-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
бензин автомобільний (Поліський, Карпатський офіс)
Товарна номенклатура: Бензин А-95 за ДК 021:2015 09132000-3 (бензин)
Завершена
69 089 370.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 345 446.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 345 446.85 UAH
Номер:
44225e3acbd64dc88e864b976246ecd3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 12:30 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-09-01-010190-a 01.09.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ПАТ «Укрнафта» (окрім питань, що були предметом розгляду комісії АМКУ) та ТОВ «Інвест енерго трейдінг», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.09.2023 № 741, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – ПАТ «Укрнафта») та товариства з обмеженою відповідальністю «Інвест енерго трейдінг» (далі – ТОВ «Інвест енерго трейдінг»), вимога про усунення невідповідностей учаснику
ПАТ «Укрнафта» до 18:12 – 20.09.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи уповноваженої особи від 25.09.2023 № 883, від 25.09.2023 № 891, від 27.09.2023 № 920, від 05.10.2023 № 982, повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2023, договір про закупівлю від 19.10.2023 № 19-3/10.2023-з на суму 65 963 604,00 грн, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 11.10.2023 № 16287-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 04.12.2023 на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
07.12.2023 16:03 - 13.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2023 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
cf602b07f9114aa4bf9b7cbddbb41186
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.11.2023 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі бензину автомобільного (Поліський, Карпатський офіс), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-01-010190-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої
статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2
та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
3. Інформації та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bd8543760d664cba9ce205d7ec7d4abb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.12.2023 14:51
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
У відповідь на запит від 29.11.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмета закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний (Поліський, Карпатський офіс)) визначена Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, шляхом вивчення загальнодоступної відкритої інформації про ціни.
При цьому слід зазначити, що розрахунок очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (додається) розміщені на офіційному вебсайті Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (https://e-forest.gov.ua/) у розділі «Закупівлі».
2. Ознайомитися зі вказаними документами можливо перейшовши за посиланням:
https://e-forest.gov.ua/wp-content/uploads/2023/09/Obhruntuvannia-ochikuvanoi-vartosti-na-zakupivliu-benzynu-nalyv-Karpatskyj-ta-Poliskyj-lisovyj-ofis.pdf
3. Щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника надаємо копію виписки по рахунку, з якої вбачається, що 18.10.2023 р. ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» внесено забезпечення виконання договору по закупівельній процедурі UA-2023-09-01-010190-a у формі застави в розмірі 659 636,04 грн. (1% від ціни договору).
Додатки:
1. Обґрунтування очікуваної вартості – 7 арк.
2. Копія виписки по рахунку ДП «Ліси України» від 01.12.2023 - 1 арк.
Уповноважена особа Віталій ЦИМБАЛЮК