-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Харківський район, смт. Слатине, вул. Зернова,12
Завершена
1 186 809.00
UAH без ПДВ
Номер:
5ec9238576a242d5b03c4e72d174b141
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2023 00:00
Період моніторингу:
03.10.2023 12:32 - 25.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2023 № 61
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, від 26.09.2023 № 003100-18/11032-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.10.2023 № 61.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-08-28-006744-a 28.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Дергачівської міської ради UA-P-2023-08-28-004064-b на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 05.10.2023.
Період усунення порушень:
10.10.2023 15:20 - 14.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.10.2023 15:20
Запити/Пояснення
Номер:
9ae7908401cd476182f88ae265cb085b
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.10.2023 13:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Харківський район, смт. Слатине, вул. Зернова,12» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-28-006744-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме ФОП РЄЗНІК ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА (ідентифікаційний код 3707506068)?
4. Надати укладений договір від 25 серпня 2023 № 454 з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього. Пояснити причини нерозміщення в електронній системі закупівель договору, укладеного за результатами закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
66fc63f7b8c541a68cdf006cf16f6761
Назва:
Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолію КАРП’ЮКУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
05.10.2023 16:10
Опис:
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Харківський район, смт. Слатине, вул. Зернова,12» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-28-006744-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Щодо першого питання Вашого запиту надаємо інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме, робочий проєкт з дефектним актом в тому числі, єкспертний звіт, розпорядження, договір на розробку проєктн-кошторисної документації № 347 від 04.08.2023 з Завдаванням на проєктування в тому числі.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до:
- Кошторисних норм України у будівництві, зокрема Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021;
- розробленої та затвердженої в установленому порядку проєктно-кошторисної документації;
- експертного звіту.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та згідно якої отримано експертний звіт (позитивний). Очікувана вартість робіт за предметом закупівлі визначалась відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої кошторисної документації та дефектного акту на роботи по об’єкту: «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Харківський район, смт. Слатине, вул. Зернова,12».
Що до обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайту повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті
Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, у пункті 4 та підпункті 1 постанови № 710 рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Закупівля UA-2023-08-28-006744-a здійсненна без використання електронної системи закупівель не відноситься до конкурентної та переговорної процедури, в зв’язку з чим обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайту не було розміщене.
Щодо другого питання Вашого запиту стосовно інформації та її документального підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повідомляємо що Договір підряду № 454 від 25.08.2023 року укладено відповідно до п.11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), а саме «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель». Звертаємо Вашу увагу що кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з урахуванням будівельних робіт, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних робіт складає, 1357352,40 грн. (з ПДВ). Сума закупівлі по договору № 454 складає 1186809 грн., тобто є меншою, ніж 1,5 млн. гривень. Отже, виходячи з вищевикладеного замовником не було порушено норми чинного законодавства.
Щодо третього питання Вашого запиту, Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме ФОП РЄЗНІК ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА (ідентифікаційний код 3707506068), повідомляємо наступне.
Дослідивши ринкові ціни та отримавши комерційні пропозиції від чотирьох потенційних підрядників щодо виконання таких робіт, було прийнято рішення укласти договір із підрядником ФОП Рєзнік Юлією Михайлівною (ідентифікаційний код 3707506068), яка запропонувала найбільш економічно вигідну (обґрунтовану) пропозицію (комерційні пропозиції додаються)
Щодо четвертого питання Вашого запиту, надаємо укладений договір від 25 серпня 2023 № 454 з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього.
Щодо питання нерозміщення в електронній системі закупівель договору, укладеного за результатами закупівлі, пояснюємо, що Договір від 25 серпня 2023 № 454, укладений між Дергачівською міською радою та ФОП Рєзнік Юлією Михайлівною, укладено відповідно до п. 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». На виконання вимог положень вказаних Особливостей здійснення публічних закупівель, замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, при цьому звертаємо увагу, що в даному випадку для Замовників не передбачено обов’язку здійснювати публікацію самого договору. (Звіт додається)
Головний спеціаліст відділу публічних закупівель
та договірної роботи Дергачівської міської ради,
уповноважена особа Наталія РАДЧЕНКО