-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області)
Завершена
12 705 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 127 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 127 050.00 UAH
Номер:
763b8e04829f4395adcc26d1f3a7ac81
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-30-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2023 00:00
Період моніторингу:
30.11.2023 12:16 - 22.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2023 № 345
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2023-08-29-012571-a 29.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДЕЛЮКС-КІДС-КАРПАТИ», Приватного Івано-Франківського обласного акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Івано-Франківськтурист», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.08.2023 протокол № 114/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЮКС-КІДС-КАРПАТИ» (далі – ТОВ «ДЕЛЮКС-КІДС-КАРПАТИ»), Приватного Івано-Франківського обласного акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Івано-Франківськтурист», протокол уповноваженої особи від 13.09.2023 № 114/2, протокол уповноваженої особи від 18.10.2023 № 114/5, вимогу про усунення невідповідностей до 18.10.2023, повідомлення про намір укласти договір від 18.10.2023, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі- Комісія АМКУ) від 03.10.2023 № 15767-р/пк-пз, договір про закупівлю путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24.10.2023 № 291 на суму 10 937 850,00 гривень без ПДВ (далі – Договір), додаткова угода від 03.11.2023 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 08.12.2023 на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.12.2023 17:32 - 22.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2023 17:32
Запити/Пояснення
Номер:
15e7db24224d4b4ea8bd37bad53d96c6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2023 08:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-29-012571-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2 Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 03.11.2023 № 1 до договору про закупівлю від 24.10.2023 № 291.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b9de07132d1444f9a736b2b5532f4d3d
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2023 14:42
Опис:
Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) отримано запит через електрону систему закупівель про надання пояснень (інформації, документів) щодо проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області), (далі – Закупівля, Послуга), ідентифікатор UA-2023-08-29-012571-a, згідно рішення Державної аудиторської служби України про початок моніторингу процедури закупівлі від 30.11.2023 № 345.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації щодо Закупівлі, встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону, зокрема з описом усіх необхідних характеристик послуги з посиланням на стандартні характеристики, умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме:
- Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008
№ 375-VI, в частині переліку складових державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей та встановлених вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- Закон України «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 № 1841-III, в частині організації оздоровчими закладами навчально-виховного процесу;
- постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 «Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- Державні санітарні правила і норми «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99 (затверджено постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23);
- наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2009
№ 2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2009 р. за №854/16870);
- наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 16.04.2009
№ 1254 «Про затвердження Типових штатним нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2009 р. за №396/16412);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 «Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 р. за № 378/1403);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 № 160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах» в частині затвердження форми
№ 318/0 «Акт прийняття дитячого оздоровчого табору»;
- наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 р. за №252/26697) «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні».
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, інформуємо.
Заходи щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей міста Києва проводяться Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) на виконання комплексної міської цільової програми «Молодь та спорт столиці» на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради II сесії IX скликання від 16 грудня 2021 року № 4034/4075. 483
Згідно рішення Київської міської ради ІІ сесії ІХ скликання від 08.12.2022
№ 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» та Розпоряджень Київської міської військової адміністрації від 01.09.2023 № 673 та від 03.11.2023 № 884 Департаменту, як головному розпоряднику бюджетних коштів по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» заплановані видатки в сумі 255 949 769 грн.
Зокрема Департаменту на забезпечення реалізації заходів з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, кошторисними призначеннями, з урахуванням змін на 2023 рік по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)», передбачено видатки у розмірі 213 024 092 грн.
Розрахунок видатків Департаменту на 2023 рік щодо оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку сформовано за результатами проаналізованої та узагальненої інформації, отриманої шляхом опитування та надходження листів-потреби від районних в місті Києві державних адміністрацій та дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Києва та з урахуванням надання базового переліку послуг, що входить до вартості путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а саме: розміщення та проживання
(в капітально-зведеній будівлі не менше двох поверхів з блочним або по-кімнатним розміщенням з цілодобовим постачанням холодної/гарячої води та цілодобовим теплопостачанням) (за потребою у період опалювального сезону); організація повноцінного збалансованого 5-ти разового харчування на добу; організація виховної діяльності та дозвілля (гуртків, екскурсій, тощо); послуги з організації фізкультурно-спортивної діяльності (забезпечення умовами для проведення тренувань вихованців дитячо-юнацьких спортивних шкіл та клубів); медичне обслуговування (наявність обладнаного медпункту, ізолятору з кваліфікованим медичним персоналом, цілодобове чергування медичного працівника та надання невідкладної медичної допомоги); психологічні послуги; організація навчального процесу (наявність мережі Wi-Fi та обладнаного приміщення для проведення онлайн-навчання); організація виховного процесу; інформаційні послуги; страхування від нещасних випадків на час перебування дітей в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку; цілодобова охорона дитячого закладу оздоровлення та відпочинку; наявність облаштованих захисних споруд (укриттів), тощо.
Враховуючи доведений обсяг бюджетних призначень та кількість дітей, які потребують оздоровлення та відпочинку (9410 дітей), Департаментом, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено аналіз ринку послуг з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, та на підставі комерційних пропозицій постачальників, мережі Інтернет щодо ціни на відповідну послугу, визначено очікувану вартість путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку з орієнтовного розрахунку вартості одного ліжко-дня на одну особу, у розмірі 1100,00 грн.
Необхідно зазначити, що під час проведення аналізу інформації щодо вартості послуги оздоровлення, Департаментом також враховувався термін перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку тривалістю 21 календарний день, а також можливість забезпечення виконавцем в межах надання послуги наявність тижневого запасу питної води, продуктів харчування тривалого зберігання та медикаментів.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту Замовника, інформуємо.
З метою виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від
11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
та відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»»
(зі змінами та доповненнями), Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.
Щодо підтвердження виникнення підстав для укладання додаткової угоди.
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) визначено перелік внесення змін до істотних умов договору так відповідно до пункту 19 Особливостей визначено, що «Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:»
Так після укладання Замовником договору було повідомлено (загальноосвітні навчальні заклади, спортивні клуби, дитячо-юнадські спортивні школи міста Києва та інших) про наявність путівок оздоровлення в Дитячому таборі «Дитяча республіка DeLuxe», що розташовані за адресою 78596, Україна, Івано-Франківська область, Надвірнянський район, с.Татарів, вул. Довбуша О., буд. 62 Б. з графіком заїздів
Зміна Термін перебування Тривалість перебування (дні) Кількість дітей на заїзд
Дата заїзду Дата виїзду
1 25.10.2023 14.11.2023 21 200
2 15.11.2023 05.12.2023 21 200
3 06.12.2023 26.12.2023 21 150
У відповідь Замовнику було надано потребу у орієнтовній кількості 255 путівок листами та телефонним зв’язком.
У зв’язку з отриманою інформацією було підготовлено проєкт додаткової угоди про зменшення обсягів та відповідно суми договору для приведення до відповідності фактичній потребі та економії коштів місцевого бюджету.
Додатки: на арк. в 239 прим.