• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Саджанці дерев і кущів

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Кількість товарів: 1425 шт.

Завершена

5 823 982.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 119.91 UAH
Номер: c2a3b72c1f7d4fd68949ada57f0d6e4f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-26-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.10.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 26.10.2023 16:26 - 16.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.10.2023 № 231 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 25.10.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.10.2023 № 231 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9 UA-2023-08-25-008815-a 25.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВА ПРОДЖЕКТ» встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «ЄВА ПРОДЖЕКТ»; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЄВА ПРОДЖЕКТ», протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2023, договір про закупівлю від 20.09.2023 № 28Т-2023, додаткова угода від 12.10.2023 №1, пояснення Замовника від 01.11.2023 та 09.11.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що згідно з підпунктом 3.1.2 пункту 3.1 «Документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції» розділу 3 «Перелік документів та інформації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівель повинен надати візуальне представлення товару, що пропонується до поставки (актуальне на дату подання тендерної пропозиції кольорове фото товару по позиціях 4, 5, 6, 9, 16, 17, 20, 21, 23, 24 Технічної специфікації, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації). Фотографічне зображення повинно бути розміром не менше формату А4, з високою роздільною здатністю, що забезпечить можливість ідентифікації видів рослин. Фотографічне зображення повинно містити заміри чіткі та читаємі основних показників: для саджанців дерев: фото товару (позиції 4, 5, 6, 9, 16, 17, 20 Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації)) із зазначенням заміру на лінійці: висоти штамбу, загальної висоти наземної частини рослини, обхват стовбура; фото зразку маркування кожного виду рослин (етикетка). Проте, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЄВА ПРОДЖЕКТ», в файлах «ФОТО - 4.pdf»; «ФОТО - 16.pdf»; «ФОТО - 17.pdf»; «ФОТО - 20.pdf» фотографічне зображення саджанців дерев завантажені без зазначення заміру на лінійці - обхвату стовбура, що не відповідає технічним вимогам, які викладені в тендерній документації Замовника. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.11.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, яким чином учасником процедури закупівель ТОВ «ЄВА ПРОДЖЕКТ» виконано вимоги підпункту 3.1.2 пункту 3.1 «Документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції» розділу 3 «Перелік документів та інформації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» тендерної документації Замовника, а саме: надання фотографічного зображення із зазначенням заміру на лінійці обхвату стовбура. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.11.2023 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «Перелік документів та інформації, що вимагались від учасників відкритих торгів «Саджанці дерев і кущів (код 03450000-9 Розсадницька продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)» на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, наведено в Розділі 3 Додатку 2 тендерної документації від 25.08.2023 № 49 (далі – тендерна документація). Такими документами для учасників є: 1. Технічна специфікація згідно Додатку 3 до тендерної документації; 2. Візуальне представлення товару, що пропонується до поставки (актуальне на дату подання тендерної пропозиції кольорове фото товару по позиціях 4, 5, 6, 9, 16, 17, 20, 21, 23, 24 Технічної специфікації, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації); 3. У разі поставки сортів рослин, які захищенні правом інтелектуальної власності, гарантійний лист про те, що поставка товару сортів «роялті» буде здійснена із дотриманням Закону України «Про охорону прав на сорти рослин» та супроводжуватися документами, які підтверджують оплату, відповідно до економічної цінності сорту «роялті», за авторські права даного сорту. ТОВ "ЄВА ПРОДЖЕКТ" на виконання вимог, зазначених в пункті 3.1.2 пункту 3.1 Розділу 3 Додатку 2 тендерної документації, 02.09.2023 в електронну систему закупівель завантажено фото товару, що пропонується до поставки, в тому числі фото саджанців дерев по позиціях 4, 5, 6, 9, 16, 17, 20 Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації)) (додаються), які містять заміри чіткі та читаємі основних показників на лінійці: висоти штамбу, загальної висоти наземної частини рослини, обхват стовбура; фото зразку маркування кожного виду рослин (етикетка). За результатами візуального огляду фото саджанців дерев встановлено, що вимірювання основних параметрів дерев учасником здійснювалося за допомогою основних вимірювальних інструментів, що розраховують зокрема висоту і окружність будь-якого дерева. Учасником здійснено стандартне вимірювання розміру дерев, тримаючи лінійку вертикально, дотримуючись основних методів вимірювання, визначених діючий ДСТУ 7445:2013 «Саджанці дерев і кущів. Технічні умови». За шкалою виміряно окружність стовбура кожного дерева на висоті 1,3 м за числом поділок на лінійці між візирною лінією і горизонтальною лінією. Висота визначалась за допомогою лінійного вимірювального інструмента жорсткого, а обхват стовбура м’яким лінійним інструментом стрічкою з сантиметровими поділками, що видно на наведених фото.». Однак, в файлах «ФОТО - 4.pdf»; «ФОТО - 16.pdf»; «ФОТО - 17.pdf»; «ФОТО - 20.pdf» на фотографічних зображеннях саджанців дерев замір обхвату стовбура м’яким лінійним інструментом стрічкою з сантиметровими поділками відсутній. Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. Таким чином, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВА ПРОДЖЕКТ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 14.11.2023 21:30 - 29.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2023 21:30

Оскарження висновку в суді

Опис: КП УЗН Оболонського району подано позовну заяву від 22.11.2023 № 836 до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.11.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-25-008815-a.
Дата публікації: 24.11.2023 09:37
Дата відкриття провадження: 20.12.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 320/43369/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку Заперечення до висновку викладено в листі від 17.11.2023 № 830
Дата публікації звіту: 17.11.2023 17:57

Запити/Пояснення