-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (відновлення) тротуарного покриття від буд.101 по вул. Святоюрська до перехрестя з вул. Гребля в м. Яворів Львівської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Завершена
7 997 827.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 989.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 989.13 UAH
Номер:
71098302256542ae9bee38ec7d960fa5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-08-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2023 00:00
Період моніторингу:
08.11.2023 17:59 - 30.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2023 № 56-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-09-01-001783-a 01.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Яворівської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 01.09.2023 № 131 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТБУД ЛВ» (далі – ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.09.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2023 № 135, договір підряду від 19.09.2023 № 174, укладений Замовником з ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 13.11.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 22.09.2023, інформація та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.11.2023 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовника, «учасник у складі тендерної пропозиції подає лист в довільній формі щодо згоди з вимогою Замовника: - учасник зобов’язується виконати роботи з капітального ремонту тротуарного покриття з дотриманням державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони довкілля і безпеки дорожнього руху; - учасник зобов’язується після виконання робіт забезпечити прибирання та вивіз сміття з території виконання робіт протягом 1 (одного) дня; - учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання, необхідного для виконання робіт; - учасник несе відповідальність за пошкодження комунікаційних та інженерних мереж, а також іншого майна, яке знаходиться на території виконання послуг/робіт».
Проте, в тендерній документації учасником ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» не надано лист в довільній формі щодо згоди з вищезазначеними вимогами Замовника чим не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши зазначені невідповідності та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
29.11.2023 21:27 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2023 21:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноважена особа
Яворівської міської ради Львівської області
Державній аудиторській службі України
Замовник — Яворівська міська рада Львівської області
Моніторинг — UA-M-2023-11-08-000037
Оголошення — UA-2023-09-01-001783-a
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт (відновлення) тротуарного покриття від буд.101 по вул. Святоюрська до перехрестя з вул. Гребля в м. Яворів Львівської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
ІНФОРМАЦІЯ
ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-01-001783-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне:
ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Щодо інформації про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Згідно висновку про результати проведення моніторингу від 29.22.2023 року зазначено, що відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовника, «учасник у складі тендерної пропозиції подає лист в довільній формі щодо згоди з вимогою Замовника: - учасник зобов’язується виконати роботи з капітального ремонту тротуарного покриття з дотриманням державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони довкілля і безпеки дорожнього руху; - учасник зобов’язується після виконання робіт забезпечити прибирання та вивіз сміття з території виконання робіт протягом 1 (одного) дня; - учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання, необхідного для виконання робіт; - учасник несе відповідальність за пошкодження комунікаційних та інженерних мереж, а також іншого майна, яке знаходиться на території виконання послуг/робіт». Проте, в тендерній документації учасником ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» не надано лист в довільній формі щодо згоди з вищезазначеними вимогами Замовника чим не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації.
Щодо вищенаведеного повідомляємо наступне. Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬТБУД ЛВ" на відповідність вимогам тендерної документації було взято до уваги документ з назвою «46_[08-09-2023 16.43.56]Технічне завдання». Згідно якого учасник підтвердив свою згоду з вимогою Замовника, погодивши текст вимоги печаткою та підписом.
ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання зобов’язань наведених у висновку Уповноваженою особою проведено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та зокрема під час проведення майбутніх закупівель, а саме:
1. Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель.
2. Уповноваженою особою прийнято рішення врахувати встановлені у висновку порушення під час проведення наступних закупівель і в майбутньому їх не допускати.
3. Уповноваженою особою заплановано відвідування навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб з питань публічних закупівель.
З повагою, Уповноважена особа Катерина Станько
Дата публікації звіту:
01.12.2023 10:19
Запити/Пояснення
Номер:
26cd7781046a4c5b9c8d56e125294f59
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.11.2023 14:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (відновлення) тротуарного покриття від буд.101 по вул. Святоюрська до перехрестя з вул. Гребля в м. Яворів Львівської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)»очікуваною вартістю 7 997 827,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-01-001783-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо повідомити відсоток виконання договору укладеного за результатами зазначеної процедури закупівлі та суму сплачених коштів за надані послуги (з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
148c2c7d9c1b42ca9f887a4e164bba5f
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.11.2023 17:50
Опис:
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (відновлення) тротуарного покриття від буд.101 по вул. Святоюрська до перехрестя з вул. Гребля в м. Яворів Львівської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)», за ідентифікатором закупівлі – UA-2023-09-01-001783-a, надаємо наступні пояснення.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Капітальний ремонт (відновлення) тротуарного покриття від буд.101 по вул. Святоюрська до перехрестя з вул. Гребля в м. Яворів Львівської області» здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, за результатом експертизи якої складено експертний звіт (позитивний), яка затверджена рішенням виконавчого комітету Яворівської міської ради Львівської області № 191 від 22.06.2023 року. Очікувана вартість даної закупівлі визначена згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси та відомість ресурсів додаються.
Сторінка власного веб-сайту Яворівської міської ради Львівської області, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за посиланням: https://yavoriv-rada.gov.ua/news/1694417903/
2. Повідомляємо, що згідно акту виконаних робіт відсоток виконання договору укладеного за результатами зазначеної процедури закупівлі становить 52%, на даний момент акт в процесі виконання реєстрації фінансових зобов’язань.
З повагою, Уповноважена особа Катерина Станько».