• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул.Приміська,15 (коригування)»

Завершена

3 428 550.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 142.75 UAH
Номер: e356db5ca3ea445497eff476f7059523
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-25-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.09.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.09.2023 15:25 - 17.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.09.2023 №75-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.09.2023 №75-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2023-08-25-006461-a 25.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №11781. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 25 серпня 2023 року №1), тендерну пропозицію ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 вересня 2023 року №2, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15 вересня 2023 року №3142/232, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 15 вересня 2023 року №1, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 29 вересня та 09 жовтня 2023 року через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест», якого обрано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 1.6 пункту 3.2. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. При цьому, тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест» не містить накладений кваліфікований електронний підпис. Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Також, у Додатку №3 тендерної документації Замовником установлено вимогу, що для підтвердження якості товару учасник повинен надати документи виробника котельного обладнання, зокрема: сертифікат відповідності на будівлі теплогенератори на відповідність ДСТУ Б-В. 2.2 – 22:20008. Окрім цього, зазначено, що всі документи, які подаються учасником для підтвердження якості товару повинні бути чинними на дату подання тендерної документації. При цьому, часником ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат №UA.PN.060.1238-19, який виданий ТОВ «Торговий дім Коростенський завод теплотехнічного обладнання» на будівлі теплогенератори модульні (інвентарні) типу «ТМ», термін дії якого закінчився 22 грудня 2021 року. Відповідно до вимог абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а обрав його переможцем та уклав з ним договір від 15 вересня 2023 року №3142/232 загальною вартістю 3 399 719,55 грн.
Період усунення порушень: 11.10.2023 18:27 - 26.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.10.2023 18:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунені шляхом укладання Додаткової угоди №2 від 16.10.2023 до договору №3142/232 від 15.09.2023, про припинення зобов'язань за договором.
Дата публікації звіту: 16.10.2023 16:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 15.09.2023 №3142/232 додатковою угодою від 16.10.2023 №2
Дата публікації: 17.10.2023 14:42

Запити/Пояснення