-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за адресою: Київська область, смт Бородянка, вул. Центральна, 230-А
Завершена
15 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 150 000.00 UAH
Номер:
6c86f6f2108c4ed1a3c7bba7440679d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-19-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2023 00:00
Період моніторингу:
19.09.2023 11:38 - 11.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2023 № 250
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-08-25-010550-a 25.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 11.07.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.08.2023 № 141, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.09.2023 року, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «ПАРИТЕТ БЦ», протокол уповноваженої особи від 05.09.2023 № 147, повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2023, договір від 12.09.2023 № 359/112-106, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 25.09.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція одного учасника ТОВ «ПАРИТЕТ БЦ» з ціною 15 000 000,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
12.10.2023 18:03 - 18.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.10.2023 18:03
Запити/Пояснення
Номер:
c2361fe4a141477190f8cfa5f9433deb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2023 14:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за адресою: Київська область, смт Бородянка, вул. Центральна, 230-А», за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-25-010550-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f01033c1120147019faaca749f290415
Назва:
Надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі на запит від 20.09.2023
Дата опублікування:
25.09.2023 16:34
Опис:
На виконання Вашого Запиту щодо надання пояснень (інформації, документів) у встановлені законодавством строки, керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», через електронну систему закупівель надаємо наступну інформацію та підтверджуючі документи:
Стосовно розрахунку розміру бюджетного призначення, визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та очікуваної вартості повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі, була визначена з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Звертаємо увагу, що розрахунок розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості є передумовою ефективного планування, для успішного проведення процедур державних закупівель та досягнення максимальної економії.
Так Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості відповідно до: плану закупівель, за результатами виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за адресою: Київська область, смт. Бородянка, вул. Центральна, 230-а", коригування проектно-кошторисної документації проведено відповідно до договору від 11.08.2023, №318/112-106, Експертизи кошторисної частини проектної документації, та отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №03-2707-23/К вiд 14 серпня 2023 року, що додається.
Звертаємо увагу, що згідно діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не встановлено вимоги щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації та оголошенні про відкриті торги, відповідно до вимог Закону.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-25-010550-a. через авторизований електронний майданчик https://my.zakupki.prom.ua - авторизовану Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційну систему, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", і є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
Додаткові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, які викладені в Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, не для всіх сформульовані як обов’язкові, і зокрема для управлінь Пенсійного фонду України надано лише рекомендації. Отже, замовник діяв в межах та спосіб визначений, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель на момент проведення процедури закупівлі даного предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що за результатами моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA2021-11-22-014588-a проведеним ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ аналогічних дій іншого замовника порушень не виявлено. Результат моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-22-014588-a: «Порушення не виявлено».
Підсумовуючи вищезазначене, дана вимога пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 є рекомендаційною. Сподіваємось, що Державна аудиторська служба України та міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результати проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення з ідентичних питань моніторингу.
Варто зазначити, що реконструкція приміщення триває з травня 2022 року і щорічно роботи виконуються на підставі догорів підряду в межах доведених асигнувань на фінансування адміністративних витрат, пов’язаних із виконанням функцій, покладених на органи Пенсійного фонду України, Головному управлінню Пенсійного фонду України у Київській області. Так, на момент оголошення моніторингу, в рамках договору від 12.09.2023 №359/112-106 укладеного за результатами закупівлі, щодо якої здійснюється моніторинг, сторонами розпочато виконання договірних зобов’язань.
Таким чином, Замовником на виконання ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надано пояснення в рамках моніторингу закупівлі.