-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул.Приміська,15 (коригування)»
Завершена
3 428 550.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 142.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 142.75 UAH
Номер:
e356db5ca3ea445497eff476f7059523
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-25-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2023 00:00
Період моніторингу:
25.09.2023 15:25 - 17.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.09.2023 №75-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.09.2023 №75-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-08-25-006461-a 25.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №11781.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 25 серпня 2023 року №1), тендерну пропозицію ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 вересня 2023 року №2, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15 вересня 2023 року №3142/232, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 15 вересня 2023 року №1, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 29 вересня та 09 жовтня 2023 року через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест», якого обрано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до підпункту 1.6 пункту 3.2. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
При цьому, тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест» не містить накладений кваліфікований електронний підпис.
Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Також, у Додатку №3 тендерної документації Замовником установлено вимогу, що для підтвердження якості товару учасник повинен надати документи виробника котельного обладнання, зокрема: сертифікат відповідності на будівлі теплогенератори на відповідність ДСТУ Б-В. 2.2 – 22:20008. Окрім цього, зазначено, що всі документи, які подаються учасником для підтвердження якості товару повинні бути чинними на дату подання тендерної документації.
При цьому, часником ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат №UA.PN.060.1238-19, який виданий ТОВ «Торговий дім Коростенський завод теплотехнічного обладнання» на будівлі теплогенератори модульні (інвентарні) типу «ТМ», термін дії якого закінчився 22 грудня 2021 року.
Відповідно до вимог абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а обрав його переможцем та уклав з ним договір від 15 вересня 2023 року №3142/232 загальною вартістю 3 399 719,55 грн.
Період усунення порушень:
11.10.2023 18:27 - 26.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.10.2023 18:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунені шляхом укладання Додаткової угоди №2 від 16.10.2023 до договору №3142/232 від 15.09.2023, про припинення зобов'язань за договором.
Дата публікації звіту:
16.10.2023 16:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 15.09.2023 №3142/232 додатковою угодою від 16.10.2023 №2
Дата публікації:
17.10.2023 14:42
Запити/Пояснення
Номер:
202f872da26d48e9ae0ef553642bc204
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2023 11:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська,15 (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-25-006461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином учасником ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 1.6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації щодо подання документів тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8885bfe7bad949f387127f942c39903e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.09.2023 12:19
Опис:
Відділ освіти, сім’ї молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради - Замовник, на поставлені, у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка», Вінницька область, Вінницький район, смт Стрижавка, вул. Приміська, буд. 15 (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-25-006461-a) питання, повідомляє:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікувану вартості по об’єкту «Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка» Стрижавської селищної ради», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15 (коригування)» (далі – Об’єкт), здійснено відповідно до норм діючого законодавства, рішення 56 сесія Стрижавської селищної ради 8 скликання від 22 грудня 2022 рок № 10 «Про бюджет Стрижавської селищної територіальної громади на 2023 рік»; проєктно-кошторисної документації, схваленої позитивним експертним звітом «Служби технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 27 червня 2023 року №04-07-0216 (додаток 1), та затверджена рішенням виконавчого комітету Стрижавської селищної ради від 13 липня 2023 року № 231 (додаток 2) та наказом Замовника від 14 липня 2023 року №48-аг (додаток 3); наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, яким затверджена «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Зокрема, бюджетні призначення на 2023 рік по КЕКВ 3142 складає 9 002 350 (дев’ять мільйонів дві тисячі триста п’ятдесят) грн. повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 3793,298 тис. грн. Очікувана вартість предмета закупівлі: «Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка» Стрижавської селищної ради», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15 (коригування)» (CPV ДК 021-2015: 45454000-4 - Реконструкція) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку (додаток 4), за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника» та у главі 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» та становить – 3428,5508 тис. грн. з ПДВ.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням:
https://vinrvo.gov.ua/index.php/government-procurement/%D0%BE%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
3. Учасником торгів, якого визначено переможцем: ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест», подана тендерна пропозиція (далі ТП) з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) директора Чайки Руслана Валентиновича, та надано документи, що підтверджують його повноваження, а саме:
- Протокол загальних зборів засновників № 1 від 20.11.2006, про призначення директора (документ ТП №13);
- Наказ №1-к від 01.01.2007, яким призначено директора (документ ТП №11);
- Довідка №22 від 28.08.2023 (документ ТП №22), якою Учасник повідомляє, що право представляти інтереси під час проведення закупівлі та право підпису усіх документів тендерної пропозиції, в тому числі в подальшому договору про закупівлю у разі перемоги у торгах – є директор Чайка Р.В.
