-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна
ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна - відповідно до тендерної документації.
Завершена
6 973 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 865.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 865.00 UAH
Номер:
37a7345e8cb746d493d1fcf641eadb8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-20-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2023 00:00
Період моніторингу:
21.11.2023 11:28 - 13.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2023 № 58-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-08-31-009253-a 31.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанов № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Галицької районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 31.08.2023 № 2/31.08, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Сліпчук Олександр Олегович (далі – ФОП Сліпчук Олександр Олегович), вимогу про усунення невідповідностей до 11:02 год. 15.09.2023, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 15.09.2023 № 1/15.09, повідомлення про намір укласти договір від 15.09.2023, договір про закупівлю від 28.09.2023 № 180, укладений Замовником з ФОП Сліпчук Олександр Олегович, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 28.09.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 06.12.2023.
Період усунення порушень:
12.12.2023 17:31 - 16.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2023 17:31
Запити/Пояснення
Номер:
ab43abe2b69c40abb391c1c78e9132eb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2023 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна», очікуваною вартістю 6 973 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-009253-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо повідомити про стан виконання договору про закупівлю від 28.09.2023 № 180, укладеного між Замовником та Фізичною особою-підприємцем Сліпчук Олександр Олегович (з наданням підтверджуючих документів: пред’явлених рахунків, видаткових накладних, платіжних документів, тощо).
3. Відповідно до вимог абзацу сьомого «Вимог до поставки товару» Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника: «Наявність в Учасника у своєму приміщенні/складі на території Львівської міської територіальної громади не менше 50 % від обсягу закупівлі товару на період подання та розкриття тендерної пропозиції; На підтвердження цієї вимоги Учасник повинен надати можливість Замовнику ознайомитись з наявністю товару у приміщенні/складі, тощо, протягом трьох робочих днів з дня переведення Учасника в статус «Кваліфікація переможця» («Очікує рішення») зі складанням двостороннього Акту (візуальний огляд з метою визначення відповідності встановленим вимогам), на підставі якого (в разі відсутності підтвердження) або відмови від огляду пропозиція Учасника відхиляється».
Просимо надати підтвердження виконання даної вимоги учасником Фізичною особою-підприємцем Сліпчук Олександр Олегович (з наданням підтверджуючих документів: складений двосторонній акт візуального огляду).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
831b5834e72c468ab8f5af5a60c0fde3
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.12.2023 15:31
Опис:
На ваш «Запит про надання пояснень, інформації, документів» від 05.12.2023 відповідно до здійснення моніторингу на процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером : UA-2023-08-31-009253-a) у межах проведення моніторингу UA-M-2023-11-20-000017 від 20-11-2023, надаємо пояснення:
Відповідно до Положення про Галицьку районну адміністрацію Львівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та змінами до нього: Галицька районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
1. При визначенні очікуваної вартості замовник враховував вимоги та методи визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, що визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Обгрунтування розміру бюджетного призначення - розмір бюджетного призначення затверджено ухвалою Львівської міської ради від 06.12.2022 №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік».
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення утримання вулично-дорожньої мережі району в зимовий період (враховуючи показники минулих років) та середньоринкових цін на цей товар.
На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ оприлюднені на офіційному вебсайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/halytska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik за ідентифікатором закупівлі UA-2023-08-31-009253-a.
2. Щодо стану виконання договору про закупівлю від 28.09.2023 № 180, укладеного між Замовником та Фізичною особою-підприємцем Сліпчуком Олександром Олеговичем повідомляємо, що сума виконання зазначеного договору становить 4 684 642,50грн. Підтверджуючі документи (платіжні інструкції, видаткові накладні, рахунки на оплату) надаємо.
3. В підтвердження виконання вимоги щодо наявності в Учасника у своєму приміщенні/складі на території Львівської міської територіальної громади не менше 50 % від обсягу закупівлі товару на період подання та розкриття тендерної пропозиції надаємо Акт обстеження протиожеледних реагентів від 13.09.2023 року.