання робіт некваліфікованим підрядником, у переможця закупівлі ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» до укладення договору, було затребувано документи які в тому числі свідчать про наявність у учасника відповідної кваліфікації, а саме: - Довідку про наявність обладнання та матеріальної-технічної бази із зазначенням екскаваторів-навантажувачів JCB 3CX, заводський № JCB3CXPCV71331608, рік випуску 2007 р., , реєстраційний № 55153ВЕ та JCB 3CX, заводський № JCB3CX4ТР60976214, рік випуску 2006 р., реєстраційний № 55152ВЕ. - Договір оренди транспортного засобу без екіпажу на екскаватор-навантажувач JCB 3CX, заводський № JCB3CXPCV71331608, рік випуску 2007 р. Відповідно до пункту 1.2 Договору №16/12 «склад та обсяги робіт на Об’єкті, що доручаються до виконання Підряднику, визначені умовами цього Договору та проєктною документацією, яка є невід’ємною частиною Договору» проєктна документація зазначена як невід’ємна частина договору. Водночас, після завершення робіт, підрядник зобов’язаний передати проектну документацію Замовнику, що і було зроблено після підписання, що ймовірно і було зроблено після підписання актів про виконання робіт.
Дата публікації звіту: 30.11.2023 00:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 18.11.2024 11:40

Запити/Пояснення