-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту Ярмолинецької селищної територіальної громади Хмельницької області, Хмельницького району, с. Соколівка, вул. Івана Франка»
Завершена
6 127 718.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 638.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 638.59 UAH
Номер:
5efe0a04e3734f27babbe2a2e6d88ac6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-22-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2023 00:00
Період моніторингу:
22.11.2023 17:05 - 14.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2023 № 295
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.11.2023 № 295.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-29-006010-a, 29.08.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.12.2023 №003100-18/13264-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 17 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Крім того встановлено порушення норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону, а також норм ДБН В.2.3-4:2015 та статті 884 Цивільного кодексу України.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та, пункту 17 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також врахування норм ДБН В.2.3-4:2015 та статті 884 Цивільного кодексу України при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 08 грудня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ярмолинецької селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-08-29-002359-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.09.2023 №269; тендерну пропозицію ТОВ «Будінтеркомплект»; опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Будінтеркомплект» та опубліковані вказаним учасником документи на виконання таких вимог; протокольне рішення уповнаваженої особи Замовника від 15.09.2023 №278; тендерну пропозицію ПП «А.М.А. ПЛЮС»; опубліковану інформацію щодо оскарження ТОВ «Будінтеркомплект» порядку проведення Замовником процедури закупівлі та прийняте Органом оскарження рішення за результатами розгляду скарги (рішення №15606-р/пк-пз від 02.10.2023); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.10.2023 №308; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Будінтеркомплект» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 18.10.2023 №446, додаткову угоду від 28.11.2023 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «Будінтеркомплект» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Моніторингом встановлено, що у пункті 2.3 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника зазначено: «прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками» – уповноважена особа Гусар Тетяна Вікторівна.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) – службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Способи призначення уповноваженої особи визначено у статті 11 Закону. Замовник має право визначати уповноважену особу (осіб) для організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель як серед наявних працівників організації, так і шляхом введення нових посад або укладення трудового контракту з дотриманням вимог статті 11 Закону, Кодексу законів про працю України та законодавства в цілому.
Національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №327 від 28.07.2010) посади «уповноважена особа з публічних закупівель» не визначено, натомість зазначений Класифікатор містить посаду «фахівець з публічних закупівель» (код 2419.2, належить до класифікаційного розділу «Професіонали»).
Проведеним під час моніторингу аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації на офіційному вебсайті Замовника (https://yarmolynetska-gromada.gov.ua/personal-13-59-48-09-04-2021/) встановлено, що посада Гусар Тетяни Вікторівни – спеціаліст бухгалтер відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення Замовника.
Таким чином, у тендерній документації Замовника не вказано посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що є порушенням вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Відповідно до норм пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю.
Також, згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім цього, за нормою пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Відповідно до частини першої статті 41 Закону - договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 9.1. розділу 9 «Гарантійні строки якості виконаних робіт та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» проекту договору, що міститься у Додатку 5 до тендерної документації, зазначено, що гарантійний строк на виконані роботи становить 5 років згідно частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України за умови дотримання правил експлуатації об’єкта, з моменту підписання сторонами останнього акту приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2а).
Аналогічні умови щодо гарантійного строку якості виконаних робіт визначені в укладеному Замовником із переможцем тендеру ТОВ «Будінтеркомплект» договорі від від 18.10.2023 №446 (далі – Договір №446).
Водночас, відповідно до частини першої статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Окрім того, відповідно до норм пункту 3.15 та Додатку Л Державних будівельних норм ДБН В.2.3.-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.09.2015 №234 (далі - ДБН В.2.3.-4:2015) встановлено наступні мінімально допустимі терміни експлуатаційної придатності елементів дороги (період часу, протягом якого втрата основних функціональних властивостей споруди в цілому або її окремих елементів чи складових повязана лише з прийняттям неправильних проектних рішень, неякісним виконанням будівельних робіт або застосуванням неякісних матеріалів та/або виробів), зокрема: земляне полотно – не менше 10 років, основа дорожнього одягу – не менше 8 років, асфальтобетонне/цементобетонне покриття – не менше 3/8 років.
Предметом досліджуваної процедури закупівлі є виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту. При цьому, відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) при виконанні вказаних робіт передбачено, зокрема, улаштування нижнього та верхнього шарів двошарових основ, розливання бітумної емульсії, улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей.
Проте, як зазначено вище, в проекті договору (Додатку 5 до тендерної документації) та в укладеному Договорі № 446 гарантійний строк на виконані роботи в цілому встановлено на 5 років.
Таким чином, Замовником до тендерної документації (пункт 9.1. розділу 9 проєкту договору, що міститься у Додатку 5) включено інформацію, що суперечить нормам законодавства (вимоги ДБН В.2.3-4:2015 та статті 884 Цивільного кодексу України), чим порушено норми абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
З врахуванням включення до умов Договору №446 невідповідних гарантійних строків якості робіт (пункт 9.1. розділу 9 договору), вказаний договір укладено з порушенням пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону, а також норм ДБН В.2.3-4:2015 та статті 884 Цивільного кодексу України.
