-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 34920000-2– Дорожнє обладнання (дорожня сіль для промислового переробляння ДСТУ4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування (насипом)
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Завершена
4 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 44 000.00 UAH
Номер:
fa74a17b4fb14b5ba920fa89ac938070
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-04-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.12.2023 00:00
Період моніторингу:
05.12.2023 09:57 - 27.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.12.2023 № 327
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-08-25-004348-a 25.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), чинних на дату проведення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – ТД) від 25.08.2023 № 146, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Романченко Максим Юрійович, ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК», ТОВ «ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ» та ТОВ «ЗІО - СПОРТ» (далі - Переможець), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2023
№ 162, від 12.09.2023 № 164, від 14.09.2023 № 167 та від 21.09.2023 № 176, повідомлення про намір укласти договір від 21.09.2023, договір від 05.10.2023 № 3492/05/6, відповідь Замовника на запит від 11.12.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ФОП Романченко Максим Юрійович з остаточною ціною пропозиції 2 675 200,00 грн без ПДВ, ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» з остаточною ціною пропозиції 2 719 050,00 грн з ПДВ, ТОВ «ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ» з остаточною ціною пропозиції 2 719 100,00 грн з ПДВ, ТОВ «ЗІО - СПОРТ» з остаточною ціною пропозиції 3 905 000,00 грн з ПДВ та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО» з остаточною ціною пропозиції 3 906 000,00 грн з ПДВ.
Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ФОП Романченко Максим Юрійович, ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» та ТОВ «ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ» відхилено протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 06.09.2023 № 162, від 12.09.2023 № 164 та від 14.09.2023 № 167.
Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій вищевказаних учасників, зазначених в протоколах, порушень не становлено.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ЗІО - СПОРТ» з остаточною ціною 3 905 000,00 грн.
Період усунення порушень:
22.12.2023 15:50 - 28.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2023 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
995ab41c074b465d9aedcecc0207d6bb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2023 10:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
55ab3fa74a6b41b4ae760348c1a648ca
Назва:
Щодо надання пояснень на ID моніторинг:(UA-M-2023-12-04-000022)
Дата опублікування:
11.12.2023 13:13
Опис:
Щодо надання пояснень на ID моніторинг:(UA-M-2023-12-04-000022)