-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція системи опалення Врадіївського ліцею № 2 за адресою: смт. Врадіївка, вул. Івана Врадія, 112 на території Врадіївської селищної ради Первомайського району Миколаївської області (45454000-4 – Реконструкція)
кількість - 1 робота, обсяг визначений технічною специфікацією.
Завершена
7 804 137.58
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 020.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 020.69 UAH
Номер:
f10da839248a4d0b8f161513e0cba6e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-30-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2023 00:00
Період моніторингу:
30.10.2023 11:54 - 21.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2023 № 69-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 13 жовтня 2023 року № 003100-18/11797-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 30.10.2023 № 69-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-08-25-009815-a, 25.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу першого пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Врадіївської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.08.2023 № 84; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «104.ЮА» (далі – ТОВ «104.ЮА»); пояснення Замовника, отримані 07.11.2023 та 15.11.2023 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 06.09.2023 № 89; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «104.ЮА відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 14.09.2023 № 263; звіт про результати проведення закупівлі; додаткову угоду від 27.10.2023 № ДУ-1/263; повідомлення про внесення змін до договору.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено, що між Замовником та ТОВ «104.ЮА» укладено договір підряду від 14.09.2023 № 263 за кошти місцевого бюджету на загальну суму 7 687 695,88 гривень. Згідно з пунктом 1.1 розділу 1 цього договору підрядник зобов’язується виконати роботи у відповідності до замовлення та вимог проектно-кошторисної документації. Проте, укладений договір від 14.09.2023 № 263 та додатки до нього не містять обсягів робіт.
Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов’язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об’єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об’єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.
Договір підряду відповідно до частини другої статті 318 Господарського кодексу України укладається на будівництво, розширення, реконструкцію та перепрофілювання об'єктів; будівництво об'єктів з покладенням повністю або частково на підрядника виконання робіт з проектування, поставки обладнання, пусконалагоджувальних та інших робіт; виконання окремих комплексів будівельних, монтажних, спеціальних, проектно-конструкторських та інших робіт, пов'язаних з будівництвом об'єктів.
Згідно з інформацією, розміщеною Замовником у річному плані закупівель на 2023 рік UA-P-2023-08-25-005029-c, за КЕКВ 3142 «Реконструкція та реставрація інших об’єктів» придбаваються роботи з реконструкції, в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в укладеному договорі підряду від 14.09.2023 № 263 предметом процедури закупівлі є реконструкція системи опалення Врадіївського ліцею № 2.
Відповідно до пункту 7 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, зі змінами (далі – Загальні умови), умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Відповідно до пункту 15 Загальних умов у договорі підряду сторони зобов’язані визначити найменування об’єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об’єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору.
Типовий договір підряду в капітальному будівництві, затверджений наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 (далі – Типовий договір підряду), та відповідно до пункту 3 Типового договору підряду склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід'ємною частиною договору.
Частиною першою статті 844 Цивільного кодексу України визначено, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Також, за нормою статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 10 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону та цих особливостей.
Враховуючи викладене вище, договір від 14.09.2023 № 263 укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, зокрема не містить обсягів робіт, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та з недотриманням принципів відкритості та прозорості, визначених у пункті 3 частини першої статті 5 Закону.
Період усунення порушень:
17.11.2023 10:32 - 02.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2023 10:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок за результатами моніторингу закупівлі повідомляємо наступне:
Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов’язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об’єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об’єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.
Договір підряду відповідно до частини другої статті 318 Господарського кодексу України укладається на будівництво, розширення, реконструкцію та перепрофілювання об'єктів; будівництво об'єктів з покладенням повністю або частково на підрядника виконання робіт з проектування, поставки обладнання, пусконалагоджувальних та інших робіт; виконання окремих комплексів будівельних, монтажних, спеціальних, проектно-конструкторських та інших робіт, пов'язаних з будівництвом об'єктів.
Відповідно до пункту 15 Загальних умов у договорі підряду сторони зобов’язані визначити найменування об’єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об’єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору.
Типовий договір підряду в капітальному будівництві, затверджений наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 (далі – Типовий договір підряду), та відповідно до пункту 3 Типового договору підряду склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід'ємною частиною договору.
Звертаємо вашу увагу на те, що Типовий договір підряду, затверджений наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 містить перелік додатків до Договору. Серед яких:
«Додатки до Договору
Додаток 1. Графік передачі проектної документації (якщо вона
передається частинами)
Додаток 2. Графік передачі Замовником Підряднику матеріалів.
Додаток 3. Графік передачі Замовником Підряднику устаткування
Додаток 4. Графік надання Замовником Підряднику робочої сили
Додаток 5. Заходи Замовника щодо безпечного ведення робіт
(якщо виконання робіт здійснюється на діючому об'єкті)
Додаток 6. Календарний графік виконання робіт
Додаток 7. План фінансування будівництва»
Відтак в зазначеному переліку немає такого додатку як обсяги робіт чи проектно-кошторисна документація.
Окрім того, це Типовий договір підряду, і як зазначено в наказі Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 Про затвердження Примірного договору підряду в капітальному будівництві. Тобто цей договір не є обов’язковим до використання і врахування Замовником, він є Примірним і та не носить обов’язкового характеру.
Частиною першою статті 844 Цивільного кодексу України визначено, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди.
Також, за нормою статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відтак, як і зазначено в висновку, в статті 180 Господарського кодексу України, в статті 638 Цивільного кодексу України, сторони мають досягнути згоди щодо усіх істотних умов договору а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Також, обсяги робіт чи проектно-кошторисна документація не є умовами, щодо сторони мають досягнути згоди згідно умов договору підряду №263 від 14.09.2023 р., що укладений за результатами проведених торгів.
