-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання засобів оповіщення та інформування населення: придбання та встановлення пристроїв гучного мовлення та допоміжного обладнання
ОБСЯГ ПОСТАВКИ ТОВАРУ: наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону – ЗАЗНАЧЕНО У ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Завершена
25 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 127 500.00 UAH
Номер:
e3a1edcb5dfd4493b8564a8858d00300
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-30-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2023 00:00
Період моніторингу:
31.10.2023 09:38 - 22.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2023 Одеса № 268
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 30.10.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2023 № 268
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2023-08-29-004917-a 29.08.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерної пропозиції, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (в редакції, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) (далі – Особливості), надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерної пропозиції, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики міста Одеси (Центр – «077»)» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.08.2023 № 18, ТД із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.09.2023 № 20, перелік змін, що вносяться до ТД, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.09.2023, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.09.2023 та 04.09.2023, звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.09.2023 та 02.09.2023, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.09.2023, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНІРИНГ-АНАЛІТИКА», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 12.09.2023 № 23, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.09.2023, договір про закупівлю від 25.09.2023 № 20, пояснення та документи Замовника, отримані 14.11.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
17.11.2023 16:39 - 23.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2023 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
0a43899777594f2984d54fcca2eaeb32
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.11.2023 12:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів (проєктна (проєктно-кошторисна) документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, погодження уповноважених органів тощо) вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати відповідну інформацію та документи.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. У межах цієї процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель та укладеного договору про закупівлю Замовником визначено фінансування по двом КЕКВ: 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» та 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Як Замовник може пояснити, що у межах цієї єдиної процедури закупівлі Замовник закуповує і товари і послуги за одним предметом закупівлі товару при наявності окремо визначеного фінансування для товарів та послуг?
Водночас відповідно до абзацу 2 пункту 1.4 глави 1 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерство фінансів України від 12.03.2012 № 333, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 березня 2012 р. за № 456/20769, оплата витрат на транспортування, включаючи витрати зі страхування ризиків транспортування товарів, установку, монтаж, налагодження, заготівлю товарів та оплату тарифів (фрахту) за вантажно-розвантажувальні роботи здійснюється за тим кодом економічної класифікації видатків бюджету, за яким здійснюється придбання товару, якщо це передбачено умовами договору придбання.
В свою чергу роботи з організації каналів зв’язку у загальній кількості 120 каналів, які передбачені технічною специфікацією Замовника, не є послугами, пов’язаними з постачанням товарів, що закуповуються Замовником.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
67b27f75b50e483cb532a66fe9de0291
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснення від Південного офісу Держаудитслужби.
Дата опублікування:
14.11.2023 18:14
Опис:
Пояснення на Запит Південного офісу Держаудитслужби у рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-29-004917-a – додаються.