Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» встановлено порушення пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, внесення змін до тендерної документації, надання роз'яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, шляхом розірвання договору підряду на виконання будівельних робіт від 20.09.2023 № 112, укладеного з ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз'яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 02.09.2023 (протокол 2), із змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 06.09.2023 (далі – тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» (далі – ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.09.2023 № 10; вимога про усунення порушення та відповідь на нього; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду на виконання будівельних робіт від 20.09.2023 № 112 (далі – Договір підряду); додаткова угода до договору від 20.09.2023 № 1; повідомлення про внесення змін до договору від 22.09.2023; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону та Особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Абзацом третім пункту 49 Особливостей визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
При цьому, абзацом четвертим пункту 49 Особливостей визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Замовник в пункті 2 «Строк укладання договору» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначив наступне: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Зважаючи на вищезазначене, на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію, яка не відповідає вимогам абзаців третього та четвертого пункту 49 Особливостей в частині строку укладання договору про закупівлю.
Крім того, відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до підпункту 3 пункту 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику у разі, зокрема: «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону».
Водночас, згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
В свою чергу, не завантаження переможцем у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, є підставою для відхилення пропозиції учасника та підставою для стягнення коштів забезпечення пропозиції у відповідності до положень Особливостей.
Отже Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми пункту 47 Особливостей в частині строку надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 17 Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне.
Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати:
- довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт (послуг) за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан;
- до довідки на підтвердження наявності обладнання учасник повинен надати договори оренди/суборенди та/або оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї та/або видаткові накладні та/або акти приймання-передачі тощо.
Учасник ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази від 06.09.2023 № 51 (файл «Довідка мтб та обладнання 197.pdf», далі – Довідка про наявність обладнання), в якій зазначив екскаватор – навантажувач JCB 3CX, заводський № JCB3CXPCV71331608, рік випуску 2007 р., реєстраційний № 55153ВЕ (пункт 31 довідки), який використовується учасником на підставі договору оренди без екіпажу.
Також учасник у складі тендерної пропозиції надав договір оренди транспортного засобу без екіпажу від 14.02.2023 № 5 (файл «договір оренди без екіпажу акт 3СХ 55152.pdf»), укладений з ТОВ «СПОРУДА Механікс» щодо оренди екскаватора-навантажувача JCB 3CX, заводський № JCB3CX4ТР60976214, рік випуску 2006 р., реєстраційний № 55152ВЕ.
Тобто, зазначений в договорі оренди екскаватор-навантажувач за роком випуску, заводським номером та реєстраційним номером не відповідає зазначеному в пункті 31 Довідки про наявність обладнання.
Отже, учасником надано Довідку про наявність обладнання, яка містить інформацію, що не відповідає договору оренди транспортного засобу без екіпажу від 14.02.2023 № 5.
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати:
- довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за встановленою формою;
- копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору);
- оригінал відгуку, виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
При цьому в тендерній документації зазначено: якщо учасник виконував аналогічні роботи у якості субпідрядника, то в складі тендерної пропозиції такий учасник повинен завантажити договір субпідряду, основний договір, в рамках якого виконувались аналогічні роботи, а також оригінал відгуків від генпідрядника та/або замовника робіт основного договору із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Учасник ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» надав довідку про виконання аналогічного договору (файл «довідка про виконання аналогічного договору.pdf»), в якій зазначив договір підряду від 16.12.2022 №16/12, укладений з ТОВ «ДАРІСБУД» по об’єкту будівництва «Реконструкція інженерних мереж блоку основних споруд (БОС) ІІІ-ї черги ОСВ МКП «Миколаївводоканал» за адресою: вул. Янтарна 324є, м. Миколаїв».
Учасником ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» в складі тендерної пропозиції також надано договір від 16.12.2022 №16/12 (файл «Аналогічний Договір субпідряду з додатками..pdf»), укладений між учасником та ТОВ «ДАРІСБУД» по об’єкту будівництва «Реконструкція інженерних мереж блоку основних споруд (БОС) ІІІ-ї черги ОСВ МКП «Миколаївводоканал» за адресою: вул. Янтарна 324є, м. Миколаїв» (далі – Договір №16/12).
Також учасником у файлі «Договір генпідряд аналогіч досвід.pdf» надано договір від 14.10.2022 № 14/10, укладений між ТОВ «ДАРІСБУД» та МКП «Миколаївводоканал» по об’єкту будівництва «Реконструкція інженерних мереж блоку основних споруд (БОС) ІІІ-ї черги ОСВ МКП «Миколаївводоканал» за адресою: вул. Янтарна 324є, м. Миколаїв».
Відповідно до пункту 1.2 Договору №16/12 «склад та обсяги робіт на Об’єкті, що доручаються до виконання Підряднику, визначені умовами цього Договору та проєктною документацією, яка є невід’ємною частиною Договору».
