• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво оглядової вежі в релігійно-історичному центрі "Гора над Дністром"в с.Новий Мартинів

Спеціальний фонд

Торги не відбулися

2 754 926.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 774.63 UAH
Номер: 92ef8539277047b39469dfd7e481165d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-25-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.09.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 25.09.2023 11:40 - 17.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.09.2023 №63-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 25.09.2023 № 63-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-08-30-008563-a 30.08.2023 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" встановлено порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень підпунктів 2 та 3 пункту 44 Постанови №1178 шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 11.07.2023) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік ВІДДІЛУ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ І ЗОВНІШНІХ ЗВ'ЯЗКІВ БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "СТМ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2023 №67, повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2023 року, відповіді Замовника на пояснення від 02.10.2023 та від 09.10.2023. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником у частині 6 Розділу 3 тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції оригінали документів у скановому вигляді, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: - договірною ціною. Учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" на вищевказану вимогу надано Договірну ціну (файл 269_ДЦ_ДЦ) із зазначенням виду договірної ціни: тверда, що не відповідає вимогам пункту 2.2 Додатку 3 до ТД (Типовий договір на виконання робіт), в якому зазначено, що ціна договору: динамічна і включає в себе прямі і додаткові витрати. Слід при цьому зазначити, що приблизна (динамічна) договірна ціна — договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду, тоді як тверда договірна ціна — договірна ціна, визначена на основі твердого кошторису, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду. Відповідно до формальних помилок вказана невідповідність не відноситься, як про це зазначає Замовник у наданому поясненні від 02.10.2023 року. Також, Замовником у Додатку 2 «Технічна специфікація» ТД зазначено, що у складі пропозиції Учасник, який не є виробником бетонних виробів, що є у технічних характеристиках даної закупівлі, для підтвердження якості матеріалів, що будуть використовуватись для виконання робіт (Бордюри бетонні тротуарні, дорожні, бруківка дорожня і тротуарна неармованого типу, фігурна та прямокутна: клас міцності не менше В30; марка за міцністю не менше М350, за морозостійкістю не менше F150). Учасник подає в складі пропозиції чинні на кінцевий строк подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності від виробника та протокол випробувань. А також подає гарантійний лист від виробника про можливість виготовлення та поставки: "Бордюри бетонні тротуарні, дорожні. Бруківка дорожня і тротуарна неармованого типу, фігурна та прямокутна" із зазначенням Замовника та номеру оголошення по даній закупівлі. Учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" у складі тендерної пропозиції не надано вказані документи та інформацію. Замовником у наданому поясненні від 02.10.2023 року зазначено, що під час будівництва такі матеріали, як бордюри дорожні, бруківка дорожня і тротуарна неармованого типу, фігурна та прямокутна…не застосовуються і у відомості матеріалів відсутній. Слід зауважити, що у частині 2 Розділу 5 ТД Замовником вказано, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" на вказану вимогу не надано зазначену інформацію або документи. Також, учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" у складі тендерної пропозиції надано окремі сторінки копій трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) працівників Алексєєва Геннадія Миколайовича (лицювальник-плиточник/муляр) та Костіва Степана Івановича (машиніст екскаватора) викладені російською мовою, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу І ТД. Слід зауважити, що Замовником у частині 7 Розділу 1 ТД зазначено, що тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Також, у пункті 1 Додатку 1 ТД для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником вимагається від учасника обов’язкова наявність у власності або користуванні (оренда, тощо) такого обладнання, будівельних машин і механізмів, зокрема: Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т. Учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 06.09.2023 №1/т відсутня інформація про наявність кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т. Слід звернути увагу, що саме Замовником зазначена вказана вимога у ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Замовником на порушення підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 не відхилено тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178 та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Також, моніторингом встановлено, що переможцем торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" не надано Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, як того вимагалось у Додатку 1 ТД та відповідно до підпункту 3 пункту 47 Постанови 1178. Отже, Замовником на порушення підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 не відхилено тендерну пропозицію переможця ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" як таку, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178.
Період усунення порушень: 16.10.2023 11:44 - 30.10.2023 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2023 11:44

Запити/Пояснення