-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 ( 09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам м. Запоріжжя.)
Закупівля оголошена з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови КМУ від 12.05.2023 № 471)(зі змінами)
Завершена
17 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 178 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 178 500.00 UAH
Номер:
efe9f4dfa9214ed284d04fc12867b5fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-19-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.09.2023 00:00
Період моніторингу:
19.09.2023 13:49 - 11.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
19.09.2023 № № 82-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 19.09.2023 № 82-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
2. UA-2023-08-31-005801-a, яку проводить Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 05 » жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП", укладання договору про закупівлю на підставах, визначених тендерною документацією та тендерною пропозицією, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену уповноваженою особою (протокол №141 від 31.08.2023), тендерну пропозицію ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП", запит замовнику на пояснення від 19.09.2023, відповідь замовника на пояснення від 21.09.2023. банківська гарантія від 14.09.2023 №4058-23, банківська ліцензія, договір від 14.09.2023 №193.
Період усунення порушень:
05.10.2023 14:14 - 11.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.10.2023 14:14
Запити/Пояснення
Номер:
2784cc54420a4ee8929e0fb12dd3e8af
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
19.09.2023 13:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2023-08-31-005801-a, яку проводить Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Під час дослідження тендерної документації до даної процедури закупівлі встановлено, що Замовником викладено в пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» інформацію про надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 5 (п’яти) % від вартості договору, сроком дії не менше ніж строк дії договору, яка надається не пізніше дати укладення договору. Учасник – переможець разом з банківською гарантією зобов’язаний надати належним чином завірені документи, які підтверджують право банку на видачу та оформлення такої гарантії, зокрема, банківську ліцензію, документи, які підтверджують правомочність посадової особи, яка підписала таку банківську гарантію від імені банку, засвідчені Банком.
Прошу надати вищезазначену банківську гарантію, банківську ліцензію, документи, які підтверджують правомочність посадової особи, яка підписала таку банківську гарантію від імені банку.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Номер:
ff340727a8194f6d9d9414028e8207e0
Назва:
Відповідь на запит від 19.09.2023
Дата опублікування:
21.09.2023 15:02
Опис:
На Ваш запит від 19.09.2023 у межах проведення моніторингу до закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 ( 09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та старт-карткам м. Запоріжжя.) (UA-2023-08-31-005801-a) повідомляємо наступне.
На виконання умов пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання банківської гарантії у розмірі 5 (п’яти) % від вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю Переможцем процедури закупівлі ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» 14.09.2023 року разом з підписаним договором було надано Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді безвідкличної безумовної банківської гарантії № 4058-23 від 14.09.2023 року у розмірі 5 (п’яти) % від вартості договору на суму 892 440,00 грн. Вартість договору № 193 від 14.09.2023 року, укладеного з ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» за результатами проведеної закупівлі, становить 17 848 800,00 грн. з ПДВ.
Також Переможцем було надано копію банківської ліцензії від 17.11.2011 № 97, Копію витягу з Державного реєстру банку від 16.08.2021 №ДБР-000027 та довіреність від 21.04.2023 р
Додатки: . 1. Копія банківської гарантії № 4058-23 від 14.09.2023 р. на 1 арк, в 1 прим.
2. Копія банківської ліцензії від 17.11.2023 №97 на 1 арк. в 1 прим.
3.Копію витягу з Державного реєстру банків від 16.08.2021 №ДБР-000027 на 1 арк. в 1прим.
4.Копія довіреності від 21.04.2023 на 2 арк. в 1 прим.