Разом з тим, в складі тендерної документації відсутня проєктна документація по об’єкту будівництва «Реконструкція інженерних мереж блоку основних споруд (БОС) ІІІ-ї черги ОСВ МКП «Миколаївводоканал» за адресою: вул. Янтарна 324є, м. Миколаїв».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Моніторингом процедури закупівлі також встановлено наступне.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі види і обсяги робіт, передбачені для виконання робіт, викладено в Технічній специфікації (Переліку видів та обсягів робіт - Додаток 3).
Для документального підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації необхідно завантажити:
- договірну ціну;
- пояснювальну записку;
- кошторисні розрахунки на окремі види витрат (при наявності таких витрат);
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- об’єктні кошториси;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів;
- розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів.
Також пунктом 6 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що «запропонована Учасником тендерна пропозиція повинна забезпечувати виконання технічної специфікації, передбаченої Додатком 3 до цієї тендерної документації», «якщо тендерна пропозиція Учасника містить не всі види робіт або не повний їх обсяг згідно з переліком наведеним у Додатку 3, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється Замовником».
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель 02.09.2023, Замовником оприлюднено тендерну документацію (файл «86 ТД-23.pdf») та технічну специфікацію (файл «Технічна специфікація (Додаток 3).rar.rar»).
Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник 06.09.2023 додатково до початкової редакції оприлюднив тендерну документацію в новій редакції (файл «86 ТД-23 (нова редакція).pdf») та технічну специфікацію в новій редакції (файл «Технічна специфікація (нова редакція)(Додаток 3).rar.rar»). В технічній специфікації міститься «Перелік видів та обсягів робіт № 02-01-01».
Отже, Замовником 06.09.2023 оприлюднено нові редакції тендерної документації та технічної специфікації у відповідності з вимогами абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам, викладеним в технічній специфікації, надав локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 (файл «Об’єктний та локальний кошторис 197.pdf»). Цей локальний кошторис не містить окремі види робіт та матеріальні ресурси, визначені «Переліком видів та обсягів робіт № 02-01-01» (файл «ЛС1_02-01-01.rtf» архівного файлу «Технічна специфікація (нова редакція) (Додаток 3).rar»), який оприлюднено 06.09.2023 разом із новою редакцією тендерної документації. Зокрема, відсутні:
- Засувки чавунні фланцеві на умовний тиск 1 МПа [10 кгс/см2], діаметр умовного проходу 1000 мм. (пункт 29 розділу 3. Трубопроводи);
- Засувка з обрізним клином, ДУ1000 Jafar 2911 або аналог (пункт 30 розділу 3. Трубопроводи);
- Приварювання фланців діаметром 600 мм (пункт 47 розділу 3. Трубопроводи);
- Фланець вільний DN600 (пункт 48 розділу 3. Трубопроводи);
- Монтажна вставка 600мм Jafar 9311 або аналог (пункт 52 розділу 3. Трубопроводи);
- Монтажна вставка 1000мм Jafar 9311 або аналог (пункт 53 розділу 3. Трубопроводи);
- Труби сталеві електрозварні прямошовні та спіральношовні з опором розриву не менше 38 кгс/мм2, зовнішній діаметр 820 мм, товщина стінки 7 мм (пункт 62 розділу 3. Трубопроводи);
- Установлення сталевих зварних фасонних частин діаметром 900-1600 мм (пункт 63 розділу 3. Трубопроводи);
- Переходи штамповані концентричні, діаметр умовного проходу 1000х600 мм (пункт 64 розділу 3. Трубопроводи);
- Прилади, що монтуються на трубопроводі [расходомір об'ємний, швидкісний, індукційний; ротаметр, клапан регулюючий; регулятор тиску та температури прямої дії; покажчик потоку рідини; проточні датчики концентратомірів і щільномірів, РН-метрів], діаметр трубопроводу 600 мм (пункт 65 розділу 3. Трубопроводи);
- Магнітний датчик потоку 9724А-206L03110080E0H000000 або аналог (пункт 66 розділу 3. Трубопроводи);
- Монтаж перетворювача (пункт 67 розділу 3. Трубопроводи);
- Перетворювач сигналу магнітного потоку моделі ІМТ30А-N106X001R0000З (пункт 68 розділу 3. Трубопроводи);
- Монтаж контролера (пункт 69 розділу 3. Трубопроводи);
- Логічний контролер Modican M241, 24ID транзистор PNP Ethernet TМ24Т або аналог (пункт 70 розділу 3. Трубопроводи);
- Блок живлення (пункт 71 розділу 3. Трубопроводи);
- Регульоване джерело живлення 100-240В змінного струму, 24В 5А, однофазне, оптимізоване ABLS1F240050 (пункт 72 розділу 3. Трубопроводи);