В опублікованому у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби (щодо надання пояснень стостовно встановлення в Договорі №446 гарантійного строку на виконані роботи - 5 років) поясненні Замовником зазначено, що дійсно некоректно було відображено відповідний пункт проекту договору, а також що до Договору №446 внесено зміни (викладено пункт 9.1 договору в новій редакції).
Під час моніторингу встановлено, що Замовником додатковою угодою №1 від 28.11.2023 внесено зміни до Договору 446, зокрема, викладено в новій редакції пункт 9.1, а саме: «9.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт i змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійний строк на виконані роботи визначається згідно вимог ДБН В.2.3.-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво, за умови дотримання правил експлуатації об’єкта, з моменту підписання Сторонами останнього акту приймання виконаних будівельних робіт (ПФ №КБ-2в). Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій та можливість їх експлуатації протягом наступних строків експлуатаційної придатності елементів дороги: земляне полотно – не менше ніж 10 років; основа дорожнього одягу - не менше ніж 8 років; асфальтобетонне покриття – не менше ніж 5 років».
Період усунення порушень:
08.12.2023 16:28 - 23.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2023 16:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Ярмолинецькою селищною радою розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі щодо моніторингу закупівлі UA-2023-08-29-006010-a. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Процедура закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту Ярмолинецької селищної територіальної громади Хмельницької області, Хмельницького району, с. Соколівка, вул. Івана Франка» (ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) була здійсненна уповноваженою особою.
Згідно пункту 2 констатуючої частини Висновку встановлено: «За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 17 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону, а також норм ДБН В.2.3-4:2015 та статті 884 Цивільного кодексу України.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено».
Згідно пункту 3 констатуючої частини Висновку встановлено: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та, пункту 17 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також врахування норм ДБН В.2.3-4:2015 та статті 884 Цивільного кодексу України при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.».
Відповідно до положення абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Стосовно порушення вимог пункту 28 Постанови №1178 та частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 17 Постанови №1178, а також пункту 17 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону, а також норм ДБН В.2.3-4:2015 та статті 884 Цивільного кодексу України, повідомляємо, що Замовником взято до уваги вказану у Висновку інформацію. Вказана інформація буде врахована під час проведення подальших процедур закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Для Уповноважених осіб Замовника, було проведено роз’яснювальний захід у вигляді засідання робочої групи, на якому серед іншого було розглянуто питання дотримання вимоги вимог пункту 28 Постанови №1178 та частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 17 Постанови №1178, а також пункту 17 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону, а також норм ДБН В.2.3-4:2015 та статті 884 Цивільного кодексу України, при складенні тендерних документацій та підписанні договорів.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто та вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, що передбачено пунктом 3 Розділу ІІІ Висновку. За результатами розгляду прийнято відповідні рішення спеціальною робочою групою (рішення додається).
Додатки – Протокол робочої групи з розгляду висновку UA-2023-08-29-006010-a.
Дата публікації звіту:
15.12.2023 12:01
Запити/Пояснення
Номер:
56bcf3b224934b0d9929fc864b3c95ce
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.11.2023 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-08-29-006010-a, яка проводилася Ярмолинецька селищна рада (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Крім цього, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 9.1 розділу 9 «Гарантійні строки якості виконаних робіт та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) зазначено, що гарантійний строк на виконані роботи становить 5 років згідно ч.1 ст. 884 ЦК України, за умови дотримання правил експлуатації об’єкта, з моменту підписання Сторонами останнього акту приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в).
Аналогічно, гарантійний строк на виконані роботи в укладеному Замовником із переможцем тендеру ТОВ «БУДІНТЕРКО¬МПЛЕКТ» договорі від 18.10.2023 №446.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати обґрунтоване пояснення стостовно встановлення Замовником в укладеному Договорі від 18.10.2023 №446 гарантійний строк на виконані роботи - 5 років?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1d5779d2df79494db787c07764288437
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.11.2023 17:53
Опис:
Добрий день. На виконання положень частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту Ярмолинецької селищної територіальної громади Хмельницької області, Хмельницького району, с. Соколівка, вул. Івана Франка» (ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) уповноваженою особою використовувалися положення пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі взята із зведеного кошторисного розрахунку проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва. Відповідна проектно-кошторисна документація пройшла експертну оцінку.
Також надаємо Вам усі документи, які вимагаються запитом, а саме:
- копію зведеного кошторисного розрахунку на 2 арк.;
- експертний звіт на 2 арк.
2. Посилання на сайт: https://gromada.org.ua/gromada/yarmolynecka/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-11-23-59-18-08-2022/.
3. Стосовно встановлення в додатку 5 до тендерної документації (пункт 9.1 проекту договору) гарантійного строку на виконання робіт 5 років, повідомляємо, що Замовником дійсно некоректно було відображено відповідний пункт проекту договору. Проте, нами внесено зміни до договору та викладено пункт 9.1 договору в новій редакції, а саме: «9.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт i змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Гарантійний строк на виконані роботи визначається згідно вимог ДБН В.2.3.-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво, за умови дотримання правил експлуатації об’єкта, з моменту підписання Сторонами останнього акту приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в).
Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій та можливість їх експлуатації протягом наступних строків експлуатаційної придатності елементів дороги:
- земляне полотно – не менше ніж 10 років;
- основа дорожнього одягу - не менше ніж 8 років;
- асфальтобетонне покриття – не менше ніж 5 років».