• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту Ярмолинецької селищної територіальної громади Хмельницької області, Хмельницького району, смт Ярмолинці, вул. Адріана Баранецького, провул. Адріана Баранецького»

Завершена

3 529 701.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 648.51 UAH
Номер: e285f57ada42404985476806ea4e60f2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-24-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.11.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 24.11.2023 16:55 - 16.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 24.11.2023 № 220 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 24.11.2023 № 220 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2023-08-29-005922-a 29.08.2023 Ярмолинецька селищна рада Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу Людмила ХИТРЕНКО
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 05) 722-22-69, nora_2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIIІ, розгляду тендерних пропозиції учасника ТОВ "БУДІНТЕРКО¬МПЛЕКТ", своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон № 922-VIIІ) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ярмолинецької селищної ради (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-08-29-002345-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 29.08.2023 № 218, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10 жовтня 2023 № 310, тендерну пропозицію ТОВ "БУДІНТЕРКО¬МПЛЕКТ" (далі – учасник), повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднено 10 жовтня 2023 року, договір від 18.10.2023 № 448, пояснення замовника отримане 01.12.2023 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу від 30.11.2023. Під час проведення тендеру учасником - ТОВ "БУДІНТЕРКО¬МПЛЕКТ" подано скаргу до АМКУ щодо не відповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації ПП "А.М.А. ПЛЮС". (Рішення АМКУ від 02.10.2023 №15604-р/пк-пз). Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень: 07.12.2023 18:32 - 13.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2023 18:32

Запити/Пояснення