- Улаштування трубопроводів із поліетиленових труб, до 2-х каналів (пункт 73 розділу 3. Трубопроводи)
- Труби поліетиленові, зовнішній діаметр 32х2 мм (пункт 74 розділу 3. Трубопроводи);
- Укладання сталевих водопровідних труб з гідравлічним випробуванням, діаметр труб 600 мм (пункт 75 розділу 3. Трубопроводи);
- Труби сталеві електрозварні прямошовні та спіральношовні з опором розриву не менше 38 кгс/мм2, зовнішній діаметр 630 мм, товщина стінки 8 мм (пункт 76 розділу 3. Трубопроводи);
- Укладання сталевих водопровідних труб з гідравлічним випробуванням, діаметр труб 200 мм (пункт 81 розділу 3. Трубопроводи);
- Труби сталеві електрозварні прямошовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 219 мм, товщина стінки 6 мм (пункт 82 розділу 3. Трубопроводи);
- Промивання з дезінфекцією трубопроводів діаметром 200 мм (пункт 83 розділу 3. Трубопроводи);
- Кільця КС20.9 залізобетонні серія 3.900.1-14 випуск 1 (об'єм бетону - 0,59 м3)(Ф53) (пункт 85 розділу 4. Залізобетонні конструкції колодязів);
- Кільця КС20.12А залізобетонні серія 3.900.1-14 випуск 1 (об'єм бетону - 0,67 м3) (Ф53) (пункт 86 розділу 4. Залізобетонні конструкції колодязів);
- Гідроізоляція стін, фундаментів бокова обмазувальна бітумна в 3 шари по вирівняній поверхні бутового мурування, цеглі, бетону (пункт 112 розділу 5. Залізобетонні конструкції камер);
- Монтаж площадок із настилом і огорожею з листової, рифленої, просічної і круглої сталі (пункт 113 розділу 5. Залізобетонні конструкції камер);
- Металеві конструкції (пункт 114 розділу 5. Залізобетонні конструкції камер);
- Ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021 (пункт 115 розділу 5. Залізобетонні конструкції камер);
- Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115 (пункт 116 розділу 5. Залізобетонні конструкції камер);
- Драбина (пункт 117 розділу 5. Залізобетонні конструкції камер).
Крім того, локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 (файл «Об’єктний та локальний кошторис 197.pdf»), наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД», містить обсяги робіт та матеріальні ресурси, які не відповідають обсягам робіт, наведеним у Додатку 3, який оприлюднено 06.09.2023 разом із новою редакцією тендерної документації, зокрема:
- Замовником передбачено укладання трубопроводів із поліетиленових труб діаметром 1000 мм з гідравлічним випробуванням у кількості 2355,0 м, тоді як учасник запропонував у кількості 2280,0 м, або на 75 м менше (пункт 23 розділу 3. Трубопроводи);
- Замовником передбачено труба полиэтиленовая ПЭ100 PN10 SDR17 d1000x59,3 (питна), ДСТУ ЕN 12201-2:21018 у кількості 2378,55 м, тоді як учасник запропонував 2302,80 м, або на 75,75 м менше (пункт 24 розділу 3. Трубопроводи);
- Замовником передбачено розроблення ґрунту у відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 0,5 [0,5-0,63] м3, група ґрунтів 2/при розробцi траншей/ /об'єму грунту, що знаходиться на вiдстанi до 2 м вiд поверхнi комунiкацiй або предметiв, якi заважають/ у кількості 1,03815 м3, тоді як учасник запропонував у кількості 0,90226 м3, або на 0,14 м3 менше (пункт 1 розділу 1. Земляні роботи).
Аналогічним чином не відповідають обсяги робіт та матеріальних ресурсів, які зазначені учасником в локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01, а саме:
- в пунктах 2-13 (розділу 1. Земляні роботи);
- в пунктах 14-19 та 21-22 (розділу 2. Демонтажні роботи);
- в пунктах 25, 31-34 (розділу 3. Трубопроводи);
- в пунктах 37-42, 45-46 та 49-51 (розділу 3. Трубопроводи);
- в пунктах 55-60 (розділу 3. Трубопроводи);
- в пунктах 77-78 (розділу 3. Трубопроводи);
- в пункті 84 (розділу 4. Залізобетонні конструкції колодязів);
- в пунктах 90-91, 94-107 та 109-111 (розділу 5. Залізобетонні конструкції камер).
Таким чином, ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації надав локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 (файл «Об’єктний та локальний кошторис 197.pdf»), який не відповідає технічній специфікації Замовника, що визначена Додатком 3 до тендерної документації «Перелік видів та обсягів робіт № 02-01-01 на мережі водогону» (файл «ЛС1_02-01-01.rtf» архівного файлу «Технічна специфікація (нова редакція) (Додаток 3).rar»), який оприлюднено 06.09.2023 разом із новою редакцією тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір підряду.
Період усунення порушень:
23.11.2023 17:04 - 08.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2023 17:04