-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
55 570 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 277 851.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 277 851.25 UAH
Номер:
3f4a8401d5c1438b899dbe9ef5c2f1df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-26-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2023 00:00
Період моніторингу:
26.09.2023 12:28 - 18.10.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2023 № 258
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-08-25-010377-a 25.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції
ТОВ «ГРАФІКАПРОМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.08.2023 № 7/8 зі змінами
(далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.08.2023, протокол розкриття від 04.09.2023, тендерну пропозицію ТОВ «ГРАФІКАПРОМ», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.09.2023, договір від 20.09.2023 № 731, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 28.09.2023.
Моніторингом встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція одного учасника
ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» з ціною 51 960 000,00 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень:
20.10.2023 16:23 - 26.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.10.2023 16:23
Запити/Пояснення
Номер:
6d107b49d5254190af684817ffd98a61
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.09.2023 09:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.10.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9091e76223b4429185df4f22ba85585e
Назва:
Відповідь Центру зв'язку та управління ДСНС України на запит Держаудитслужби
Дата опублікування:
28.09.2023 13:48
Опис:
На вимогу запиту Державної аудиторської служби України, який було розміщено в системі ПРОЗОРО 27.09.2023 року щодо надання пояснень по закупівлі № UA-2023-08-25-010377-a 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) надаємо необхідну інформацію.
Повідомляємо, що закупівля № UA-2023-08-25-010377-a була оголошена Центром зв’язку та управління ДСНС України на підставі листа Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 22.08.2023 року № 16-15683/163-1 “Про організацію закупівлі”. У листі зазначається, що Державна служби України з надзвичайних ситуацій з метою виконання пункту 1.4 розділу “II. Нормативно-технічні заходи” – “Придбання засобів інформатизації, у тому числі ліцензійного програмного забезпечення для органів системи МВС, а також підрозділів апарату МВС, територіальних органів з надання сервісних послуг МВС, закладів, установ і підприємств, що належать до сфери управління МВС” Плану реалізації галузевої програми інформатизації Міністерства внутрішніх справ України на період 2021-2023 років та пункту 7.5 наказу ДСНС від 26.12.2022 року № 761 “Про затвердження Плану заходів цифрового розвитку Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2023 рік”, просить здійснити закупівлю 2000 персональних комп’ютерів форм-фактора планшет, які будуть встановлені на протипожежній та аварійно-рятувальній техніці територіальних органів управління ДСНС. Технічна специфікація персональних комп’ютерів форм-фактора планшет погоджена листом Міністерства внутрішніх справ України від 17.08.2023 року № 57861/16-15642-2023.
Перед оголошенням даної закупівлі було детально вивчено ринкові ціни на предмет закупівлі шляхом направлення 3-м фірмам запитів цінових пропозицій. Після отримання 3-х цінових пропозицій було сформовано орієнтовну ціну на закупівлю. Тільки після детального вивчення ринку даного предмету закупівлі було оголошено процедуру відкритих торгів. Процедура оголошена з дотриманням всіх вимог, що визначені Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Центр зв’язку та управління ДСНС України фінансується з Державного бюджету України. Головним розпорядником коштів є Державна служба України з надзвичайних ситуацій.
Надаємо посилання на сторінку сайту Центру зв’язку та управління ДСНС України на якому розміщені технічні вимоги до предмету закупівлі, лист ДСНС від 22.08.2023 року № 16-15683/163-1 “Про організацію закупівлі”, три цінові пропозиції на предмет закупівлі, що свідчить про вивчення середньої ринкової ціни, зміни до річного плану закупівель https://czu.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/texnicni-vimogi-do-predmetiv-zakupivli.
В разі, якщо наданої інформації щодо закупівлі № UA-2023-08-25-010377-a буде недостатньо, готові терміново надати додаткову інформацію.