Згідно Технічної специфікації до Тендерної документації на дану закупівлю: Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- розрахунок договірної ціни та кошторис, складені відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, чинним законодавством України. Відповідно до пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва;
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проект календарного графіку виконання робіт. (під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом).
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "104.ЮА" надав в складі Тендерної пропозиції вище зазначені документи.
Відповідно до пункту 7 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, зі змінами (далі – Загальні умови), умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника.
Згідно п. 18 Постанови КМУ №1178: Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Відтак, звертаємо вашу увагу на те, що умови договору підряду №263 від 14.09.2023 р., що укладений за результатами проведених торгів, не відрізняються від тендерної документації замовника та тендерної пропозиції підрядника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "104.ЮА".
Згідно Розділу 1 Проекту договору та договору №263 від 14.09.2023 р., що укладений за результатами проведених торгів: Підрядник зобов'язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи: « Реконструкція системи опалення Врадіївського ліцею № 2 за адресою: смт. Врадіївка, вул. Івана Врадія, 112 на території Врадіївської селищної ради Первомайського району Миколаївської області (45454000-4 – Реконструкція)», а Замовник зобов'язується прийняти і оплатити виконані роботи.
Обсяги робіт можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
Згідно Розділу 6 Проекту договору та договору №263 від 14.09.2023 р., що укладений за результатами проведених торгів:
Замовник повинен
6.2.1. Забезпечити Підрядника проектно-кошторисною документацією в кількості, що визначено згідно Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 на протязі 5-ти днів після набуття сили договору, дозволу на виконання будівельних робіт – шляхом укладання акту прийому-передачі.
Підрядник повинен
6.4.2. Протягом 5-ти днів розглянути проектно-кошторисну документацію та подати свої зауваження Замовнику. Додаткові роботи, які виникли після цього строку, і не викликані змінами проектних рішень, виконуються Підрядником за власний рахунок.
Окрім того, перелік видів робіт міститься також в Додатку 2 до Договору №263 від 14.09.2023 р., що укладений за результатами проведених торгів: Графік виконання робіт на об'єкті.
Відтак, зважаючи на те, що це договір укладений за результатами відкритих торгів, обсяги робіт та кошторисна документація містяться в складі Тендерної пропозиції Учасника, договір за результатами проведення відкритих торгів не може відрізнятися і не відрізняється від тендерної пропозиції учасника, обсяги робіт та кошторисна документація не є умовами, щодо яких сторони мають досягнути згоди при укладенні договору підряду. Якщо б обсяги робіт та кошторисна документація Учасника не відповідала вимогам Замовника, замовник мав би відхилити Тендерну пропозицію Учасника. Відтак, якщо Замовник визнав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "104.ЮА" переможцем, означає, що Тендерна пропозиція, в тому числі обсяги робіт та кошторисна документація подані Учасником в складі тендерної документації відповідають вимогам Замовника.
Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що Замовником проаналізовано інформацію, яка міститься в відкритому доступі та надаємо вам приклади Закупівель інших робіт, за якими здійснювався моніторинг ДАСУ:
1. UA-2023-08-08-005392-a
Згідно проекту договору та договору укладеного за результатами закупівлі
15. Додатки до договору.
15.1. До Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору :
- Договірна ціна (Додаток 1);
- Графік виконання робіт (Додаток 2)
- Графік фінансування робіт (Додаток 3)
Результат моніторингу- порушень не виявлено.
2. UA-2023-10-10-010740-a
Згідно проекту договору та договору укладеного за результатами закупівлі
15.1. До Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору :
- Договірна ціна (Додаток 1);
- Графік виконання робіт (Додаток 2)
- Графік фінансування робіт (Додаток 3)
Результат моніторингу- порушень не виявлено.
Відтак Проект договору складений у відповідності до чинного законодавства та узгоджується з практикою моніторингів ДАСУ.
Згідно ч. 9 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»: 9. У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Просимо взяти до уваги надані пояснення щодо не вчинення порушень при здійсненні даної закупівлі.
З повагою!
Дата публікації звіту:
24.11.2023 15:19
Запити/Пояснення
Номер:
0c2990589d9f45beaef67c402ba423a6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.11.2023 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-25-009815-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-08-25-009815-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- чому договір про закупівлю, укладений з переможцем відкритих торгів ТОВ «104.ЮА» від 14.09.2023 № 26 та додатки до нього не містять обсягів робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією?
- з яких підстав в електронній системі закупівель не оприлюднені зміни, внесені 21.09.2023 до істотних умов договору від 14.09.2023 № 263, якщо повідомлення про внесення цих змін оприлюднена 04.10.2023 та 06.10.2023?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
2b858a9da26642b5842b9898ce381b9f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2023 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-25-009815-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не відхилена тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ТОВ «104.ЮА», якщо:
1) на підтвердження фінансової спроможності учасника не надано баланс підприємства, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за останній звітний період та за перший квартал 2023 року, чим не виконано вимоги розділу 4 додатку 1 до тендерної документації;
2) на порушення вимог пункту 2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації не надано договір на право застосування програмного комплексу АВК або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника, а також чинну ліцензію, що діє на момент подання тендерної пропозиції, видану часнику, яка підтверджує право на використання програмного комплексу для визначення вартості будівництва, чим.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
80e4299f7b6e40f0a4b19d92c0cfe4c5
Дата опублікування:
15.11.2023 09:36