Крім того, Замовником здійснено перевірку кваліфікованого електронного підпису (КЕП) учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Скрін додається:
Номер:
adb217d8ba274af98b56e769fd581e35
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2023 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська,15 (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-25-006461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест», якого обрано переможцем, виконано вимоги Додатку №3 тендерної документації в частині надання:
- сертифікатів відповідності або копій сертифікатів відповідності, виданих органом з сертифікації, що підтверджують якість продукції згідно ДСТУ EN ISO 12100:2016, ДСТУ EN ISO 13857:2016(EN ISO 13857:2008), ДСТУ EN 1037:2014, ДСТУ EN 60204-1:2015, ДСТУ EN 60335-2-102:2017, ДСТУ EN 55014-1:2016, ДСТУ EN 55014-2:2015, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-6-4:2016, НПАОП 0.00-1.81-18 (пункт 1.1. Додатку №3 тендерної документації);
- дозволу на застосування виробника котлів устаткування підвищеної небезпеки: водогрійні котли теплопродуктивністю від 100кВт до 10 000кВт (пункт 1.12. Додатку №3 тендерної документації);
- сертифікату відповідності на будівлі-теплогенератори на відповідність ДСТУ Б-В. 2.2 – 22:20008, чинного на дату подання тендерної пропозиції (Додаток №3 тендерної документації)? Оскільки, учасником надано сертифікат №UA.PN.060.1238-19, термін дії якого сплинув 22 грудня 2021 року (файл 82.Сертифікат_будівлі_модул ДСТУ 2.2-22:20008.pdf).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d9586982825e49e09e9bcfcd65807539
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.10.2023 14:25
Опис:
Відділ освіти, сім’ї молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області - Замовник, на поставлені, у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка», Вінницька область, Вінницький район, смт Стрижавка, вул. Приміська, буд. 15 (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-25-006461-a) питання, повідомляє:
Учасником ТОВ «Торговий Дім «Вінтрастінвест», якого обрано переможцем, виконано вимоги Додатку №3 тендерної документації надано:
- Сертифікат відповідності №UA.PN.060.0102-22 термін дії з 21.01.2022 по 20.01.2024, на Теплогенератори модульні транспортабельні, котли опалювальні водогрійні та парові торгових марок ‘ARS’ та ‘BRS’ потужністю від 0,01 до 1 МВт, що працюють на різних видах палива. (файл 83.Сертифікат_відповідності);
- Дозвіл на застосування виробника котлів устаткування підвищеної небезпеки: водогрійні котли теплопродуктивністю від 100кВт до 10 000кВт №186.17.18 від 03.03.2017 строком дії до 02.03.2027 (файл 58.Дозвіл_на_виконання_новий);
- Сертифікат відповідності № UA.PN.060.1238-19 на Будівлі теплогенератори модульні (інвентарні) типу «ТМ», виробником продукції є ТОВ «Торговий дім Коростенський завод теплотехнічного обладнання» в якому зазначено що продукція виготовляється серійно за ТУ з урахуванням гарантійного терміну зберігання.
Під час підписання Договору Переможцем надано чинний сертифікат відповідності №UA.PN.060.1515/1-21 термін дії з 23.12.2021 по 22.12.2023.
Додаток:
1.Сертифікат відповідності №UA.PN.060.1515/1-21 термін дії з 23.12.2021 по 22.12.2023.