-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Реконструкція головного корпусу станції переливання крові по вул. Преображенська, 88 у м. Кіровограді (коригування)"
Завершена
9 561 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 850.00 UAH
Номер:
a758e101285d45b5bed337859da4d992
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-28-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2023 00:00
Період моніторингу:
28.11.2023 17:46 - 20.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2023 № 79-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.11.2023 № 79-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-08-29-009324-a 29.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.09.2023 б/н, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Кіровоградський будівельний альянс» (далі – ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.09.2023, договір підряду від 20.09.2023 № 20/2023 на суму 8 987 082,54 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс», пояснення надані 14.12.2023, 19.12.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.12.2023 16:02 - 28.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2023 16:02
Запити/Пояснення
Номер:
8c3ed11cf0174fb2b8cca7cb2a0615ee
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.12.2023 13:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція головного корпусу станції переливання крові по вул. Преображенська, 88 у м. Кіровограді (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-29-009324-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
682568d93412450ab18cddbfe2ef7dcc
Назва:
надання відповіді
Дата опублікування:
14.12.2023 16:40
Опис:
Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-08-29-009324-a) "Реконструкція головного корпусу станції переливання крові по вул. Преображенська, 88 у м. Кіровограді (коригування)" повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі, скоригованого проекту, який надається замовнику будівництва автором проекту, а також на підставі та експертного звіту. Вартість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва даного об’єкта.
Щодо розміщення на власному веб-сайті інформації про процедури відкритих торгів, то всі відкриті торги, переговорні процедури тощо, розміщено за наступним посиланням:
https://www.kr-admin.gov.ua/start.php?q=Aktualno/Ua/aktualno/29082023.html
Номер:
92cc1703f7924293a91ede82d4aad5f8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.12.2023 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція головного корпусу станції переливання крові по вул. Преображенська, 88 у м. Кіровограді (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-29-009324-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 2 Таблиці «Документ для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати: «Довідка у формі табл. 1.2 (обов'язкова інформація про основне місце роботи (найменування роботодавця з яким працівник перебуває у трудових відносинах), що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 3 інженерно-технічних робітників, працівників робочих професій необхідних для виконання умов технічного завдання, наявність кошторисника або архітектора та не менше одного фахівця за спеціалізацією водопостачання та водовідведення), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників зазначених у довідці за основним місцем роботи (трудовий договір, наказ про призначення).
На інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, кошторисник, тощо), що перераховані у довідці, учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом. Загальний стаж роботи кожного інженерно-технічного працівника у будівництві має становити не менше 3-х років. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Відповідно до довідки від 05.09.2023 № 398 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід», що надана учасником ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» у складі тендерної пропозиції, в якій зазначено, що кількість інженерно-технічних працівників складає 20 осіб, а підтверджуючих документів щодо наявності відповідної освіти надано лише на 7 осіб.
Враховуючи зазначене, в яких файлах (документах) тендерної пропозиції учасника ТОВ «КБА» містяться скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів, що свідчать про наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом всіх інженерно-технічних працівників, які перераховані у довідці?
2. Чому ціна тендерної пропозиції учасника ТОВ «КБА» залишилась незмінною, в той час як учасником ТОВ «КБА», на виконання вимог Замовника про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, виключено із підсумкової відомості ресурсів вартість на ще не витрачену електроенергію?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
417d17cb3f02421d8c52ca9f4e66087d
Назва:
надання відповіді
Дата опублікування:
19.12.2023 16:43
Опис:
Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-08-29-009324-a) "Реконструкція головного корпусу станції переливання крові по вул. Преображенська, 88 у м. Кіровограді (коригування)" повідомляємо наступне.
По 1 питанню щодо надання дипломів про закінчення навчальних закладів:
Умовами додатку 3, а саме пункту 2 тендерної документації визначено, що учасник під час підготовки тендерної пропозиції повинен надати Довідку у формі табл. 1.2 (обов'язкова інформація про основне місце роботи (найменування роботодавця, з яким працівник перебуває у трудових відносинах), що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 3 інженерно-технічних робітників, працівників робочих професій, необхідних для виконання умов технічного завдання, наявність кошторисника або архітектора та не менше одного фахівця за спеціалізацією водопостачання та водовідведення), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці за основним місцем роботи (трудовий договір, наказ про призначення).
На інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, кошторисник, тощо), що перераховані у довідці, учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією "будівельник", "інженер-будівельник" тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом. Загальний стаж роботи кожного інженерно – технічного працівника у будівництві має становити не менше 3-х років.
В тендерній документації нашого департаменту було зазначено, що для виконання технічного завдання Замовнику необхідно не менше трьох інженерно-технічних робітників, працівників робочих професій, кошторисника або архітектора та фахівця в галузі водопостачання. Таким чином, Замовником чітко сформульовано вимоги, які саме працівники йому потрібні у галузі будівництва та їх кількість.
Крім того, Замовником визначено, що для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією "будівельник", "інженер-будівельник" тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом.
Таким чином, в умовах тендерної документації Замовником чітко прописано, що вимога щодо наявності вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією "будівельник", "інженер-будівельник" стосувалась виключно тих інженерно-технічних працівників, які за спеціальністю пов’язані з будівництвом.
У вимозі "На інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, кошторисник, тощо), що перераховані у довідці, учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів", не зазначено, що учасник мав надати дипломи всіх без виключення працівників ІТР, а навпаки- у розміщеній Замовником тендерній документації звужено перелік працівників, а саме така вимога стосувалась: інженерів, виконробів, кошторисників та працівників ІТР, пов’язаних з будівництвом.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником була встановлена вимога надання документів на трьох інженерно-технічних робітників, а не на двадцять працівників ІТР учасника, а саме інженера, виконроба, кошторисника, щодо всіх інших працівників така вимога була відсутня.
Крім того, кількість працівників, необхідних Замовнику для виконання робіт, була чітко встановлена в абзаці 1, другого пункту Таблиці № 1 Додатку 3 Тендерної документації. А саме: наявність 3 інженерно-технічних робітників, працівників робочих професій, кошторисника або архітектора та не менше одного фахівця за спеціалізацією водопостачання та водовідведення, що в повному обсязі було виконано Учасником. Тому вимагати від Учасника дипломи на більшу кількість осіб ніж ті, що були визначені вимогами Замовника, могло бути розцінено пункту 5 статті 5 Закону "Про публічні закупівлі", яким визначено об’єктивне та неупереджене визначення Переможця.
Таким чином, Учасником надано 7 дипломів:
інженера, виконроба, кошторисника та інших інженерно-технічних працівників учасника, задіяних у будівництві, про що свідчать сторінки 52-58 Електронного Документу (скан) з назвою: "4.Додаток 3. (2) Довідка про наявність працівників копії наказів (частина 1)".
Також, Учасником, перед файлами дипломів додатково надана Довідка № 419 від 05.09.2023 р. про стаж роботи у будівництві (сторінка 51 електронного документу (скан): "4.Додаток 3. (2) Довідка про наявність працівників копії наказів (частина 1)", відповідно до якої надається інформація, які саме інженерно-технічні працівники мають стаж у будівництві та будуть відповідно залучені до виконання робіт.
Крім цього, вимога щодо надання всіх дипломів працівників ІТР (більшість з яких не задіяні у будівництві) в тендерній документації Замовника відсутня. Надання дипломів на таких працівників як наприклад, начальник відділу кадрів, бухгалтер, юрист, менеджер із збуту, тощо (які працюють на підприємстві Учасника, тому і входять в перелік працівників ІТР) не відповідає потребам Замовника, оскільки такі працівники не можуть бути залучені під час виконання робіт на об’єкті, що є зрозумілим як для Замовника так і для Учасника та суперечить вимогам Замовника, оскільки в Україні відсутні такі спеціальності як "будівельний бухгалтер" чи "чи начальник відділу кадрів з будівництва" чи "будівельний менеджер із збуту" тощо.
2. По другому питанню щодо ціни на електроенергію. Під час приведення у відповідність тендерної пропозиції Учасника згідно з вимогою Замовника за результатами відкритих торгів, Учасником було виключено витрати на електроенергію, оскільки він не є постачальником електричної енергії та не може її продавати. Натомість, різниця, яка утворилася внаслідок перерахунку, була скоригована та фактично врахована у вартість основних матеріалів. Сума даного коригування у перерахунку на кошторисну вартість матеріалів складає лише 0,446%.