-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аварійно - відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт Старий Салтів, вул. Садова, 87
Завершена
30 651 954.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 153 259.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 153 259.77 UAH
Номер:
d75168fe79f047e09a377164c8bf59e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-24-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.05.2024 00:00
Період моніторингу:
24.05.2024 19:27 - 15.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.05.2024 № 85
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.05.2024 № 85
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21. UA-2023-08-28-010702-a 28.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТДВ «ЖИТЛОБУД-2» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-08-28-010702-a, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.08.2023 №234, протокол розкриття від 08.09.2023, тендерну пропозицію Товариство з додатковою відповідальністю «ЖИТЛОБУД-2» (далі – ТДВ «ЖИТЛОБУД-2», учасник, учасник - переможець); повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 08.09.2023, договір про закупівлю від 02.10.2023 № 45-23 на загальну суму 24 297 856,80 грн (далі – Договір); додаткові угоди від 03.10.2023 №1, від 18.12.2023 №2, від 29.12.2023 №3, від 15.04.2024 №4, від 18.04.2024 №5; пояснення Замовника, отримане 04.06.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТДВ «ЖИТЛОБУД-2» установлено наступне.
Відповідно до умов пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Поряд з цим, відповідно до підпункту 1.2.4 Додатку №2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації, учасник повинен надати сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій посвідчень з охорони праці директора, головного інженера та виконроба.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТДВ «ЖИТЛОБУД-2» надано посвідчення старшого виконавця Шломенко П.І., складеного безпосередньо учасником, на російській мові.
Однак, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТДВ «ЖИТЛОБУД-2», тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 10.06.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 13.06.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Пунктом 7.2. Розділу І Тендерної документації встановлено наступне «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою».
Посвідчення старшого виконавця Шломенко П.І. – це заповнена форма відповідно до додатку 2 до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15. Тобто зазначене посвідчення не є документом, який складається безпосередньо учасником для участі у процедурі закупівлі.
Ураховуючи вище викладене, у замовника відсутній обов'язок щодо розміщення в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції.».
Однак, зазначене пояснення не спростовує факт невідповідності посвідчення вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень:
18.06.2024 09:58 - 03.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2024 09:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація
Дата публікації звіту:
21.06.2024 14:00
Запити/Пояснення
Номер:
52c3c6cca8734eb4a10a100f99cc3aba
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.05.2024 13:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно - відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт Старий Салтів, вул. Садова, 87» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-28-010702-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі? Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до вимог Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі в тендерній пропозиції повинен надати документи у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема:
1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
1.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. (Додаток 4).
В складі тендерної пропозиції учасником Товариство з додатковою відповідальністю «ЖИТЛОБУД-2» надано Довідку про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 07.09.2023 №388 (далі- Довідка).
Також, Учасником в складі тендерної пропозиції подано Підсумкову відомість ресурсів, в якій зазначено механізований інструмент, наявність якого не підтверджена вищевказаною Довідкою, а саме: дрилі електричні (шифр ресурсу КБМ270-115), пилки дисковій електричній (шифр ресурсу КБМ270-90), шуруповерти (шифр ресурсу КБМ270-119), перфоратори електричні (шифр КБМ270-135).
Використання вищевказаного механічного інструменту також обумовлено Технічним завдання «Аварійно - відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт Старий Салтів, вул. Світла, 51» Додаток 3 до тендерної документації, а саме:
п.4 – «Установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен»;
п.6 – «Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах»;
п.7 – «Знімання дерев'яних підвіконних дощок в кам'яних будівлях»;
п.31 - «Посилення цегляних стін металевими тяжами»;
п.34 – «Мурування внутрішніх стін в монолітно-каркасних будівлях з газобетонних блоків»;
п.38 – «Виготовлення монорейок, балок та інших подібних конструкцій промислових будівель»;
п.44 – «Улаштування покриттів насухо зі зварюванням полотнища у стиках»;
п.48 – «Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 2 м2 з металлопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель
78+100».
Поряд з цим, у Підсумковій відомості ресурсів зазначено використання певного механізованого інструменту, який не вказано Учасником у Довідці, а саме: вібратори глибинні (шифр КБМ270-117); лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59т] (шифр КБМ203-401); машини шліфувальні електричні (шифр КБМ233-301); фарборозпилювачі ручні (шифр КБМ270-126); фен для зварювання поліетиленових листів (шифр КБМ205-920).
Чому вищевказане обладнання не зазначено у Довідці від 07.09.2023 №388?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ca1ceb1359f9412cbd42cd8991d66c8a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.06.2024 15:13
Опис:
Пояснення
Номер:
f9dc885bc8ba4c85ac29c24f6516ba7e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2024 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно - відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт Старий Салтів, вул. Садова, 87» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-28-010702-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Замовником укладено договір з переможцем ТДВ «ЖИТЛОБУД-2»
(код ЄДРПОУ 01270351) від 02.10.2023 №45-23 на загальну суму 24 297 856,80 гривень. Поряд з цим, Замовником та ТДВ «ЖИТЛОБУД-2» укладається додаткова угода від 18.12.2023 №2 про зміну строку виконання робіт до 25.12.2024 року.
Замовнику необхідно підтвердити наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c033cecb6e9848858b22e40d0e8fe462
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2024 10:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно - відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт Старий Салтів, вул. Садова, 87» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-28-010702-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Відповідно до п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Відповідно до п.1.2.4 Додатку №2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації, учасник повинен надати сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій посвідчень з охорони праці директора, головного інженера та виконроба.
ТДВ «ЖИТЛОБУД-2» у складі тендерної пропозиції надано посвідчення старшого виконавця Шломенко П.І., складеного безпосередньо учасником, на російській мові.
Чому в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.